Mikä mua vaivaa? Parisuhde ongelmat.
Olen täysin rakastunut korviani myöten ihmiseen. Ollaan oltu jo yli 2v suhteessa. Tai sanotaanko olin vielä viikko sitten rakastunut korviani myöden. Olisin tehnyt mitä vaan saadakseni olla tuon ihmisen kanssa.. Mitään ihmeellistä ei ole tapahtunut.
Jostain syystä vaan kaikki red flagit mitä en ole aiemmin huomioinut ampuivat silmille kerrasta.
Miten hitossa tästä eteenpäin?
Kommentit (18)
Vierailija kirjoitti:
Onneksi olkoon. Se "ihastumisvaihe" alkaa olemaan ohitse, eli se ihastuminen ei enää peitä niitä red flaggeja ja alat näkemään sen henkilön sellaisena kun hän on, eikä sellaisena kuin se sun ihastuminen on hänet maalannut.
Nyt voit ihan oikeasti alkaa katsomaan häntä ja miettiä voisiko pidempi suhde onnistua niistä red flageista huolimatta.
Miten ihmeessä tää voi tapahtua viikossa, viime viikolla suunnilleen itkin onnesta kun oltiin sylikkäin.
Vierailija kirjoitti:
Toisen kerran sama aloitus.
Ei ainakaan minun tekemä
Ukko40 kirjoitti:
Puhu kumppanisi kanssa.
Se on aikomus. Jotenkin vaan tuntuu älyttömän typerältä. Mitä mä sanon.. sori viime viikolla olisin kuollut sun vuoksesi. Nyt mietin rakastanko sua edes.
Aapeee kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi olkoon. Se "ihastumisvaihe" alkaa olemaan ohitse, eli se ihastuminen ei enää peitä niitä red flaggeja ja alat näkemään sen henkilön sellaisena kun hän on, eikä sellaisena kuin se sun ihastuminen on hänet maalannut.
Nyt voit ihan oikeasti alkaa katsomaan häntä ja miettiä voisiko pidempi suhde onnistua niistä red flageista huolimatta.
Miten ihmeessä tää voi tapahtua viikossa, viime viikolla suunnilleen itkin onnesta kun oltiin sylikkäin.
Se vaan tapahtuu jossain vaiheessa. Ihan normaalia se on. Joillekkin se tapahtuu todella nopeasti ja taas toisille vähemmän nopeasti.
Toinen syy tottakai voi olla missä vaiheessa sun menkat (onko tulossa, onko päällä, menikö juuri ohi) on, eli hormonitoiminta vaikuttaa.
Hei, Olen Mustafa.
Minuun ei vaikuta nämä punaiset liput.
Tutustutaan?
Iloiset Terveiset
Mustafa.
Vierailija kirjoitti:
Aapeee kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se vaan tapahtuu jossain vaiheessa. Ihan normaalia se on. Joillekkin se tapahtuu todella nopeasti ja taas toisille vähemmän nopeasti.
Toinen syy tottakai voi olla missä vaiheessa sun menkat (onko tulossa, onko päällä, menikö juuri ohi) on, eli hormonitoiminta vaikuttaa.
Olen mies.
Ei vaan ymmärrä. Jotenkin vaan yhdessä yössä alkoi tuntua et mä joudun selittämään itselleni ihan koko ajan puolisoni tekemisiä.
Tää ahdistuksen määrä on mieletöntä.
Mitä hittoa täs pitää tehdä. Jos mä en onnistunut edes ton ihmisen kanssa. Mä en tuu ikinä onnistumaan kenenkään kanssa.
Suurin mun pelko on elää yksin.
Ehkä sua ei ole tarkoitettu parisuhteeseen. Kun juttu menee liian vakavaksi, sä ahdistut.
Aapeee kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuota noin, mites sinun lääkitys, onko se kohdallaan?
Ei yksikään normaali ihminen kirjoita, että "suunnilleen itkee onnesta sylikkäin ollessa" ja muuta vastaavaa.
Aapeee kirjoitti:
Tää ahdistuksen määrä on mieletöntä.
Mitä hittoa täs pitää tehdä. Jos mä en onnistunut edes ton ihmisen kanssa. Mä en tuu ikinä onnistumaan kenenkään kanssa.Suurin mun pelko on elää yksin.
Hohhoijaa, kuulostat ihan maaniselta.
Aappee kirjoitti:
Ukko40 kirjoitti:
Puhu kumppanisi kanssa.
Se on aikomus. Jotenkin vaan tuntuu älyttömän typerältä. Mitä mä sanon.. sori viime viikolla olisin kuollut sun vuoksesi. Nyt mietin rakastanko sua edes.
Lääkkeet!!