Minkä tyylistä kuntosalia kaipaisitte?
Nykyään on paljon eri kuntosaleja ja eri tyylisiä.
Minkä tyyppistä sinä kaipaisit tai mitä olet todennut hyväksi?
Kommentit (793)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun haave olis sellainen kokonaisvaltaisesti hy
Oma salini on tällainen. Lisäksi useita uima-altaita, sisätennis, ravintola, kauneushoitola, paljon tunteja aikuisille ja lapsille. Mitään turvarannekkeita ei sent
Onko tämä sali Suomessa?
Eipä tietenkään. Eikä lähemmäs €400 kuukausihinta toimisi edes Helsingissä, oletan.
On jotain tuollaisia "luksus" kuntosaleja aina välillä Suomessakin testattu. Vaasassa toimi hetken aikaa miehille suunnattu alkaen 99€/kk, jossa oli mm. golf-simulaattori, uima-allas, päivystävät ohjaajat, pyykkäyspalvelu jne. Taisi olla jopa jonkinlainen "sikariloungekin" palautumiseen ja seurusteluun. Ei tainnut kahta vuotta ehtiä olla kun
Ilmeisesti rantaruotsalaisia ei tarpeeksi kiinnostanut. Helsingissä tuo olisi voinut toimiakin, toisaalta tilavuokrat olisivat saattaneet pakottaa korkeamman hinnan palvelulle.
Elämässä tärkeintä on nauttia matkasta.
Olihan se yhtä juhlaa sattua samaan aikaan kuntosalille(yliopiston) urheilijatyttösten kans Etelä-Koreassa.
Kyllähän tuota pääsi sattumaan joitain kertoja,vahingossa, kun olin oppinut aikataulut milloin ne treenaa.
Keskeistä olisi, että ei tarvitse sitoutua huijaussopimuksiin, vaan että voi ostaa ihan oikean kk-kortin, kuukausi kerrallaan, sekä myös vaikka 10x kortin. Ei mitään kahden kuukauden kirjallisia eroaikoja ja -ilmoituksia ynnä muuta rahankiskontapaskaa.
Toinen: puhdas, valoisa, hyvä ilmastointi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaista jossa on kaikki kuvaaminen kielletty. Ei videointia, selfieitä tai oman perseen kuvaamista.
Tämä.
Jos voittaisin valtavan summan lotossa, perustaisin aikuisten K 40 kuntosalin johon pääsisi vain keski-iästä ylöspäin.
Valokuvaaminen, videointi ehdottomasti kielletty. Pelit olisi vain pukuhuoneissa (aikuisten tervejärkisten ihmisten ei tarvitse peilailla itseään ja ahteriaan kuntoillessan).
Yhdistäisin samaan rakennukseen muita hyvinvointipalveluita, esim ihan hierontaa, shiatsua ym terapeuttisia hoitoja, ehkä jopa kampaamopalveluita (+itämainen hair spa), suolavesikellunta altaan, vöyrysaunat, ehkä jopa parin radan uima-altaan ja allasosastolle spa sisustuksen ja hiljentävän akustiikan, jotain rentoutusmusiikkia hiljaa soimaan, eli kaikki hyvin relaxoivia elementtejä.
Lottovoittoa odotellessa
ihana sali. Minä tulisin heti asiakkaaksi.
Pukutiloihin hiukan yksityisyyttä vaikka sinne tänne jotain sermejä (ettei päädy kuvatuksi) ja suihkuissa voisi olla väliseinät tai joka tapauksessa yksityisyyttä.
Sellaista, jossa olisi kaikki kuvaaminen kiellettyä.
Selfiehoroilta pääsy kielletty.
Sellainen, johon pääsisi kymmenvuotiaasta asti. Meillä olisi kuntosalikuntoilusta kiinnostunut varhaisteini mutta kuntosaleille on täällä 15 vuoden ikäraja.
Sellainen, missä on alastomia naisia treenaamassa.
T. Mikko.
Hiljainen sali
Vihaan salien meteliä -> päänsärky
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kotona oma kuntokeskus laite missä treenaan koko kropan. Eipähän tartte jonottaa laitteisiin tai maksaa mitään kuukausimaksuja.
Läheskään kaikilla ei ole tilaa ja laitteet maksavat todella paljon ellet sitten ole hankkinut jotain paskaa laatua.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen, missä on alastomia naisia treenaamassa.
T. Mikko.
Kävisikö minun miehinen kroppani?
t: Markku 54v
Vierailija kirjoitti:
Semmoisen että voisi ostaa myös yhden kerran lippuja eikä vain kk-kortin. Olisi vielä lähellä yksi kandidaatti, mut ei kun ei.
Käyn salilla, missä ei tarvitse jäsenyyttä, voi ostaa kertakäynnin tai neljän viikon käynnit. Ja saa vielä ostaa neljän viikon käynnin päiväkorttinakin ma-pe 5-15). Toimii hyvin, kun olen pois maisemista viikkoja kerrallaan. Mutta aika vähissä kyllä on tällaiset mahdollisuudet. Plussaa on myös, ettei ole mitään ryhmätunteja ko salilla. Musiikkin kohtuu hiljaisella.
Hei, meille naisille on suunnattu kuntosaleja, moderneja, siistejä joissa on hyvä fiilis. Toivoisin kuitenkin että olisi sellainen kuntosali, joka on kuin naisille suunnatut kuntosalit, mutta jossa olisi myös miehiä. Olisi kiva joskus tavata joku tai ehkä vain vaihtaa ajatuksia treenaamisen lomassa. N28
Kuntosalin pitää olla maksuton ja rauhallinen paikka kuten moni sali nykyään onkin. Jokainen käyttäjä desinfioi laitteensa.
Vierailija kirjoitti:
Hei, meille naisille on suunnattu kuntosaleja, moderneja, siistejä joissa on hyvä fiilis. Toivoisin kuitenkin että olisi sellainen kuntosali, joka on kuin naisille suunnatut kuntosalit, mutta jossa olisi myös miehiä. Olisi kiva joskus tavata joku tai ehkä vain vaihtaa ajatuksia treenaamisen lomassa. N28
Ei salille mennä itseään tyrkyttämään vaikka te nuoret niin teettekin nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Kuntosalin pitää olla maksuton ja rauhallinen paikka kuten moni sali nykyään onkin. Jokainen käyttäjä desinfioi laitteensa.
Maksuttomuus olisi tietenkin hyvä asia, mutta jostakin se raha pitäisi tulla salin ylläpitoon. Aina on jotain maksuja ja ne eivät ole pieniä summia.
salilla pitäisi olla kirves ja iso kasa puupöllejä mitä voisi napsutella klapeiksi.
Sellainen missä olisi minun lisäkseni vain timmikroppaisia naisia ikähaarukassa 25-65v. M54