Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kukaan maistanut pandan piparifudge konvehteja? Minkälainen koostumus on, onko ne kovia, sitkeitä vai pehmeitä?

Vierailija
19.12.2023 |

Haluaisin tietää näiden konvehtien koostumuksen, onko ne pehmeitä vaiko sitkeitä? Mietin että uskallanko laittaa niitä huonohampaisen vanhuksen joulupakettiiin ettei ole sitten huono syödä niitä jos ovat kovin sitkeitä? Itse en halua kokeilla ja maistaa niitä koska en pidä yhtään tuollaisista mauista. 

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kertoa huomenna.

Vierailija
2/15 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut mun mielestä hyviä. Pehmeitä ne on, mutta ei minkään makusia. Jää minulla syömättä, ellen löydä jotakuta ketä tykkäisi niistä. Mutta siis, voi varmasti antaa vanhukselle jolla huonot hampaat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pehmeitä olivat mutta aika pahanmakuisia.

Vierailija
4/15 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai ne mitään konvehteja ole? Fudge on pehmeää toffeeta, samanlaista kuin ne möhköneliöt irtokarkkilaareissa.

Vierailija
5/15 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahanmakuinen

Vierailija
6/15 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo kuule kukaan koskaan maistanu.

Vierailija
7/15 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi antaa vanhukselle. Olivat hieman pettymys itselle, mutta lapset tykkäsivät niistä.

Vierailija
8/15 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ole kovia eivätkä sitkeitä, mutta eivät toki mitään suklaatäytteen tapaan suussasulavan pehmeitäkään, helposti lohkeavia sanoisin - eivätkä kyllä minustakaan mikään herkku, eli en antaisi lahjaksi, kun koko laatikollinen on täynnä  samanlaisia, tylsiä karkkeja.

Vierailija
9/15 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ne on tosi hyviä! Onkohan ne Pandan poro tryffelisuklaat hyviä?

Vierailija
10/15 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fudge on kuin pehmeää toffeeta. Tulee mieleen raaka piparkakkutaikina mausta. Ok konvehteja. Itse pidän Pandalta enemmän niistä Säde vanilja creme-konvehdeista. 

Vierailija
11/15 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä petyin niiden makuun. Olivat mukavan pehmeitä, mutta maistuivat lähinnä sokerille, vain aavistus piparinmakua havaittavissa. Ei jatkoon.

Vierailija
12/15 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika makeita, piparkakun makua vähän. Kaipaan niitä puolukka-kinuski Suomi-konvehteja. Eivät olleet niin makeita kuin Suomi- maitosuklaakonvehdit.

Vierailija
13/15 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna fazerin sinisiä konvehteja. Ne on ihan parhaita. 

Vierailija
14/15 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä fudgeja vanhukselle, ylipäätään mitään tofeeta ei kannata antaa jos kerta on huonot hampaat.

Anna Fazerin Finlandia suklaakonvehteja, niissä mansikan ja mustaherukan makuista marmeladitäytettä.

https://fi.fazer.com/products/finlandia-suklaakonvehteja-320-g

On tietty makuasia mutta omat vanhukset tykkäs kovasti.

Vierailija
15/15 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tonttu-konvehdit ovat ainoa hyvä Pandalta, joita voi syödä. Ei liian makeaa omaan makuun. Maitosuklaat taas liian makeita makuuni.