Tiktokin bannaaminen Usassa ajoi käyttäjät kiinalaiseen Rednoteen
Tämäkö nyt on hyvä, Tiktok kielletään niin nämä jenkit nyt ylistää miten Kiina on hieno maa ja opettelee kiinan kieltä jne. Tämäkö oli tavoite?
Kommentit (36)
Ei kieltäminen oo koskaan ratkasu mihinkään. Sen ku ihmiset tajuais. Oikee ratkasu on valistaminen esimerkiksi just siihen että miten ihmiseen voidaan vaikuttaa ja mitkä on ne osa-alueet ihmisessä mihin isketään aina eniten ja sitä kautta saadaan haluttu tavote saavutettua.
Ne ei voi opettaa ihmisille oikeasti näitä asioita koska muuten ihmiset heräis siihen että ne elää jatkuvassa kusetuksessa
Tiktokin on kiinalainen, joten mikään asia ei ole muuttunut
Vierailija kirjoitti:
Kiinassa on Doyin joka on ymmärtääkseni tiktokin sensuroitu versio.
Vierailija kirjoitti:
Ei Tiktokissa näy kiinalaista sisältöä toisin kuin Rednotessa
Minä muutan suoraan Kiinaan, ette te minua estä
Vain ajan kysymys milloin kielletään euroopassakin. Täältäkin varmaan painuu ihmisiä sitten vielä pahempaan sovellukseen 🤯
Kaikki kiinalainen pitäisi kieltää.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan haluaisi sen estää?
Vierailija kirjoitti:
Eli suurinosa tuotannosta koko Eurooppaan...?
Vierailija kirjoitti:
Onko nää amerikkalaiset tyhmiä?
He ovat valintansa tehneet. Me elämme demokratiassa, missä yksilöllä on oikeuksia, vai elämmekö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin juuri, takas länteen kaikki. Kaiken ei taritse olla halpaa, tuotteiden pitäisi kestää pitempään ja olla korjattavia sekä päivitettäviä.
Vierailija kirjoitti:
Onko nää amerikkalaiset tyhmiä?
Usan tiktokkaajilla oli kampanja pistää metan osakkeet alas lähtemällä metan sovelluksista ja protestina menivät kiinan punaiseen kirjaan. Jossa kiinalaiset nyt näyttää maansa parhaita puolia, opettavat kieltä ja amerikkalaiset oppivat miten kiina onkin ihana ihmemaa jota heiltä on aina pimitetty.
Tällaista siellä puhuttiin koko viime viikko.
Vierailija kirjoitti:
Ole hyvä. Ei ketään kiinnosta estää.
Amerikan ostetut lainsäätäjät singahtivat kieltämään tiktokin kun siellä alkoi esiintyä Israelin ja juutalaisten vastaista sisältöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin juuri, takas länteen kaikki. Kaiken ei taritse olla halpaa, tuotteiden pitäisi kestää pitempään ja olla korjattavia sekä päivitettäviä.
Kapitalismin porsas ei liho, jos tuotteet ovat kestäviä, korjattavia, ja liian kalliita heräteostoksiksi.
Ja nyt kaikki tiktokriippuvaiset nuoret Trump-vihaajat joutuvat laittamaan toivonsa Trumppiin ettei laita kieltoa voimaan X-D
Vierailija kirjoitti:
Ja nyt kaikki tiktokriippuvaiset nuoret Trump-vihaajat joutuvat laittamaan toivonsa Trumppiin ettei laita kieltoa voimaan X-D
Näinpä, aikovat porukalla mennä seuraamaan Trumppia xD
Rednote on kiinalainen sovellus vastaava kuin Tiktok