Viikkosi on ollut raskas ja kiireinen. Ostat kaupasta töistä tultuasi myöhään nopeasti 12 olutta ja kotona huomaat
Että oletkin ostanut vahingossa alkoholitonta olutta, eikä kauppaan enää kerkeä. Mitä teet?
Kommentit (25)
Kaadan viemäriin koska olut on pahaa
1) en osta olutta joten moinen virhe on mahdoton.
2) enkä varsinkaan osta 12 kpl mitään juomaa yhden illan tarpeisiin. Jos haluaisin alkoholillista juomaa niin ei olisi mitään ongelmaa käydä uudelleen kaupassa toisella kertaa.
3) vain alkoholistilla tulee tuollaisesta jotain raivopuuskia kun ei saakaan sitä alkoholiaan.
Olisin erittäin tyytyväinen, koska raskaasta viikosta kannattaa palautua ilman alkoholia. Olet 12 alkoholijuoman jälkeen ensi viikolla entistä väsyneempi.
Tarjoan ne oluet jollekin toiselle, en pidä alkoholista.
Olen iloinen, kun ei tarvitse kantaa saunajuomia kotiin vähään aikaan. Juon kyllä aika ajoin alkoholitonta olutta.
Kiroilen ja tyydyn tilanteeseen, ellei naapurista löydy ketään,kelle voi oluet myydä ja lähteä niillä hiluilla nauttimaan yhden kylmän tuopin lähiräkälään.
Miksi tarvitset alkoholia raskaasta viikosta selviämiseen?
Enemmän miettisin, mitä teen, jos olisin ostanut 12 tavallista olutta.
Vierailija kirjoitti:
Tarjoan ne oluet jollekin toiselle, en pidä alkoholista.
eipä tässä alkoholia ollutkaan.
Mulle kävi nuorena kun siskon kanssa asuin että haen illalla olutta, menin bussilla keskustaan, ajattelin ostan halvimpia, palasin kotiin, aloimme maistella, jonkun ajan kuluttua sisko sanoi , nää on pilsneriä, en juo, mä kyllä join ne.
Alkoholiton olut on mitä parhain hoitoaine! Oma luonnonkihara hius rakastaa oluthuuhtelua.
Mulla oli kerran niin paha krapula että ostin vahingossa ykköstä sixpäkin. Kyllähän ne alas meni muttta krapula ei helpottunut.
Nauttisin oluista saunan jälkeen. Eihän humalajuomisessa ole mitään järkeä eikä krapulassa, menee koko seuraava päivä ihan hukkaan.
Juon vain tiettyä olutta ja sitä ei Suomesta saa alkoholittomana, joten mokomaa vahinkoa ei pääsisi tapahtumaan. Sitä tiettyä olutta riittää pullo per viikko, joten viikonloppu ei mene pilalle, vaikka sattuisikin niin, että niitä ei enää ole kotona.
Avasin ketjun vain varmistaakseni, että olen oikeassa. Ja olinhan minä. Täällä todistellaan, kuinka ei juoda alkoholia ja jos niin ei 12 olutta vaan vain yksi pullo jne. Av ei petä koskaan.
Suihku,taxi ja baariin.
Sillähän ongelma on helppo hoitaa.
Aamulla on rento olo : )
Aloitan ketjun vauvafoorumille ja odottelen vastauksia muna kädessä