Netflixin 4K maksaa 18€/kk!!! Aivan järjetön hinta.
Meinasin ottaa Netflixin pitkästä aikaa, mutta kun näin tuon hinnan niin jäi ottamatta. Asun yksin, joten en tee mitään sillä, että useampi voi käyttää tiliä. Maksatteko te oikeasti tuosta paskasta noin paljon?
Kommentit (100)
Itsellä n. 80 elokuvaa tallenteina, harvoin tulee katsottua. Miksi maksaisin lisää
Vierailija kirjoitti:
Maksan mielelläni. Muita suoratoistoja vain testailen satunnaisesti muutaman kuukauden, mutta Netflixiä olen maksanut katkotta jo kymmenisen vuotta. Netflixissä on monipuolisimmin sisältöä just meidän perheelle, ei mene päivää jolloin ei katsottaisi. Monissa muissa on meidän makumieltymyksiin lähinnä aikuisten sisältöä (Max, Prime Video, Apple TV) tai lasten sisältöä (Disney Plus).
Puhut perheestä ja tietenkin se on teideän tapauksessa järkevä, kun sitä katsoo useampi. Mitä minä teen perhetilauksella kun asun yksin? Ei minua kiinnosta kuin 4K. Duunarin palkkaa ei viitsi tuhlata turhuuksiin.
Vierailija kirjoitti:
Toihan on vaan 10 minuutin palkka?
Mun tuntipalkka on 15€, siitä lähtee verot vielä.
Voihan sitä leffassakin käydä kattelemassa elokuvia, mutta siihenkään ei ihan tuo 18e riitä, joten sulla ei ole varmaan varaa sinnekään. Mieluummin baariin parille niin maksaa varmaan jo enemmänkin.
Kun Netflix oli kuningas ja siellä oli suunnilleen kaikki, kannatti maksaa. Nyt jotenkin niitä omia tuotantoja ym. joka ei nappaa. Katsottavat löytyy Disneyltä ja Maxilta. Vaihdoin niihin.
Kyllähähän tuo 18 € kuussa on paljon, jos se ihan hukkaan menee, varakkaat useimmiten karsivat palveluista joita eivät katso kun rahatietoisuus on parempi.
Maksan tottakai, koska katson sitä lähes joka toinen päivä. Maksaa kyllä itsensä takaisin, jos vertaa esimerkiksi muihin hintoihin. Elisaviihteessä yksi leffa n. 5e.
Katson Netflixiä yhden kaverini tunnuksilla enkä maksa siitä mitään.
Elämä on valintoja. Itselle tuo 18€ ei ole paljoa vaikka olenkin pienituloinen, mutta mulla on pienet menot ja hyvin säästöjä.
Eihän tuo oo ku yhden elokuvalipun hinta. Minusta halpa.
Ei ne Netflix tuotannot paremmaksi siitä muutu vaikka ois 8k. Näet sen paskan vaan useamman pikselin voimalla.
Vierailija kirjoitti:
Toihan on vaan 10 minuutin palkka?
Mutta mistä se aika katsoa kaiken maailman ohjelmia ? Ei riitä eläkeläiselläkään.
Vierailija kirjoitti:
Netflix on aivan paras, en voisi edes kuvitella elämää ilman Netflixiä.
sarjoja sarjojen perään, sitten kolme vuotta taukoa ja tulee toinen kausi, eiku ei tuukkaan kun kukaan ei katso
Maksan nettflixin ja ei se nyt niin kallis ole, kun ei ole muita suoratoistoja eikä mitään lehtitilauksia ym. Halvemmaksi netflix tulee kuin esim filmien vuokraaminen aikoinaan vuokraamoista.
Helpointa ja halvinta ladata leffat torrenteilla.
Vierailija kirjoitti:
Maksan nettflixin ja ei se nyt niin kallis ole, kun ei ole muita suoratoistoja eikä mitään lehtitilauksia ym. Halvemmaksi netflix tulee kuin esim filmien vuokraaminen aikoinaan vuokraamoista.
Niin ja mulla on ihan halvin netflix. Hyvin katsoo.
Nää on näitten tukiloisten juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Nää on näitten tukiloisten juttuja.
Ai Netflix?
tilaus yhdelle laitteelle 9,49e/kk, miksi pitää aina ottaa se kallein tilaus?
Vierailija kirjoitti:
tilaus yhdelle laitteelle 9,49e/kk, miksi pitää aina ottaa se kallein tilaus?
Siinä on 4K ja HDR.
Tuon tienaa jo vessakäynneistä työpäivän aikana.