Mitä ruokaa teit miehellesi tänään?
Kommentit (33)
Mitä ruokaa sinä ap tänään miehellesi teit, oliko jälkiruokaa?
Syötiin runsas mieheni tekemä aamupala. Äitinsä taitaa tehdä hänelle päivällisen.
Hernekeiton mikrossa lämhäytin. Söi lusikallisen ja soitti foodorasta perhepitsan.
Karhunpaistia on syöty. Nyt on pannari uunissa. Sen päälle vaniljajäätelöä ja hilloa. Kahvitkin saatetaan keittää. Mies lupasi käydä ostamassa konjakkia sen kanssa.
Kumpikin teki oman ruokansa. Minä tein broileri-kasvis-nuudeliwokkia, mies paistoi makkaraa ja maksalaatikkoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mitään
Miksi et?
Miksi tekisin. Hän osaa tehdä omat ruokansa.
Katkarapupastaa. Jälkkäreitä ei harrasteta. Huomenna teen makkarastroganoffia, HK:n sinisestä.
Vierailija kirjoitti:
Kaalikeittoa. Vähän arkista, mutta kakku tosiaan paikkasi puutteita. Mutta ehkä yrititkin provosoida palstarouvia kertomaan, miten sille kiittämättömälle narsistiexälle kyllä piti kokata, mutta tämä nykyinen mussukka tekee ruuat aina. Ja täyttää tiskikoneen oikein ja puhuu tunteistaan jatkuvasti.
Minulla menisi kyllä hermot, jos minun mieheni puhuisi tunteista jatkuvasti.
Minulla ei ole minkäänlaista exää, joten ei tarvitse vertailla.
Mieheni teki meillä tänään ruoan ja poikani täytti tiskikoneen.
Minä kuskasin tytärtä harrastuksiin.
Kermaista parsakaalipastaa (kokeilin uutta reseptiä). Kahvin kanssa itseleivottua porkkanakakkua (samantyylistä kuin Starbucksin carrotcake). En ole mikään tradwife, mutta tykkään olla välillä kotihengetär.
Tein kaikille syömässä olijoille pellillisen pizzaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nakkeja ja muusia. Ruoan jälkeen kahvia ja pala sacher-kakkua.
Ihana nainen , tommonen kun ois
Voithan mennä sukupuolenvaihdosleikkaukseen ja opetella kokkaamaan, jos haluat olla samanlainen.
En mitään. Saan tai joudun urakalla passuuttamaan muita oman toimintakyvyn ollessa vähäinen. Ei tämäkään mukavaa ole.