Ostin uudemman auton, siinä on peräti 5 vaihdetta eteenpäin
Kommentit (42)
Osta vielä uudempi niin saat pakin.
Mullapa onkin toisessa kuusi ja toisessa vain yksi!
Minulla oli ensimmäinen auto vuosimalli 1977, siinä oli viisi vaihdetta eteen ja yksi taakse
Mikäs leuhkimisen aihe tuo on, mulla on pyörässäkin paljon enemmän vaihteita ja kaikki eteenpäin!
Montako vaihdetta teidän autoissa on taaksepäin?
Kannattaa opetella käyttämään muutakin kuin ykköstä.
Mullapa sähköauto jossa 7 vaihetta.
minun autossani ei ole vaihteistoa, eli ylimääräistä rikkoontuvaa turhuutta, ollenkaan. Paljon mukavampaa näin.
Vierailija kirjoitti:
minun autossani ei ole vaihteistoa, eli ylimääräistä rikkoontuvaa turhuutta, ollenkaan. Paljon mukavampaa näin.
Polkuauto?
Minullapa on seitsemän. Mitä voitin?
Vierailija kirjoitti:
Sähköauto?. Sulla on varmaankin latauslaite, joka voi rikkoontua?
Latauslaite rikkoutui naista uhkaa jopa 23000 euron jättilasku
Kalliit korjauskustannukset ovat painajainen kenelle tahansa.
Eräs jättilaskun autonsa kanssa hiljattain kohdanneista on tanskalainen sähköautoilija Rikke Posners, jota uhkaa nyt useamman kymmenen tuhannen euron menetys.
Vanha oli Opel Kadett 1.2 vm 1982. Nyt tämä uusi on Toyota Avensis 1.6 vm 1998 .. vähän tehokaamalla koneella
Mun Honda Cr-v:ssä, vm -09, oli myös viisi vaihdetta eteenpäin. Ei ole ollut sitä autoa enää moneen vuoteen, vaan automaattivaihteinen katumaasturi.
Minulla on 1970 vuosimallin auto. Siinä on kolme vaihdetta eteen ja yksi taakse. Kulkee silti 230km/h.
Tämä uudempi lämpiää myös paremmin Ap
Vain pakki puuttuu!