Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taloyhtiön hallitus, omanedun tavoittelijoita?

Vierailija
18.01.2025 |

Mitä mieltä olette kun saunan kuukausimaksu on 10€/kk eli n. 2€/kerta

Pesutupamaksu on 4€ 8 tuntia eli 0,50/tunti.

Näillä sähkö/vesi/siivous-kustannuksilla, onko nämä tätä päivää?

Ai niin meille tuli kielto ettei hissin korjaajaa saa hälyttää pyhäkorvauksen aikaan. Invalideja ja ikäihmisiä kuusi kerroksissa talossa paljon.

Hallituksen jäsen sanoi kysyttäessä että mitä hän tekis tuossa tilanteessa kun hissi on su rikki....töykeästi vastasi ikäihmisille ...pysyisin asunnossani 

Kommentit (85)

Vierailija
81/85 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyinen taloyhtiön hallitus on jo vuosia tehnyt sitä että heitetään hallituksesta pois se joka alkaa vänkäämään. Sopiva otetaan tilalle ja jos alkaa vänkäämään niin lähtö tulee jo ekan vuoden jälkeen

Jos tuo on totta, niin lammasmaiset osakkaat ansaitsevat tuollaisen hallituksen.

Vierailija
82/85 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaadi vaihtamaan hallitus. Vanhat k*rvänsyylät ovat pahimpia ja töykeimpiä otuksia mitä maa päällään kantaa. Omassa taloyhtiössäni oli pitkään eläkkeellä maannut sovinisti, joka oli sitä mieltä että esim. naiset eivät saa taloyhtiön ruohonleikkuria lainata, koska rikkovat sen. Meitä työssäkäyviä vahti alituiseen, kun ei ollut jotain postilaatikkoja putsattu heti aamusta tai lumitöitä tehty hänen asuntonsa edustalta! Tonkii myös roskia ja jakelee niistä kuvia taloyhtiön yhteiseen whatsapp ryhmään. Asuntoomme tuli vesivahinko jonka jätätytti korjaamatta kunnolla, ja vesivahinko tuli sitten uudestaan... Tämä ihmisryhmä kuuluu uuniin. 

Kannatan nuorten siirtymistä remmiin, itse olen yksi "k*rvänsyylä", lopetan heti, kun nuoria saadaan  taloyhtiön hallitukseen. Olen asunut 43 vuotta samassa talossa, ollut hallituksessa 35 vuotta josta puheenjohtajana 15 vuotta. Riittäisi jo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/85 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksei a studio tai mot tee ohjelmaa as oy toiminnasta ja niiden rahoitus ongelmista. varsinkin vuokralaiset luulevat ettei roskia tarvitse lajitella, hissi rempan voi tilata milloin vaan kuvittelevat että pesutupa ja saunakin ovat ilmaisia.

Vierailija
84/85 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika edullinen sauna tuo minusta on. Ylimääräiset rahat varmaan ohjataan tilille, josta voi sitten maksella erilaisia juttuja saunaan (remontit, asioiden rikkoutuminen, jne). 

Vierailija
85/85 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyinen taloyhtiön hallitus on jo vuosia tehnyt sitä että heitetään hallituksesta pois se joka alkaa vänkäämään. Sopiva otetaan tilalle ja jos alkaa vänkäämään niin lähtö tulee jo ekan vuoden jälkeen

Jos tuo on totta, niin lammasmaiset osakkaat ansaitsevat tuollaisen hallituksen.

Taloyhtiöt ovat täynnä porukkaa, joka valittaa hallituksen toiminnasta mutteivät itse asetu ehdolle. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme