Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alistuva mies

Vierailija
18.01.2025 |

Olen alistuva mies. Vihaan itseäni ominaisuuteni takia. En kelpaa kenellekään. Kysy mitä haluat.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vihaa itseäsi siittä, itsekin olen alistuva mies ja lisäksi haluaisin nykyään alistua muiden miesten eessä. Haluan sitä miesmakkaraa. Suuhun ja peppuun. Hyväilyjä, hellyyttä jne. Ylpeästi häpeilemättä nam !

Vierailija
2/23 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä vihaa itseäsi siittä, itsekin olen alistuva mies ja lisäksi haluaisin nykyään alistua muiden miesten eessä. Haluan sitä miesmakkaraa. Suuhun ja peppuun. Hyväilyjä, hellyyttä jne. Ylpeästi häpeilemättä nam !

Minä en halua. Jos olisin miehiin päin, ei tätä ongelmaa olisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset hae apua?

Vierailija
4/23 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet kuin käyttöinjainen saksanpaimenkoira, piippaat 24/7. Ei siinä, ne on hyviä tekemään töitä,a

Vierailija
5/23 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset hae apua?

Olen jo pitkään hakenut apua monesta paikasta. Mikään apukeino ei toimi. En pääse näistä saastaisista ajatuksista, toiveista ja tarpeista eroon. Libidoa laskevaa lääkitystä olen yrittänyt viimeksi hakea, mutta sellaista ei ole suostuttu määräämään vielä. 

Vierailija
6/23 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toinen alistuja.

Suosittelen ottamaan uuden lähestymistavan. Nautit siitä. Antaudut alistumisen tuomaan kiihkoon ja ekstaasiin. Etsit itsellesi dominan ja otat ilon irti subina olemisesta.

Itse olen tehnyt näin ja seksuaalinen kiihko sekä orgasmit menevät aivan uudelle tasolle. 

Vierailija
7/23 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä ole mitään vikaa, jos kiihottuu altistumisesta.

Vierailija
8/23 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä toinen alistuja.

Suosittelen ottamaan uuden lähestymistavan. Nautit siitä. Antaudut alistumisen tuomaan kiihkoon ja ekstaasiin. Etsit itsellesi dominan ja otat ilon irti subina olemisesta.

Itse olen tehnyt näin ja seksuaalinen kiihko sekä orgasmit menevät aivan uudelle tasolle. 

Olen dominaa koittanut. En halua epämääräistä seksisuhdetta ja muuta niillä ei ole tarjota. Ne vain pahentavat tilannetta.

Vierailija
9/23 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On siinä. Elämäni olisi paljon helpompaa ja parempaa ilman tätä.

Vierailija
10/23 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämä ois helpompa jos hernekeitto ja lenkkimakkara riittäisi, jos pitäisi niistä niin paljon ettei muuta tarvitsisi. Mutta aika paljosta jäisi paitsi.

Vierailija
11/23 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämä ois helpompa jos hernekeitto ja lenkkimakkara riittäisi, jos pitäisi niistä niin paljon ettei muuta tarvitsisi. Mutta aika paljosta jäisi paitsi.

En saa muunkaanlaista seksiä. Olen yksin, ilman parisuhdetta ja tämän ominaisuuteni takia tilanne ei tule muuttumaan. Ruokavertauksesi mukaan elämä ilman syömistä olisi lähempänä tilannettani.

Vierailija
12/23 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä toinen alistuja.

Tulee kalliiksi. Kukaan nainen ei suostu alistamaan miestä ilman maksua.

Vierailija
13/23 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä toinen alistuja.

Tulee kalliiksi. Kukaan nainen ei suostu alistamaan miestä ilman maksua.

Tämä on totta ja yksi niistä syistä miksi en dominalla halua enää käydä. Halujeni kunnollinen tyydyttäminen maksaisi useita satoja, ellei tuhansia, euroja kuukaudessa. Yksinäisen palkalla ei sellaisia pysty maksamaan.

Vierailija
14/23 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä toinen alistuja.

Olen dominaa koittanut. En halua epämääräistä seksisuhdetta ja muuta niillä ei ole tarjota. Ne vain pahentavat tilannetta.

Voit myös yrittää löytää itsesi suhteeseen, jossa nainen haluaa tai suostuu alistamaan sängyssä.

En tarkentanut aikaisemmassa viestissä, mutta löysin itselleni puolisoksi naisen, joka tykkää alistaa seksissä. 

Vierailija
15/23 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä toinen alistuja.

Voit myös yrittää löytää itsesi suhteeseen, jossa nainen haluaa tai suostuu alistamaan sängyssä.

En tarkentanut aikaisemmassa viestissä, mutta löysin itselleni puolisoksi naisen, joka tykkää alistaa seksissä. 

Olen yrittänyt sellaista suhdetta löytää koko aikuisen elämäni. Ei sellaista löydy. Lyhyitä suhteita, joissa naiset haluavat leikkiä kanssani ja kokeilla jänniä asioita, käyttävät minua testikappaleeni, kunnes huomaavat ettei ole heitä varten. Niitä olen onnistunut löytämään. Nekin vain masentavat ja vievät luottamusta ihmisiin, kun huomaa kerta toisensa jälkeen ettei kelpaa kenellekään sellaisena kuin on.

Vierailija
16/23 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen alistunut 17 ikäisestä  parisuhteessa. Vaimoni päättää kaikesta suhteessamme ja tottelen mukisematta. Nautin kun ei tarvitse miettiä mitään kun vaimo päättää kaikesta.

Vierailija
17/23 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koeta päästää kissa ulos. Siitä on usein apua ensi hätään.

Vierailija
18/23 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen alistunut 17 ikäisestä  parisuhteessa. Vaimoni päättää kaikesta suhteessamme ja tottelen mukisematta. Nautin kun ei tarvitse miettiä mitään kun vaimo päättää kaikesta.

Haluaisin tasa-arvoisen monosuhteen, jossa olisi turvallinen ja hyvä olla kummallakin, jossa kumpikin tulisi kuulluksi, kunnioitetuksi ja nähdyksi. Olen alistuva vain seksuaalisesti.

Vierailija
19/23 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan 90-luvun ja 2000-luvun alun kun sadomasokismia pidettiin julkisuudessa esillä paljon. Se oli silloin jotain uutta ja tuhmaa. Monet olivat siitä innoissaan, Madonna revitteli sillä musiikkivideoissaan. TVstä tuli lukuisia dokumentteja aiheesta. S/m-seksiä myytiin ultimaattisena seksuaalinautintona jonka harrastajissa ei ollut mitään vikaa.

Kertomatta jäi millaisesta mielenterveyden särkevästä kirouksesta todellisuudessa on kyse ja millaiseen yksinäisyyden kierteeseen varsinkin sub-miehet vääjäämättä ajautuvat, kun läheskään kaikille ei ole tarjolla niitä dokumenttielokuvien villejä harrastuspiirejä, joissa haluamansa voi saada vain nätisti pyytämällä. NIIN ETTÄ joku siellä porukassa ei aloita jotain s.a.a.t.a.n.an periaatteellista riitaa siitä kuinka juuri sinun tapasi harrastaa on täysin väärin ja väärää kinkyä. Tai yleensäkin että miten tuo kehtaa pyytää ja haluta jotain omaakin, jotain omia fantasioitaan. Tyytyisi vain siihen mitä me sanelemme tuolle sopivaksi. Seurattuani Suomen BDSM-piirejä 20 vuotta en ole missään tavannut yhtä pikkumaista porukkaa. Ja tämä siis sen ulkopuolelta kuinka turhaa kinkydeittailu Suomessa on. 99 miestä 100sta ei tule koskaan saamaan haluamaansa. Oman seksielämäni sub-jutut ainakin pilasivat. 

Vierailija
20/23 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan 90-luvun ja 2000-luvun alun kun sadomasokismia pidettiin julkisuudessa esillä paljon. Se oli silloin jotain uutta ja tuhmaa. Monet olivat siitä innoissaan, Madonna revitteli sillä musiikkivideoissaan. TVstä tuli lukuisia dokumentteja aiheesta. S/m-seksiä myytiin ultimaattisena seksuaalinautintona jonka harrastajissa ei ollut mitään vikaa.

Kertomatta jäi millaisesta mielenterveyden särkevästä kirouksesta todellisuudessa on kyse ja millaiseen yksinäisyyden kierteeseen varsinkin sub-miehet vääjäämättä ajautuvat, kun läheskään kaikille ei ole tarjolla niitä dokumenttielokuvien villejä harrastuspiirejä, joissa haluamansa voi saada vain nätisti pyytämällä. NIIN ETTÄ joku siellä porukassa ei aloita jotain s.a.a.t.a.n.an periaatteellista riitaa siitä kuinka juuri sinun tapasi harrastaa on täysin väärin ja väärää kinkyä. Tai yleensäkin että miten tuo kehtaa pyytää ja haluta jotain omaakin, jotain omia fantasioitaan. Tyytyisi vain s

Minulla on hyvin samansuuntaisia kokemuksia. Olen syvästi pettynyt kirjoittamiasi harrastuspiireihin. Se kuva mikä niistä julkisuuteen annetaan on irvokas todellisuuteen verrattuna s-miesten näkökulmasta. En ole enää hetkeen halunnut käydä bileissä, enkä muissa tapaamisissa. Kokemus omasta vääränlaisuudesta vain korostuu niissä. Joskus harvoin niissä pinnallista seksiä sai, mutta nekin kerrat olivat vain muiden toiveiden toteuttamista, itse ei saanut mitään pyytää. Ja erityisesti rakastavan, tasa-arvoisen, parisuhteen etsiminen sieltä on minunlaiselleni tuhoontuomittua haihattelua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme neljä