Osaako mies joka on jo useammalla kierroksella, arvostaa naisessa muutakin kuin kotiapua?
Onko kokemusta? Mitä hakee esim. n.40-50v. mies? Ja tosiaan en tarkoita peräkylän Aapoa, joka vasta muuttanut äidin helmoista omilleen.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies hakee aina naisesta jotain hyötyä itselleen. Riippuu tapauksesta mitä se on. Tämä on sitä suurta rakkautta mitä naisille mainostetaan nuoresta pitäen.
No, mitäs se nainen sitten hakee? Uhriasemaa?
Tasavertaista kumppania, seksiä, perheen perustamista ja yhteisiä lomamatkoja nyt ainakin.
Perheen perustamista 40-50 vuotiaana?
En tarvitse kotiapua, kun en tällä hetkellä edes halua ketään kotiini asumaan. Ihanteellinen nainen olisi sellainen, jolle käy, että asutaan erikseen. M50
Annat tarpeeksi persettä ja hoidat kotityöt kiltisti niin ei miehellä ole mitään valittamista. Eli vastaus on kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies hakee aina naisesta jotain hyötyä itselleen. Riippuu tapauksesta mitä se on. Tämä on sitä suurta rakkautta mitä naisille mainostetaan nuoresta pitäen.
No, mitäs se nainen sitten hakee? Uhriasemaa?
Tasavertaista kumppania, seksiä, perheen perustamista ja yhteisiä lomamatkoja nyt ainakin.
Tasavertainen kumppanuus sisältää käytännössä myös kotiapua, eli yhdessä tehdään niitä kotiaskareita niin ei kumpikaan joudu yksin tekemään kaikkea.
Nojoo, seksi tietysti kiinnostaa monia miehiäkin.
Perheen perustaminen viittäkymppiä lähestyessä on kyllä hyvin kyseenalaista, jos siihen sisältyy ajatus myös lasten hankkimisesta. Ei kiitos enää uutta kierrosta siinä asiassa.
Matkustelu, nojaa, jotkut sitä haluaa, toisille se on ikävää pakkopullaa jota ehkä yrittää sietää puolison mieliksi. Mutta jos matkustelun tilalle laitetaan jokin yhteinen molempia kiinnostava harrastus tms. tekeminen niin, kyllä, joo, sehän olisi hienoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä muuta arvostettavaa sinussa sitten on? Ette osaa juuri mitään, olette täynnä neurooseja ja suhde täyttyy äkkiä kaikesta muusta sälästä kuin seksistä.
Minua turhauttaa, kun ei voida keskustella asiallisesti. Äitini ja isäni riitoja katsellessa tulee tunne, että: "Ei kiitos tuollaiselle suhteelle." Kummatkin huutavat toisilleen kuin hyeenat, vähättelevät, ivailevat, haukkuvat. Äiti aina nalkuttaa isälle syystä tai toisesta, ja minun käy sääliksi sekä äitiäni että isääni. Varmasti äitiä ärsyttää, kun kotityöt tuntuvat jäävän aina hänen harteilleen. Varmasti isää ärsyttää, kun aina vain täyttä putkea negatiivisuutta. Jotenkin todella epätasapainoinen suhde mielestäni, jonkalaista en koskaan halua.
Mielestäni vanhempani voisivat ratkaista monet ongelmat pelkästään kuuntelemalla toinen toistaan, mutta ei... heti mennään olettamuksiin, syy
Et ole ainakaan minun lapseni. Heistä äidin kuuluu olla kotiorja ilman mitään muuta elämää kuin palvella heitä ja isäänsä. Lämmittää lukea että jonkun jälkikasvu näkee asiassa kaksi puolta.
Miehet, aivan kuin naisetkin, hakevat kumppanistaan jotain hyötyä. En minä ainakaan jaksa mitään laupeudentyötä tehdä. Jotain hyötyä pitää olla naisesta jotta minä sellaisen kanssa alkaisin olemaan.
Keski-ikäiset naiset ovat voimaantuneita ja itsetietoisia, eli se tarkoittaa etteivät he tarvitse miestä mihinkään. Sama juttu itsellä. Mulla on kavereita joiden kanssa jutella ja viettää aikaa.