Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tein hauskan jekun emännälle. Emäntä raivostui.

Vierailija
18.01.2025 |

Sain hauskan älynväläyksen. Ostin kaksi elokuvalippua ja paketoin ne isoon pahvilaatikkoon. Päällystin laatikon valkoisella paperilla ja tein isot tarrat joka sivulle. "Hieromasauva" luki isolla joka sivulla ja kaikin päin. Kun kantaa sitä isoa laatikkoa, niin aina näkee tekstin oikein päin, eikä laatikon koosta johtuen niitä ei voi peittää. Lähetin postipakettina. Asiakaspalvelija katsoi laatikkoa hieman ihmeissään, mutta ammattimaisesti otti paketin lähetettäväksi.

Emännälle tuli ilmoitus paketista ja lähti hakemaan. Tuli kotiin aivan raivoissaan. Kertoi, että hävetti kantaa sitä pakettia ihmisten nähden. Nyt ollaan riidoissa. Pitää keksiä joku uusi jekku, jolla leppyy.

Kommentit (69)

Vierailija
41/69 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän ensin nauratti, mut sit vit utti toi emäntä-sana. Miksi ihmiset käyttää niitä vaimoistaan :(

Emäntä on perheen korkeimman naispuolisen henkilön arvonimi ja osoitus kunnioituksesta.

On se ainakin jalkavaimon yläpuolella. Moniavioisissa muslimiperheissä ykkösvaimo saa vahemmän nyrkkiä kuin jalkavaimot.

No heillä onkin varmasti joku eri termi nyrkkeilysäkille.

Vierailija
42/69 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hieno källi, otan tuon myös omaan repertuaariin. Nämä "emäntä"-sanasta loukkaantuvat kääkät voi unohtaa. Ihan normaali nimitys talouden naispuolisesta pomosta.

Minä olen Puputar ja olen huomioinut puolison 'erityistarpeen olla isompi päällikkö', joten hänen hatussaan lukee Pääpupu, tietää kyllä asemansa varsin hyvin.

Naidaanko teillä kuin kanit ja palkonko on jälkikasvua?

Kyllä sitä useinkin tapahtuu, mutta jälkikasvua on rajoitettu... tuo lähti aikoinaan hellittelynimistä toisillemme, kutsumme niin edelleen toisiamme. Jossakin vaiheessa teetin ne hatut joissa edessä lukee nuo em. nimet. Jos jossakin näet, niin tiedät meidän olevan kyseessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/69 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän ensin nauratti, mut sit vit utti toi emäntä-sana. Miksi ihmiset käyttää niitä vaimoistaan :(

Ja akka on toinen

Vierailija
44/69 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Suomi kaipaa juuri arjen huumoria :)

Vierailija
45/69 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaltaisesi mieslapsi on pidemmän päälle raskas. Jekut voivat näyttäytyä niin, että olet naistasi vastaan henkisen väkivallan otteella nolaten.

Vierailija
46/69 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, nyt oli "jekku". Taitaa lepyttelyyn mennä jonkin aikaa.

Heh! Sehän on osoitus että miehellä ei enää seiso kun pitää aimolle dildo hommata.

Toki itte pakkaisin laukkuni ja muuttaisin moisen typeryksen luota!

Vierailija
47/69 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko sä 13v?

61 v. ja ikuinen pikkupoika.

Menee 23 vuotiaasta jos valkoiset tennarit ja vihreät chinot jalassa.

Vierailija
48/69 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauska harmiton pila, jota naureskellaan varmasti joulupöydässä vielä vuosienkin päästä.

Sukuvika nolata ihmisiä...toivottavasti naiset pysyvät tuosta suvusta kaukana

Vierailija
49/69 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen maailman hauskin mies.

häntäpäästä laskien joo

Vierailija
50/69 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta Suomi kaipaa juuri arjen huumoria :)

TUO EI OLE huumoria, ei edes spede- eikä putos typeryyksien tasolla

Vierailija
51/69 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten postion edes laittanut tuon menemään? En usko koko juttuun.

Mutta, miehelle vois laittaa samanlaisen jekun, pakettiin vaan tarroja , joissa lukee, P E N I S P U M P PU!

Vierailija
52/69 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emäntä siirtäköön ap:n ulkoruokintaan!

Vierailija
53/69 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua kyllä ärsyttää enemmän vaimo-sana.

Vierailija
54/69 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko sä 13v?

61 v. ja ikuinen pikkupoika.

Menee 23 vuotiaasta jos valkoiset tennarit ja vihreät chinot jalassa.

todellakin...no ei

Vierailija
55/69 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei naurattais eikä myöskään vituttaisi vaan heittäisin tonnin seteli- ilmeellä tuollaisen vajakin pois elämästäni kuin ap. 

Vierailija
56/69 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaltaisesi mieslapsi on pidemmän päälle raskas. Jekut voivat näyttäytyä niin, että olet naistasi vastaan henkisen väkivallan otteella nolaten.

Varmaan sama tyyppi joka eksyttää tahallaan vaimonsa esim. yleisötapahtumissa ja niin on hauska jekku sekin. 

Vierailija
57/69 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enpä usko.

Vierailija
58/69 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä miettisin omia elämänvalintojani ja arvostelukykyäni jos oma ukko vastaavaan sortuisi. Lisäksi epäilisin ukkokullan mielenterveyttä, ehkä alkavaa dementiaa? Eihän muu oikein selittäisi 13v tasoisia muka-hauskoja jekkuja. Dildokaan useimmiten ei ole aikuiselle outo esine. Huumoria on kaikenlaista mutta ap;n tarina ei ole hauska. 

Vierailija
59/69 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja akka on toinen

Akka, emäntä ja muija on murresanoja. Niitä käytetään eri maakunnissa. Täällä pohjanmaalla ihan yleisiä eikä niistä kukaan pahoita mieltään. Miehestä käytetään sanoja jätkä, ukko, äijä.

Vierailija
60/69 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tollainen pelle kuuluu sirkukseen. Ei naurattaisi hetkeäkään, mutta mun mies ei olekaan mikään pelle, enkä mä ole mikään emäntä.

Emäntä tarkoittaa talon valtiasta. Jos puolisoni kutsuisi minua huvin vuoksi emännäksi, niin en viitsisi moisesta loukkaantua. Meillä on kyllä ihan nimetkin, joita yleensä käytetään. Toki voin häntä joskus hellästi kutsua Ukkoseksini.