Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tein hauskan jekun emännälle. Emäntä raivostui.

Vierailija
18.01.2025 |

Sain hauskan älynväläyksen. Ostin kaksi elokuvalippua ja paketoin ne isoon pahvilaatikkoon. Päällystin laatikon valkoisella paperilla ja tein isot tarrat joka sivulle. "Hieromasauva" luki isolla joka sivulla ja kaikin päin. Kun kantaa sitä isoa laatikkoa, niin aina näkee tekstin oikein päin, eikä laatikon koosta johtuen niitä ei voi peittää. Lähetin postipakettina. Asiakaspalvelija katsoi laatikkoa hieman ihmeissään, mutta ammattimaisesti otti paketin lähetettäväksi.

Emännälle tuli ilmoitus paketista ja lähti hakemaan. Tuli kotiin aivan raivoissaan. Kertoi, että hävetti kantaa sitä pakettia ihmisten nähden. Nyt ollaan riidoissa. Pitää keksiä joku uusi jekku, jolla leppyy.

Kommentit (69)

Vierailija
21/69 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta saat pakata kamppeesi siihen laatikkoon. 

Vierailija
22/69 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran liimasin pikaliimalla hammasharjan mukiin kiinni ja hauskaa oli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/69 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilön kronologinen ikä ja psykososiaalisen kehityksen ikä eivät mitenkään kulje käsi kädessä. Tämä ap on henkiseltä kehitykseltään jossain taaperotasolla.

Ihmettelen vaan, onko tällainen tyyppi oikeasti saanut jonkun vaimokseen?

Taitaa olla p*skatrolli koko juttu.

Vierailija
24/69 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollainen pelle kuuluu sirkukseen. Ei naurattaisi hetkeäkään, mutta mun mies ei olekaan mikään pelle, enkä mä ole mikään emäntä.

Vierailija
25/69 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuluisi ketjuun pellen kanssa eläminen.

Tekisin sellaisen vastajekun että tuntuu, esim sähkövirta tyypin tavaroihin. Jos selviää hengissä niin oppii

Tuostapa tulikin mieleeni muutama vuosikymmen sitten tapahtunut tosiasia... joku ukko kävi aina kusella jossain viemärikannen päällä seisten, tuo jekun tekijä laittoi sovivan määrän virtaa tulemaan siihen ja ei kyllä kuseksijaa sen jälkeen siinä kohtaa ollut näkynyt. Jekuntekijä oli ammatiltaan sähkön kanssa pelaava, joten tiesi sopivat määrät pelästyttää kunnolla muttei tapa...

Vierailija
26/69 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono 0/5

Vierailija
27/69 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo sana "emäntä" kertoo sinusta kaiken tarvittavan. evvk. en lukenut.

Vierailija
28/69 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuluisi ketjuun pellen kanssa eläminen.

Tekisin sellaisen vastajekun että tuntuu, esim sähkövirta tyypin tavaroihin. Jos selviää hengissä niin oppii

Sinä oletkin huumorintajuton ja väkivaltainen hullu. Tyypillinen suomalainen nainen siis :D

Vierailija
29/69 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei minäkin keksin aivan loistavan jekun! (Tosin lainattu Miehen puolikkaista.)

Ostan jotain superglueta ja liimaan äijän sammuttua sen lärpäkkeet reiteen kiinni. 

Hahhahhaa ja kyllä meitä kaikkia sitten yhdessä naurattaa :) Saa kyllä itse siivota jälkensä vessan lattialta.

Kyllä jekutus on vaan niin hauskaa. :) :)

Vierailija
30/69 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno källi, otan tuon myös omaan repertuaariin. Nämä "emäntä"-sanasta loukkaantuvat kääkät voi unohtaa. Ihan normaali nimitys talouden naispuolisesta pomosta.

Vierailija
31/69 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta hauska olisi iso vähän painavsmpi pahvilaatikko houkuttelevin lausein, jonka sisällä aina vaan pienempiä laatikoita. Lopuksi olisi muutama kivi ja esimerkiksi lappu, jossa lukisi "Kikkeliskokkelis vaan niin!"

Vierailija
32/69 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta hauska olisi iso vähän painavsmpi pahvilaatikko houkuttelevin lausein, jonka sisällä aina vaan pienempiä laatikoita. Lopuksi olisi muutama kivi ja esimerkiksi lappu, jossa lukisi "Kikkeliskokkelis vaan niin!"

Tämähän on ihan perusjekku, mutta kyllä mä sinne aina 'oikean lahjan' laitan.

Vierailija
33/69 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hieno källi, otan tuon myös omaan repertuaariin. Nämä "emäntä"-sanasta loukkaantuvat kääkät voi unohtaa. Ihan normaali nimitys talouden naispuolisesta pomosta.

Minä olen Puputar ja olen huomioinut puolison 'erityistarpeen olla isompi päällikkö', joten hänen hatussaan lukee Pääpupu, tietää kyllä asemansa varsin hyvin.

Vierailija
34/69 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen Puputar ja olen huomioinut puolison 'erityistarpeen olla isompi päällikkö', joten hänen hatussaan lukee Pääpupu, tietää kyllä asemansa varsin hyvin.

Naidaanko teillä kuin kanit ja palkonko on jälkikasvua?

Vierailija
35/69 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva aikuinen suomalainen nainen on hauska ja paljon naurava, leikkisä. Se on omituista.

Vierailija
36/69 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harva aikuinen suomalainen nainen on hauska ja paljon naurava, leikkisä. Se on omituista.

Näin on. Kaikenmaailman Justiinoita ja takakireitä tosikkoja taas löytyy pilvin pimein.

Vierailija
37/69 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten tenaa, voi tulla takaisin.

Tai peräpukamavoidetta. 

Antaa ajan kulua. Tuohon alusvaatejuttuun. Voi isäntä ihmetellä, kun setelit muuttuu pienemmäksi. Ja autonrenkaat isommiksi.

Vierailija
38/69 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homous on lahja, joka ilmenee moninaisesti.

Vierailija
39/69 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kun ei ole mitään muuta nauramista kuin miehet. Ja jos niin tekee, tulee pataan.

Vierailija
40/69 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän ensin nauratti, mut sit vit utti toi emäntä-sana. Miksi ihmiset käyttää niitä vaimoistaan :(

Emäntä on perheen korkeimman naispuolisen henkilön arvonimi ja osoitus kunnioituksesta.

On se ainakin jalkavaimon yläpuolella. Moniavioisissa muslimiperheissä ykkösvaimo saa vahemmän nyrkkiä kuin jalkavaimot.