Voisitko käyttää hupparia, jonka rinnassa lukee UCLA, vaikka et olisi käynyt päivääkään yliopistoa Kalifornian Yliopistossa Los Angelesissa
Tai lippistä, jossa on teksti "I <3 NYC", vaikka et ole koskaan edes käynyt New Yorkissa?
Kommentit (72)
Saakohan potkulajin myötä irtisanoa vääränlaisen hupparin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen käyttänyt T-paitaa, jossa luki UCLA, vaikken ole koskaan astunut koko Amerikan mantereelle, maineikkaassa opinahjossa opiskelemisesta puhumattakaan. Sain sen tuliaiseksi henkilöltä, joka kävi ko. yliopistossa. Joskus kyllä mietin, kuvitteleeko joku paidan nähdessään, että olisin niin fiksu, että olisin päässyt tuohon oppilaitokseen opiskelemaan. Eipä kukaan koskaan kommentoinut.
Tuskin kukaan luulee, että niitä paitoja käyttävät olisivat käyneet kyseisessä koulussa. Lähinnä tulee säälittävä mielikuva ihmisestä, joka pitää jenkkiyliopiston paitaa. Vähän samalla lailla kuin jos käyttäisi lätkäfanipaitaa muulloin kuin matsiin mennessä tai käyttäisi jotain olutmainoslippistä. Junttia.
Käytin paitaa siksi, että sen oli tuonut mukava tyyppi ja koska se oli sopiva ja käytännöllinen.
Varmasti ihan hyvä paita mökille tai remonttipaidaksi. Kotona löhöilyyn. Mutta muualla se on vaan ihan vaan typerän näköinen.
Tekstejä: "Kuopion Yliopisto". "Lappeerannan Yliopisto" tai "Lapin Yliopisto" harvemmin näkee huppareissa.
Käytän vihreitä kuulia gollege paitaa koska olen le meenimies.
https://fi.fazer.com/products/vihreita-kuulia-collegepaita?_pos=10&_sid…
Vierailija kirjoitti:
Tekstejä: "Kuopion Yliopisto". "Lappeerannan Yliopisto" tai "Lapin Yliopisto" harvemmin näkee huppareissa.
Suomeen riittäisi kaksi suomenkielistä yliopistoa ja yksi ruotsinkielinen.
Tarpeeksi fiksut ylioppilaat pääsisivät molempiin, ja tarpeeksi fiksut sitten sinne hurripuolelle.
Käytin yläasteella kasarilla UCLA-collagepuseroa, kun se oli mun ainoo vähän lämpimämpi pusero.
En, en tykkää muutenkaan pitää mitään jenkkien kaupunkeja tms mainostavia paitoja. Joitakin omistan kun olen jenkeistä ostanut Hard rock cafe paitoja etc. ulkomaille en ikinä ota niitä mukaan ettei luulla USAlaiseksi, voi joutua puukotetuksi tms.
Oman yliopiston huppari mulla kyllä on.
Mulla on UCLAn college paita ja käytän sitä aina välillä, vaikka en ole opiskellut Uclassa. Tosin mun lapsi opiskelee siellä parhaillaan.
Vierailija kirjoitti:
"tulipas katkeraa selitystä. Eli larppaat MIT:n opiskelijaa tai sieltä valmistunutta huppari päällä, kun olet netissä jonkun avoimen kurssin käynyt, joka onnistuu keneltä tahansa maailmassa! Tuo on jo noloa! 🤣"
Öööh, noitten ocw kurssien videot on kyllä ihan mit:n tavallisia luentoja. Toki niitten katsominen onnistui jokaiselta, mutta ymmärtäminen on ihan eri asia.
Itse olen etänä lontooseen töissä, ja suunnittelen investointipankeille hyvin kehittyneitä koneoppimis algorithmejä. Palkka on yli 500t puntaa vuodessa, joten eipä ollenkaan haittaa etten ole mikään virallinen mit alumni.
Joo, just. Ja niin epävarma olet itsestäsi, että sinun pitää ulkopuoliselle näytellä MIT-hupparilla sieltä valmistunutta. Taitaa tuo Lontoon investointipankkijuttu olla se, jota MIT-huppari päällä selität paikallisessa baarissa nuorille naisille, jossain Keravalla,
Käytettiin ennen Hankkija-lippiksiä, Sisu ja Scania-lippiksiä, Karhu-pipoja ym. ihan kuule käytännön syistä. Puisto-blues paitaa, Texas, Hollywood, New York-teksteillä baseball takkeja. Kaikkea mahdollista mikä nyt silmää miellytti ja tuntui hyvältä vaatteelta. Sellaista se oli ennen, ei me kukaan mietitty syytä että miksi joku jotain tiettyä nimeä vaatteissaan kantaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisitko pitää Ronaldon pelipaitaa vaikka nimesi ei ole Ronaldo?
Hieman eri asia. Miksi käyttäisi UCLA:n hupparia jos ei itse eikä kukaan tuttukaan ole koskaan siellä opiskellut?!
No jos fanittaa kyseistä opinahjoa? Ja haluaisi vaikka joskus päästä sinne?
Mitä säälittävää tuossa nyt on? En vain ymmärrrä tätä sitten yhtään miksi joku tuollainen asia on noloa millään tavoin. Jos nyt joku japanilainen käyttää Turku paitaa Tokiossa eikä ole koskaan edes käynyt Suomessa, niin sehän olisi vain kivaa. Ja vielä kivempää, jos se olisi Turun yliopiston paita ja Turun yliopisto olisi sillä saanut kerättyä rahaa itselleen.