Voisitko käyttää hupparia, jonka rinnassa lukee UCLA, vaikka et olisi käynyt päivääkään yliopistoa Kalifornian Yliopistossa Los Angelesissa
Tai lippistä, jossa on teksti "I <3 NYC", vaikka et ole koskaan edes käynyt New Yorkissa?
Kommentit (72)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä voisin. Käytän nyt mit hupparia. Suomalaiset on niin juntteja ettei ne ymmärrä mitään sen päälle niin ihan sama. Ja jotkut pellet täällä käyttää che guanabana paitoja kun se on niin jänskää. Ihme ettei sentään mitään hitleriä.
Jos sulla MIT:n huppari niin luulisin, että olet opiskellut siellä tai sitten esimerkiksi vaikka veljesi on ja hän on tuonut sen sinulle lahjaksi. Jos sinun kanssa käydyn keskustelun jälkeen paljastuisi, että sinulla ei ole mitään suhdetta MIT:hin, niin pitäisin sinua vain valheellisena ja hyvin kummallisena. Miksi haluat viestiä vaatetuksella MIT:n käynnistä ja antaa itsestäsi jonkun valheellisen kuvan? Joku näyttämisen halu? Vitsi? Vai vain tyhmyyttä?
Tuo on kyllä ihan sinun ongelmasi, jos vedät liian pitkälle meneviä johtopäätöksiä jostain hupparista, teepaidasta tai lippiksestä. Minä pitäisin sinua kummallisena, jos oikeasti kuvittelet, että nykypäivänä joku huppari on kuten ylioppilaslakki.
Miksi sinusta, jos se on matkamuisto joltain sukulaiselta on jotenkin parempaa, kuin se, että on ostanut sen Zarasta vaikka? Nuo on lähinnä fanituotteita, joilla on tarkoitus tuoda rahaa heille ja nuo kaupunki paidat ovat ihan vaan printti ettei ihan olisi yksivärinen, eikä niistä tarvitse kenelläkään maksaa lisenssiä.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai voin käyttää paitoja tai hattuja, jossa on printti paikoista, jossa en ole käynyt. Ei ne nyt mitään passin leimoja tai tutkintotodistuksia ole. Minulla on aika paljon myös näitä ns. fanituote vaatteita, jutuista ja laulajista, joita en ole koskaan kuunnellut tai katsonut, mutta alesta halvalla hankkinut sen paidan tai ihan vaan lidukasta.
Minusta ihan naurettava ostaa vaate jossa lukee joku brändi-nimi! Miksi ostaa huppari jossa lukee Ikea tai Sokos? Vielä naurettavampaa ostaa huppari jossa lukee NewYork tai Lontoo tai vaikka Puuilo. Eikö se pitäisi saada ilmaiseksi? Itsellä ei kyllä taatusti lue mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä voisin. Käytän nyt mit hupparia. Suomalaiset on niin juntteja ettei ne ymmärrä mitään sen päälle niin ihan sama. Ja jotkut pellet täällä käyttää che guanabana paitoja kun se on niin jänskää. Ihme ettei sentään mitään hitleriä.
Jos sulla MIT:n huppari niin luulisin, että olet opiskellut siellä tai sitten esimerkiksi vaikka veljesi on ja hän on tuonut sen sinulle lahjaksi. Jos sinun kanssa käydyn keskustelun jälkeen paljastuisi, että sinulla ei ole mitään suhdetta MIT:hin, niin pitäisin sinua vain valheellisena ja hyvin kummallisena. Miksi haluat viestiä vaatetuksella MIT:n käynnistä ja antaa itsestäsi jonkun valheellisen kuvan? Joku näyttämisen halu? Vitsi? Vai vain tyhmyyttä?
Ihan takuulla olisin päässyt mit:hen sisään, mutta mun vanhemmat eivät ole niin tyhmiä että maksaisivat sata tonnia vuodessa siitä hyvästä. Ja ulkkarina ei saa mitään stipendejä.
Olen katsonut mit ocw kursseja netistä ja ne on kyllä aika helppoja mulle. Tuskin sun kaltainen pelle huomaisi etten oikeasti ole mit:ssä käynyt.
Vierailija kirjoitti:
Nuo ovat vain sanoja. On samantekevää mitä sanoja on painettu vaatteisiin.
Miksi ihmeessä laittaisin päälle paidan jossa lukee Tukholma tai Tampere? Onko Paris jotenkin ai ai ai se on varmaa käynyt siellä! Mutta ethän sinä ole!
Jos tokmannilla myytäisiin Mensa-paitoja, ostaisitko?
Vierailija kirjoitti:
On se jotenkin junttia.
Ei se ole. Sinä olet ihan oikeasti outo, jos tähän asti olet kuvitellut jokaisen San Fransisco, Parisi, New York tai Tokyo paidan omistajan käyneen noissa paikoissa. Samoin nuo yliopistopaidat. Niitä printtejä on myyty varmaan miljoonia ja jopa ihan pikkulasten koossa.
Niillä tienataan paljon rahaa yliopistoille ja ne ovat vielä virallisia tai lisenssillä tehtyjä ja he itse haluavat, että niitä myydään mahdollsimman paljon. Ajattele lähinnä niitä kannattaja paitoina, eikä jonain osallistujien univormuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se jotenkin junttia.
Ei se ole. Sinä olet ihan oikeasti outo, jos tähän asti olet kuvitellut jokaisen San Fransisco, Parisi, New York tai Tokyo paidan omistajan käyneen noissa paikoissa. Samoin nuo yliopistopaidat. Niitä printtejä on myyty varmaan miljoonia ja jopa ihan pikkulasten koossa.
Niillä tienataan paljon rahaa yliopistoille ja ne ovat vielä virallisia tai lisenssillä tehtyjä ja he itse haluavat, että niitä myydään mahdollsimman paljon. Ajattele lähinnä niitä kannattaja paitoina, eikä jonain osallistujien univormuna.
Vastustat väitteitä joita en esittänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai voin käyttää paitoja tai hattuja, jossa on printti paikoista, jossa en ole käynyt. Ei ne nyt mitään passin leimoja tai tutkintotodistuksia ole. Minulla on aika paljon myös näitä ns. fanituote vaatteita, jutuista ja laulajista, joita en ole koskaan kuunnellut tai katsonut, mutta alesta halvalla hankkinut sen paidan tai ihan vaan lidukasta.
Minusta ihan naurettava ostaa vaate jossa lukee joku brändi-nimi! Miksi ostaa huppari jossa lukee Ikea tai Sokos? Vielä naurettavampaa ostaa huppari jossa lukee NewYork tai Lontoo tai vaikka Puuilo. Eikö se pitäisi saada ilmaiseksi? Itsellä ei kyllä taatusti lue mitään.
Maailma on monimuotoinen ja juuri siksi niin kaunis.
Minulla ei ole mitään ongelmaa kävellä vaikka puuilo huppari päällä, jos se on paksua 100% puuvillaa, kauniin värinen ja sain sen vielä halvalla. Itse ostin juuri jurassic pari pitkähihaisen teepaidan 4 eurolla alesta, enkä ole koskaan nähnyt edes koko filmiä. Mutta itse paita on kyllä tosi kiva ja printti nätti.
Minä taas olen opiskellut UCLAssa eikä ole yhtään hupparia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuo ovat vain sanoja. On samantekevää mitä sanoja on painettu vaatteisiin.
Miksi ihmeessä laittaisin päälle paidan jossa lukee Tukholma tai Tampere? Onko Paris jotenkin ai ai ai se on varmaa käynyt siellä! Mutta ethän sinä ole!
Siksi, että se oli oikean kokoinen, kauniin värinen, ihanaa materiaalia ja sait sen vielä halvalla. Miksi ihmeessä et laittaisi?
Hard Rock Café-T-paitaa jostakin kaupungista harva ilkeää pitää päällään, ettei ole käynyt kyseisen kaupungin Hard Rock Caféssa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan takuulla olisin päässyt mit:hen sisään, mutta mun vanhemmat eivät ole niin tyhmiä että maksaisivat sata tonnia vuodessa siitä hyvästä. Ja ulkkarina ei saa mitään stipendejä.
Olen katsonut mit ocw kursseja netistä ja ne on kyllä aika helppoja mulle. Tuskin sun kaltainen pelle huomaisi etten oikeasti ole mit:ssä käynyt.
tulipas katkeraa selitystä. Eli larppaat MIT:n opiskelijaa tai sieltä valmistunutta huppari päällä, kun olet netissä jonkun avoimen kurssin käynyt, joka onnistuu keneltä tahansa maailmassa! Tuo on jo noloa! 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maailma on monimuotoinen ja juuri siksi niin kaunis.
Minulla ei ole mitään ongelmaa kävellä vaikka puuilo huppari päällä, jos se on paksua 100% puuvillaa, kauniin värinen ja sain sen viel
Minä en maksaisi mainospaidasta mitään. Päin vastoin, saisivat maksaa minulle, että suostuisin toimimaan heidän mainostajanaan. Koskee sekä firmoja, yliopistoja että kaikenlaisia tuotteita.
Vierailija kirjoitti:
Miksi en? Tosin Italiassa mensa tarkoittaa koulun tai työpaikan ruokalaa. Se ehkä jäisi siksi pitämättä ainakin siellä.
Voisitko käyttää hupparia, jossa lukee raiskaajamurhaaja, vaikket olisikaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisitko pitää Ronaldon pelipaitaa vaikka nimesi ei ole Ronaldo?
Hieman eri asia. Miksi käyttäisi UCLA:n hupparia jos ei itse eikä kukaan tuttukaan ole koskaan siellä opiskellut?!
Kaupat pursuaa huppareita, missä voi lukea UCLA, HARVARD jne. Olet pösilö.
Vierailija kirjoitti:
Hmm .Tokmanni kinasi aikoinaan oikeudesta saako se käyttää nimeä Stockmann. - Kaikille oli selvää, että tuskin sekoittuvat. Saako vähemmän älykäs käyttää Mensa hupparia? - Tjaa,a ;Mensalaisia olen aina pitänyt enempi wannabe älykkäinä kuin välttämättä oikeasti ni-in erinomaisen älykkäinä. Mutta näin sanoessani olen tietysti vain kateellinen kun en ole Mensa jäsen ja älykkyysosamääräni on lähempänä kengänkokoani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi en? Tosin Italiassa mensa tarkoittaa koulun tai työpaikan ruokalaa. Se ehkä jäisi siksi pitämättä ainakin siellä.
Ja saisit vastata koko ajan kyselyihin "ei, en ole Mensan jäsen". Koska ethän sinä ole. Työpaikkaruokala-paita sopisi varmasti paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Hard Rock Café-T-paitaa jostakin kaupungista harva ilkeää pitää päällään, ettei ole käynyt kyseisen kaupungin Hard Rock Caféssa
Oletko 12 vuotias vai miksi ihan oikeasti ajattelet jonkun vaatteen printtejä? Ihan oikeasti ketään ei kiinnosta lukeeko sinulla paidassa hard rock Café ja oletko käynyt vai et siellä, paitsi ehkä jotain esiteinejä.
Vain jos ne UCLAlaiset alkavat käyttämään Pohjois-Haagan yhteiskoulun lukion abiverkkareita.