Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko käyttää hupparia, jonka rinnassa lukee UCLA, vaikka et olisi käynyt päivääkään yliopistoa Kalifornian Yliopistossa Los Angelesissa

Vierailija
17.01.2025 |

Tai lippistä, jossa on teksti "I <3 NYC", vaikka et ole koskaan edes käynyt New Yorkissa?

Kommentit (72)

Vierailija
41/72 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko käyttää hupparia jossa lukee LGBQT vaikka et olisi koskaan tuupannut miestä ahteriin?

Vierailija
42/72 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt T-paitaa, jossa luki UCLA, vaikken ole koskaan astunut koko Amerikan mantereelle, maineikkaassa opinahjossa opiskelemisesta puhumattakaan. Sain sen tuliaiseksi henkilöltä, joka kävi ko. yliopistossa. Joskus kyllä mietin, kuvitteleeko joku paidan nähdessään, että olisin niin fiksu, että olisin päässyt tuohon oppilaitokseen opiskelemaan. Eipä kukaan koskaan kommentoinut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/72 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmänkin päinvastoin. On kynnys mainostaa yliopistoja, joissa olen käynyt. Leveilyä tms

Vierailija
45/72 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan niin kuin ucla olisi joku hyvä koulu. Ei taida olla edes top 30. UC Berkeley ehkä on.

Kyllä se aika hyvä koulu on.

Vierailija
46/72 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hard Rock Café-T-paitaa  jostakin kaupungista harva ilkeää pitää päällään, ettei ole käynyt kyseisen kaupungin Hard Rock Caféssa

Tuollaisia paitoja olisi myynnissä lähinnä kyseisessä kahvilassa, elleivät sitten ole saaneet myyntiin muihin saman kunnan kauppoihin. Joten kun jollain olisi tuollainen paita, niin todennäköisesti on käynyt kuuntelemassa musiikkia.

Vierailija
47/72 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai voin käyttää paitoja tai hattuja, jossa on printti paikoista, jossa en ole käynyt. Ei ne nyt mitään passin leimoja tai tutkintotodistuksia ole. Minulla on aika paljon myös näitä ns. fanituote vaatteita, jutuista ja laulajista, joita en ole koskaan kuunnellut tai katsonut, mutta alesta halvalla hankkinut sen paidan tai ihan vaan lidukasta.

Minusta ihan naurettava ostaa vaate jossa lukee joku brändi-nimi! Miksi ostaa huppari jossa lukee Ikea tai Sokos? Vielä naurettavampaa ostaa huppari jossa lukee NewYork tai Lontoo tai vaikka Puuilo. Eikö se pitäisi saada ilmaiseksi? Itsellä ei kyllä taatusti lue mitään.

Maailma on monimuotoinen ja juuri siksi niin kaunis.

Minulla ei ole mitään ongelmaa kävellä vaikka puuilo huppari päällä, jos se on paks

Minä maksan laadusta ja jos sen paidan hinta-laatusuhde on kohdallaan niin minulla ei ole mitään ongelmaa käyttää jotain vaattetta. Ainostaan härskit ja typerät lauseet jää ostamatta. 

Jos vastaava paita printillä on 10€ ja toinen ilman mitään 80€ ja laatu sama, niin valinta on kyllä helppo. En tee jostain tuollaisesta itselle mitään ongelmaa. 

Vierailija
48/72 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monet käyttää college-huppareita ja college-housuja, vaikka ovat käyneet vain peruskoulun.

Tai ei kumpaakaan. Collegehuppareita on vauvoillekin.

Meidän vauvalla oli body, jossa luki UCLA. Sanoimme häntä vitsillä UCLA-vauvaksi.

Vierailija
49/72 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puclu university, kaikkien vauvojen... 😂 

Vierailija
50/72 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen käyttänyt T-paitaa, jossa luki UCLA, vaikken ole koskaan astunut koko Amerikan mantereelle, maineikkaassa opinahjossa opiskelemisesta puhumattakaan. Sain sen tuliaiseksi henkilöltä, joka kävi ko. yliopistossa. Joskus kyllä mietin, kuvitteleeko joku paidan nähdessään, että olisin niin fiksu, että olisin päässyt tuohon oppilaitokseen opiskelemaan. Eipä kukaan koskaan kommentoinut.

Tuskin kukaan luulee, että niitä paitoja käyttävät olisivat käyneet kyseisessä koulussa. Lähinnä tulee säälittävä mielikuva ihmisestä, joka pitää jenkkiyliopiston paitaa. Vähän samalla lailla kuin jos käyttäisi lätkäfanipaitaa muulloin kuin matsiin mennessä tai käyttäisi jotain olutmainoslippistä. Junttia.

Vierailija
51/72 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 6.lk lapsi käyttää Helsingin yliopiston hupparia. Pysyypähän tavoitteet mielessä.

Vakavammin, ne on oikeasti tosi hyvälaatuisia ja siistejä huppareita, ja minä opiskelen siellä.

Vierailija
52/72 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisitko pitää Ronaldon pelipaitaa vaikka nimesi ei ole Ronaldo?

Hieman eri asia. Miksi käyttäisi UCLA:n hupparia jos ei itse eikä kukaan tuttukaan ole koskaan siellä opiskellut?!

Kaupat pursuaa huppareita, missä voi lukea UCLA, HARVARD jne. Olet pösilö.

Ja vain pösilö ostaa. Kun oli niin halpa.

Vierailija
53/72 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tokmannilla myytäisiin Mensa-paitoja, ostaisitko?

Mä en ehkä haluaisi profiloitua Mensan jäseneksi.

Vierailija
54/72 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskallatko käyttää jonkun MC-jengin prosentti-liivejä ja värejä, vaikka et ole edes jäsen? Elämäntilanteesi voisi olla huono. Vaikka olisit syntynyt luonnollisesti alatiesynnyttyksellä et välttämättä pääsisisi Natural Born Killers jäseneksi

Vierailija
55/72 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kuvittele, koska vaikka hm:llä ja monella muulla firmalla on noita paitoja ollut myynnissä jo kymmeniä vuosia. Paitsi sitten tietysti nämä, jotka oikeasti luulevat, että se on siellä yliopistolla, joku printtipaita on koulupuku. 

Vierailija
56/72 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisitko pitää Ronaldon pelipaitaa vaikka nimesi ei ole Ronaldo?

Hieman eri asia. Miksi käyttäisi UCLA:n hupparia jos ei itse eikä kukaan tuttukaan ole koskaan siellä opiskellut?!

https://www.google.fi/search?q=ucla+huppari&client=safari&sca_esv=9a502…

Vierailija
57/72 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun paidassa lukee i can i will vaikka en pysty enkä enkä aio.

Vierailija
58/72 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"tulipas katkeraa selitystä. Eli larppaat MIT:n opiskelijaa tai sieltä valmistunutta huppari päällä, kun olet netissä jonkun avoimen kurssin käynyt, joka onnistuu keneltä tahansa maailmassa! Tuo on jo noloa! 🤣"

Öööh, noitten ocw kurssien videot on kyllä ihan mit:n tavallisia luentoja. Toki niitten katsominen onnistui jokaiselta, mutta ymmärtäminen on ihan eri asia. 

Itse olen etänä lontooseen töissä, ja suunnittelen investointipankeille hyvin kehittyneitä koneoppimis algorithmejä. Palkka on yli 500t puntaa vuodessa, joten eipä ollenkaan haittaa etten ole mikään virallinen mit alumni.

Vierailija
59/72 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin kukaan luulee, että niitä paitoja käyttävät olisivat käyneet kyseisessä koulussa. Lähinnä tulee säälittävä mielikuva ihmisestä, joka pitää jenkkiyliopiston paitaa. Vähän samalla lailla kuin jos käyttäisi lätkäfanipaitaa muulloin kuin matsiin mennessä tai käyttäisi jotain olutmainoslippistä. Junttia.

Käytin paitaa siksi, että sen oli tuonut mukava tyyppi ja koska se oli sopiva ja käytännöllinen.

Vierailija
60/72 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinun mielestä se on junttia, mutta jonkun toisen mielestä ei ole. Maailmaan mahtuu onneksi ihmisiä jotka käyttää juuri niitä vaatteita mistä tykkää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän