Luoja tuo Kristian oli MAHTAVA!!!! Itku tuli, mikä ääni ja tunnelataus, upea!!!
Kommentit (29)
Sanoi esitystä kuunnellessaan, että eihän tämä osaa yhtään matkia Loirin ääntä. Huh huh, se on siis äijäni käsitys idols-kisan pyrkimyksestä. Mutta Kristian oli mahtava, oli jo edellisessä karsinnassa.
Niin kaunis kappale. Tuli mieleen Loirin konsertti, joka tuli televisiosta, kun odotin esikoista ja vollotin koko ajan sitä katsoessa, siis juuri näitä tulkintoja Leinon runoista!
Mutta ESITYS, sillä minunkin mielestä hän on FALSKI. Haastatteluissa " paljastaa" itsensä.
Siitä huolimatta äänestin häntä.
siellä on oikeesti 3 hyvää laulajaa vaan eli Mia, Ari ja Anna.
Arilla on mieletön ääni. Senkin ulkonäkö kyllä tökkää mua...
Minusta Kristian on kaikessa töksähteleväisyydessään ihan loistava, koskaan ei tiedä mitä se suustaan päästää, todennäköisesti jotain omituista. Valitsee myös vähän erikoisia kappaleita. Mia ja Anna saisivat lähteä samantien pois.
Vierailija:
Kristian on ällöttävä tyyppi. Kun Jone sanoi " sä jumalauta olet jatkossa" , niin vastasi " niin säkin" . Olisi hiljaaaaaaaaaaaaa!
Arilla on mieletön ääni. Senkin ulkonäkö kyllä tökkää mua...
Ai, minua taas tuo tokaisu nauratti.
Mutta kyllä hevipojat nyt pesi tyttelit 6-0. Molemmat vetivät vaikeat kappaleet ihan loistavasti. tuota purplea ei kukaan muu kilpailijoista olisi tehnyt noin hyvin, veikkaan. Mutta muuten en Arista pidä, tuntuu niin hölmöhltä amismieheltä... jos olisi 16, sen ymmärtäisi, mutta yli 20 v...
Sitä minä kyllä ihmettelen, mitä se Panu siellä vielä tekee. Luulin, että se olisi pudonnut. Mutta ehkä seuraavalla kierroksella.
jos Kristian haluaisi tulla vähän kutittelemaan ja laulamaan mun korvaan vähän jotain ihanaa biisiä, tervetuloa!
Pitkä karvainen pitkätukka maistuu aina, eikä äänessäkään ole mitään vikaa. Se, että se lauloi erikoisen biisin on vain plussaa. Tavikset inssit ja merkonomit, joilla ei ole mitään luovaa, eivät ole koskaan oikein sytyttänyt.
Kristiina on melkoinen nenävinkuja. Heti pois!
mutta meillä se itku tuli yksvuotiaalta eikä multa. Tiedä sitten liittyikö se mitenkään tähän esitykseen. Mutta siksi en siis kuullut kovin tarkasti kyseistä esitystä. Sen, mitä kuulin, niin ihan hyvä, parani loppua kohden, mutta vaikea biisi mennä esittään sen alkuperäisesityksen jälkeen. Se alkuperäinen on helposti liikaa mielessä. Hyvä veto silti!