Luoja tuo Kristian oli MAHTAVA!!!! Itku tuli, mikä ääni ja tunnelataus, upea!!!
Kommentit (29)
Ällöttävä rasvalettinen tekorokkari
Korkeintaan kärsimyksestä itkisin!
Tv:ssä näytettyjen palojen perusteella?
What ever, sen esitys oli tänään jotain ihan omaa luokkaansa.
Kiinnitin huomiota jo alkukarsinnoissa, mutta lähinnä siksi, että oli hupaisa, kun virnisteli ujona sieltä partakasan alta. Pitää vaan toivoa, ettei ryhdy liian itsevarmaksi..
Valitsee hyviä biisejä. Ei auta, vaikka laulaisi kuinka hyvin, jos biisi on joku karmea purkkapoppi.
Kristian veti ihan loistavasti biisinsä, kasvatti tunnelman loppua kohden upeasti. Hyvä Kristian!
koko loppubiisin ajan sen puolesta muistaako sanat:). Mutta oli PARAS!
Kylmät väreet meni selässä ja kyyneleet tuli silmiin. Kyllä oli kaunista!
Onneksi se on videolla, kuuntelen kyllä monta kertaa! Biisikin on kyllä niin koskettava, mutta tämä oli tuuuuuha t kertaa Veskua parempi.
En enää ikinä halua kuulla kenenkään muun tulkintaa tuosta kappaleesta.
Ihan sama kuin Annan kanssa. On surkeaa näiden junnujen kanssa, jotka eivät ole kuulleet niitä alkuperäisiä. Molemmat biisit ovat itsessää aivan mahtavia, mutta nuo tulkinnat eivät yksinkertaisesti olleet biisien veroisia.
en nyt ihan voi ymmärtää miten joku on voinut ruveta itkemään!
Siis, hyvällä tavalla!
Minusta hän on jo ikänsä puolesta paras: On valmis julkisuuteen ja musiikkimaailmaan. Toivottavasti hän ei petä minun odotuksia!
Meillä miehelläkin tuli kyyneleet silmiin, itse olen katsonut (=kuunnellut välillä silmät kiinni) dvd:ltä jo neljä kertaa..
t: 33-vuotias perheenäiti :-)
alkuperäistä esitystä, kun hehkutatte Kristiania. Mun mielestä siinä ei ollut tulkinnan häivääkään, mitä nyt lopussa hieman revitteli. Alussa tunsin oikein myötähäpeää, kun vain lauleskeli.
Veskua jo livenä kun Kristian oli potkuhousuissa.
Vesku on omaa luokkaansa muttei tarvitse Meurmannin hävetä yhtään, hienosti veti.
Alussa mietin et mitenkä pärjää mutta hyvinhän se meni.
Näin vaan on.