Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tauon pitäminen suhteessa

Vierailija
17.01.2025 |

Jos päätyy eroon ja päätetään, että katsotaan vaikka 3 kk jälkeen voidaanko palata yhteen, onko mahdollisuuksia, että vielä yhteen voisi palata? Millaisia kokemuksia?

Kommentit (73)

Vierailija
61/73 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos erotaan niin se tarkoittaa sitä, että kumpikin voi tehdä mitä haluaa. Jos palataan yhteen, täytyy hyväksyä se, mitä on tapahtunut silloin kun oltiin statuksella "eronnut". 

Vierailija
62/73 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suostuisi tällaiseen. Se on joko tai. Ongelmat ratkaistaan esim terapiassa. Ja jos niitä ongelmia ei käydä läpi, mikään tauko ei siinä auta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/73 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovasti tauon pitämistä vastustetaan, mutta itseä se ainakin opetti arvostamaan kumppania enemmän. Ei sitä aina ole helppo ymmärtää mitä itsellä on, ennen kuin sen menettää. Tauon jälkeen olimme pari vuotta yhdessä kunnes erosimme lopullisesti, halusimme elämältä eri asioita.

Vierailija
64/73 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kovasti tauon pitämistä vastustetaan, mutta itseä se ainakin opetti arvostamaan kumppania enemmän. Ei sitä aina ole helppo ymmärtää mitä itsellä on, ennen kuin sen menettää. Tauon jälkeen olimme pari vuotta yhdessä kunnes erosimme lopullisesti, halusimme elämältä eri asioita.

Tämä. Sitten sitä tajusi, ettei elämässä ole mitään tärkeämpää kuin se rakas mies. Ja että on valmis tekemään mitä vaan että suhteen saa toimimaan.

Vierailija
65/73 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun emäntäni sano että pidetään vähän taukoa, ja nyt tuo tauko on kestänyt 9 vuotta. En ilkiä enää kysyä että vieläkö pitkään ollaan tauolla

Vierailija
66/73 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tauolla ollessamme mies hummaili muiden naisten kanssa ihan järjettömästi, oikein piti huolta, että varmasti tulen tietoiseksi seikkailuistaan. Hieroi suhteitaan naamaani somen kautta sekä kulki jälkiä kaulalla lapsia katsomassa. 

Itselläni ei ollut mitään sutinoita. 

Palasimme yhteen, koska halusin lapsille kuitenkin ehyen perheen, mutta minun on ollut vaikeaa toipua tuosta sekoiluajasta.

Itsepä sitä halusin ja mies väittää tarkoituksen olleen herätellä minua ja tehdä mustasukkaiseksi.

Vierailija
67/73 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Never 

Vierailija
68/73 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö joku pitää tuollaisia taukoja? Luulin, että lähes kaikki eroavat jo suoraan, kun yhdellä ihmisellä nyt ei paljoa ole väliä.

Vierailija
69/73 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kannattaisin enemmän sellaista että vietätte aikaa enemmän erillään ja keskitytte hetken omiin juttuihin, esim. ystäviin, sukulaisiin, harrastuksiin, työhön ym. mutta olette kuitenkin suhteessa edelleen (ja jos asutte yhdessä niin edelleen asutte saman katon alla). Pientä etäisyyttä voi ottaa toisesta muutenkin kuin virallisen tauon avulla ja varmasti monessa pitkässä suhteessa tulee aikoja, jolloin tarvitsee enemmän omaa tilaa ja aikaa. Voi lähteä vaikka johonkin pikku reissuun itsekseen tai omien kavereiden tai läheisten kanssa ja ottaa sitä konkreettista etäisyyttä vaikka olemalla hetken jossain muualla. Tai sitten vaan täyttää sitä kalenteria enemmän omilla menoilla. Katsoo sitten taas muutaman viikon päästä josko toisen kanssa olisikin parempi fiilis. 

Vierailija
70/73 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tauko = eron valmistelua 

Vierailija
71/73 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tauon aikana lupa tapailla muita?

Vierailija
72/73 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun emäntäni sano että pidetään vähän taukoa, ja nyt tuo tauko on kestänyt 9 vuotta. En ilkiä enää kysyä että vieläkö pitkään ollaan tauolla

että mitähä vittua

Vierailija
73/73 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun eräs ystävä haksahti tähän touhuun. Miehensä alkoi ehdotella taukoa. Sai savustettua vaimonsa ulos talosta, kun ystäväni muutti pois. Alusta alkaen pidin outona, koska mies ei ollut kertonut tauon pituutta. Sanoin ystävälle, että ehkä olisi parempi erota. Hän vaati miestä kertomaan yhden kuukauden jälkeen onko he tauolla vai eroavatko. Mies myönsi, että halusi oikeasti vain eron.