Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Stoppi ruokahimoihin? Haluan syödä KOKO MAAILMAN

Vierailija
17.01.2025 |

Siis tää on aivan hirvittävää. Aamulla on ihan normaali olo, ei ruokahimoja tai mitään hämminkiä. Mutta aamiaisen (munia, hedelmä, maustamaton jogurtti, välillä puuro yms) jälkeen vatsa on sitä mieltä että sinne pitäis lappaa ämpärillinen lisää. Onneksi on yleensä lähtö töihin niin en jää kotiin syömään kaappeja tyhjäksi, ja töissäkin on vain valmiit eväät eineenä. Mutta autas kun pääsen kotiin. Olen laittanut jotain maltillista valmiiksi jääkaappiin etten syö mitä sattuu. Yleensä kalaa, vihanneksia ja perunaa tms. Mutta se ei IKINÄ lopu siihen. Jää vielä olo että haluan JOTAIN. Ihan mitä vaan. Ja sen jälkeen jotain muuta. Ja vielä vähäsen. Sit totean että pakkohan tässä on kauppaan lähteä ostamaan jotain hyvää kun ei mieliteko muuten mene ohi. Ja illalla menee nukkumaan siten että on huono olo kun on syönyt karkkiisipsiisuklaatajädeepullaapitsaa ymsp. Tulen hulluksi. Ja läskiksi.

Syön tasapainoisesti perusravintoa ja otan ravintolisiä sunmuita. Mutta koko ajan ruoka mielessä siihen pisteeseen ettei voi muuhun keskittyä. Silloinkin kun pidättäydyn syömästä, koen itseni sankariksi kun tässä vaan olen ja siedän nälkätuskaa joka kiertää mahassa.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet lihava, niin uuden polven lihavuuslääkkeet voisi olla sulle ratkaisu. Ne juurikin auttaa tuollaiseen tilanteeseen, jossa nälkä- ja kylläisyyshormonit on sekaisin, ja on aina nälkä.

Jos taas et, ainakaan vielä, ole ylipainoinen, niin esim. ravitsemusterapeutilla voisi tarkastuttaa, että ruokavaliosi ja ruokailurytmisi on sellaisia, että kylläisyys syntyy. Esim. mä kävin samantapaisista syistä, ja söin ihan liian vähän proteiinia ja liian harvoin, ja päivällä liian kevyesti. Kun nämä laitettiin kuntoon, alkoi kylläisyydentunne taas säilyä.

Vierailija
2/2 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä odotellessa kun joku tulee tänne kertomaan "intuitiivisesta syömisestä".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän