Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suihkussa ja pukuhuoneessa "esiintyjät"

Vierailija
17.01.2025 |

Miesten puolella olen huomannut, että on tiettyjä tyyppejä jotka ylpeästi kuljeskelevat ympäriinsä ilkosillaan ja selkeästi rehvakkaasti itseään esitellen. Välillä tämä huvittaa ja välillä vituttaa, kun huomaa, että hakemalla hakevat huomiota kun jutustellemalla pitkiä aikoja tai jopa kuivataan hiuksia alasti tai sitten saunassa viedään puolet lauteista. En ole koskaan sanonut mitään näille tyypeille, mutta välillä tekisi mieli kyllä avautua, mutta ei tee mieli antaa näille sitä tyydytystä että ovat saaneet huomioni.

Onko naisten puolella vastaavia hahmoja ja kommentoiko näille kukaan mitään?

Kommentit (306)

Vierailija
61/306 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten puolella yleensä pestään selkä muihin päin paitsi itsensä posliiniksi ajelleet ovat etupuoli muihin päin pienessä haara-asennossa, että karvattomuus varmasti näkyy.

Hiuksiaan pesee ihanan voimaantunein kasvoin.

Siinä taas joku sössöttäjä kuvittelee, että naisen ilmeet on aina häntä varten vain. Hymyile, poika, näytät söpömmältä niin. suupielet ylös! Ethän sä ikinä saa naista noin happaman näköisenä. Ja laihduta kuus kiloa vähintään, eihän kukaan tuollaista taikinaa huoli.

Hiusten persu tuntuu hyvältä. Miksi pitäisi irvistää tai mikä ilme olisi sovelias? Miltähän sun pärstä näyttää silloin?

Vierailija
62/306 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten puolella on kyllä oman kehonsa palvojia, mutta on myös sellaisia jotka eivät vain ota muita huomioon ja pyörivät vain nakuina miten sattuu. Helpointa on olla kiinnittämättä mitään huomiota ja suunnata katseensa muualle.  Saunat olen niissä aina jättänyt suosiolla väliin, koska sellainen on kotonakin ja mökillä. Käykööt ne, joilla ei muuta ole. Sama juttu suihkussa, että nopea pesu ja äkkiä pois. Eniten minä mietin kynsi- ja jalkasieniä ja miten jotkut niitä rennosti levittävät paljailla jaloillaan, yöks.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/306 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole pannut merkille, kun ei ole tapana vahdata muiden vartaloita ja tekemisiä muutenkaan. Mikä tää aloitus taas on, tirkistelijän havaintoja muna pystyssä?

Vierailija
64/306 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen hämmentynyt tästä ketjusta. Totta kai pukuhuoneessa saa olla ilman vaatteita, eikä tarvitse kastella silkkipuseroa hiuksista tippuvalla vedellä tms.

On toki kohteliasta ettei vie liikaa tilaa lauteilla ruuhka-aikaan, mutta se että pöyristytään siitä etteivät ihmiset riittävästi köyristele ja peittele itseään peseytymis- ja pukeutumistiloissa on aivan uutta minulle.

Ja tämän silkkipuseron takia on tarve pyllistellä ja venytellä ja tehdä kaikki suihkunjälkeiset toimenpiteet hitaasti ja nautinnollisesti täysin alasti? Alusvaatteet ja pyyhekin on varmaan silkkiä.

Kyllähän tämä kirjoittaja sen takuulla ymmärsikin, mutta halusi jostain syystä esittää tyhmää.

Vierailija
65/306 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On naisten puolella myös varsinkin kuntosalilla. Nämä samat tyypit tuijottavat omaa persettään koko treenin ajan peilistä ja kuvaavat itseään.

...tilittää katkera incel. Täysin mahdotonta tuijottaa omaa persettään peilistä, mutta tekniikkaa korjatakseen varmaan katsoo välillä peiliin, jos ei ole ketään ohjaamassa. Ja sinä katsot niitä naisia etkä keskity omaan treeniisi, reppana.

Ihmisellä on kääntyvä pää ja selkäranka, joten hyvin pystyy peilailemaan omaa takapuoltaan. Mene käymään jossain trendikkäällä salilla, jossa nuoret naiset tekevät pääosin pelkkää hip thrustia, niin tiedät mistä on kyse. Liikkeiden aikana eivät aina pysty tuota tekemään, mutta kaikki muu aika kyllä käytetään takapuolen peilailuun ja kuvailuun.

T. Nainen

Vierailija
66/306 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mikään esittelijä mutta ei minulla ole mitään tarvetta myöskään peitellä varustustani joka on velttona 13-14 cm pitkä ja ympärysmittaa löytyy 14-15 cm. On kyllä mallia shower eli kokoa ei tule seisokissa yhtään enempää. Käyn myös brassissa joten koko tulee vielä paremmin esille.

Vierailija
67/306 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä ole pannut merkille, kun ei ole tapana vahdata muiden vartaloita ja tekemisiä muutenkaan. Mikä tää aloitus taas on, tirkistelijän havaintoja muna pystyssä?

Luulen, että tähän ketjuun vastaajilla on aika huono itsetunto, kun muiden vartalot kiinnostavat noin paljon. Ovatko hyvin nuoria?

Mitä ihmeen esittelyä ja pyllistelyä? En ole uimahallien ja kuntosalien vakikävijänä ikinä törmännyt tuollaiseen, mutta keskitynkin ihan omaan itseeni enkä muiden katselemiseen. Jokainen peseytyy, kuivaa ja pukeutuu, eikä sitä tarvitse sen kummemmin pällistellä ja antaa tyylipisteitä.

Vierailija
68/306 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten puolella yleensä pestään selkä muihin päin paitsi itsensä posliiniksi ajelleet ovat etupuoli muihin päin pienessä haara-asennossa, että karvattomuus varmasti näkyy.

Hiuksiaan pesee ihanan voimaantunein kasvoin.

Siinä taas joku sössöttäjä kuvittelee, että naisen ilmeet on aina häntä varten vain. Hymyile, poika, näytät söpömmältä niin. suupielet ylös! Ethän sä ikinä saa naista noin happaman näköisenä. Ja laihduta kuus kiloa vähintään, eihän kukaan tuollaista taikinaa huoli.

Hiusten persu tuntuu hyvältä. Miksi pitäisi irvistää tai mikä ilme olisi sovelias? Miltähän sun pärstä näyttää silloin?

Mistä miehet sait tähän naisten suihkuhommaan sotkettua, näkyykö heitä usein siellä naisten suihkussa ilmeitä katselemassa? Väännähän sitä miesvihamutikkaa nyt vähän pienemmälle.

Vierailija
69/306 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole mikään esittelijä mutta ei minulla ole mitään tarvetta myöskään peitellä varustustani joka on velttona 13-14 cm pitkä ja ympärysmittaa löytyy 14-15 cm. On kyllä mallia shower eli kokoa ei tule seisokissa yhtään enempää. Käyn myös brassissa joten koko tulee vielä paremmin esille.

En ole mikään esittelijä mutta käytän rivikaupalla palstatilaa kuvaillaakseni vehjettäni yksityiskohtaisesti. 

Vierailija
70/306 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jotkut loukkaantuvat niin kovin? Pistää miettimään ovatko juuri näitä itsensä esittelijöitä.

Vierailija
71/306 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin pitkä ketju, mutta edelleenkään kukaan itsensä esittelijä ei ole tullut valaisemaan MIKSI tekee tällaista.

No ei tietenkään, koska tuommoista ilmiötä ei ole paitsi muutaman piilohomon haaveissa.

Vierailija
72/306 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen hämmentynyt tästä ketjusta. Totta kai pukuhuoneessa saa olla ilman vaatteita, eikä tarvitse kastella silkkipuseroa hiuksista tippuvalla vedellä tms.

On toki kohteliasta ettei vie liikaa tilaa lauteilla ruuhka-aikaan, mutta se että pöyristytään siitä etteivät ihmiset riittävästi köyristele ja peittele itseään peseytymis- ja pukeutumistiloissa on aivan uutta minulle.

Ja tämän silkkipuseron takia on tarve pyllistellä ja venytellä ja tehdä kaikki suihkunjälkeiset toimenpiteet hitaasti ja nautinnollisesti täysin alasti? Alusvaatteet ja pyyhekin on varmaan silkkiä.

Kyllpäs sinua kiinnostaa tiirailla ja mielikuvitella toisten miesten tekemisiä. Taidat itse toivoa, että he tekisivät suihkunjälkeiset toimenpiteensä hitaasti ja nautinnollisesti.

Vierailija
73/306 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten puolella on kyllä oman kehonsa palvojia, mutta on myös sellaisia jotka eivät vain ota muita huomioon ja pyörivät vain nakuina miten sattuu. Helpointa on olla kiinnittämättä mitään huomiota ja suunnata katseensa muualle.  Saunat olen niissä aina jättänyt suosiolla väliin, koska sellainen on kotonakin ja mökillä. Käykööt ne, joilla ei muuta ole. Sama juttu suihkussa, että nopea pesu ja äkkiä pois. Eniten minä mietin kynsi- ja jalkasieniä ja miten jotkut niitä rennosti levittävät paljailla jaloillaan, yöks.

Sinulla on vakavia estoja. Ne kannattaisi yrittää hoitaa pois, niin et näkisi kaikkialla sellaista, mitä ei ole.

Vierailija
74/306 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitähän se on. Ja trollit komppaa.

Vierailija
75/306 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanokaa niille. Ei ilkeästi, mutta ihailkaa jotain intiimiä yksityiskohtaa. Esim. onpa sulla upean ulkonevat häpyhuulet ja värisävykin on just eikä melkein. Tekis mieli katsoa lähempääkin. Onnekkaita he, jotka ovat päässeet koskettelemaankin. Ja sitten sellainen chef's kiss -ele vielä.

Nolaaminen toimii usein. 

Kyllä sinä itsesi nolaat. Törkeää arvostella ulkonäköä, johon ei voi itse vaikuttaa. 

Vierailija
76/306 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän jokainen ymmärrä mikä on ns. normaalia pesemistä, pukemista ja kuivaamista ja mikä on sitten jotain muuta.

Vierailija
77/306 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanokaa niille. Ei ilkeästi, mutta ihailkaa jotain intiimiä yksityiskohtaa. Esim. onpa sulla upean ulkonevat häpyhuulet ja värisävykin on just eikä melkein. Tekis mieli katsoa lähempääkin. Onnekkaita he, jotka ovat päässeet koskettelemaankin. Ja sitten sellainen chef's kiss -ele vielä.

Nolaaminen toimii usein. 

Kyllä sinä itsesi nolaat. Törkeää arvostella ulkonäköä, johon ei voi itse vaikuttaa. 

Tuommoinen kommentointi alkaisi olla turpiinvedon paikka. Vihaan sanaa "turvallinen tila", mutta jokaisen älyllisen ihmisen pitäisi tietää, että tuommoinen on törkeää käytöstä.

Vierailija
78/306 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän jokainen ymmärrä mikä on ns. normaalia pesemistä, pukemista ja kuivaamista ja mikä on sitten jotain muuta.

Tämän ketjun perusteella ei siltä vaikuta. Ketju vaikuttaa enemmänkin siltä, että piilohomot yrittävät trollailla.

Vierailija
79/306 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nolaaminen toimii usein. 

Tuommoinen kommentointi alkaisi olla turpiinvedon paikka. Vihaan sanaa "turvallinen tila", mutta jokaisen älyllisen ihmisen pitäisi tietää, että tuommoinen on törkeää käytöstä.

Wtf  😳. Nyt en ymmärtänyt mitä halusit sanoa. 

Vierailija
80/306 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin tykkään pestä ja kiillottaa elimeni viimeisen päälle yleisessä suihkussa. Saatan ottaa sinuun myös katsekontaktin.

M47

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän