Suihkussa ja pukuhuoneessa "esiintyjät"
Miesten puolella olen huomannut, että on tiettyjä tyyppejä jotka ylpeästi kuljeskelevat ympäriinsä ilkosillaan ja selkeästi rehvakkaasti itseään esitellen. Välillä tämä huvittaa ja välillä vituttaa, kun huomaa, että hakemalla hakevat huomiota kun jutustellemalla pitkiä aikoja tai jopa kuivataan hiuksia alasti tai sitten saunassa viedään puolet lauteista. En ole koskaan sanonut mitään näille tyypeille, mutta välillä tekisi mieli kyllä avautua, mutta ei tee mieli antaa näille sitä tyydytystä että ovat saaneet huomioni.
Onko naisten puolella vastaavia hahmoja ja kommentoiko näille kukaan mitään?
Kommentit (306)
No mun kokemuksen mukaan naisten puolella nämä alasti patsastelijat ovat sellaisia hyväkroppaisia instabebe tyyppejä. Rasvataan ihoa niin, että kumarrutaan takapuoli muihin päin, peilin edessä kuivaillaan alasti hiuksia ja pyöritään ja ihaillaan itseään, ylipäätään kuljetaan pukkarissa alasti koko ajan. Kiva kun sattuu tällaisen kanssa viereiselle kaapille. Not!
Tai ne jotka tulevat suihkusta johonkin ikkunan eteen alasti. Se on niiden häpeä jotka kattoo.
Kyllä se on ihan niiden häpeä jotka nakuilee.
Vierailija kirjoitti:
No mun kokemuksen mukaan naisten puolella nämä alasti patsastelijat ovat sellaisia hyväkroppaisia instabebe tyyppejä. Rasvataan ihoa niin, että kumarrutaan takapuoli muihin päin, peilin edessä kuivaillaan alasti hiuksia ja pyöritään ja ihaillaan itseään, ylipäätään kuljetaan pukkarissa alasti koko ajan. Kiva kun sattuu tällaisen kanssa viereiselle kaapille. Not!
Juuri näin. Eväsbanaanikin on pakko syödä alasti. Minusta on todella kiusallista, kun ei tiedä mihin silmänsä laittaisi.
Vierailija kirjoitti:
Tai ne jotka tulevat suihkusta johonkin ikkunan eteen alasti. Se on niiden häpeä jotka kattoo.
Kyllä se on ihan niiden häpeä jotka nakuilee.
Koskee sekä miehiä että naisia.
Voi voi onko sillä ongelma asian kanssa ja varsinkin naisen vartalon kanssa?
No tuota joku munasillaan haluaa ikkunan edessä olla niin ihan samoin pyydän hieman häveliäisyyttä.
Sille ei mut voi mitään että naisilla on 2 häveliäisyyspaikkaa eli ylä ja alakroppa ja miehillä vain ala.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin. Eväsbanaanikin on pakko syödä alasti. Minusta on todella kiusallista, kun ei tiedä mihin silmänsä laittaisi.
Ja nämä varmaan tulkitsevat muiden kiusaantuneen olon kateellisuudeksi.
Top Gunissa kyllä jotkut tuntuivat esiintyvän pukkarissa..
Vierailija kirjoitti:
Uumahalleissa nähnyt näitä patsastelijoita, ketkä gekkoilee altaan reunalla. Joskus käynyt ääneen naurattamaan.
Gekkoilee?
https://fi.wikipedia.org/wiki/Gekkoliskot
Vai tarkoitkohan keekoilua?
Eilen varmaan ekan kerran törmäsin tällaiseen. Tapahtui salin pukkarissa, joka on minulle uudempi paikka. Uimahallissa ei koskaan. Siellä näkee monenlaista vartaloa, mutta ei esittelytarkoituksessa.
Tästä ainakin tunnistanee narsistin niin miehissä kuin naisissa.
Vierailija kirjoitti:
Sitten vielä hiiitaasti pukeudutaan joihinkin neliösentin pikkareihin, sitten taas ihaillaan itseään peilistä. Joskus joku pukeutui kuntosalilta lähtiessä sukkanauhoihin, aika teennäistä.
Sanokaa niille. Ei ilkeästi, mutta ihailkaa jotain intiimiä yksityiskohtaa. Esim. onpa sulla upean ulkonevat häpyhuulet ja värisävykin on just eikä melkein. Tekis mieli katsoa lähempääkin. Onnekkaita he, jotka ovat päässeet koskettelemaankin. Ja sitten sellainen chef's kiss -ele vielä.
Nolaaminen toimii usein.
Hyi, kuka käy yleisissä saunoissa.
Käyn paljon uimahallissa, mutta en ole koskaan törmännyt. Tosin en kyllä hirveästi seuraa, miten kauan toiset ovat alasti pukkarissa. Mulla itsellä tulee jälkihiki saunan jälkeen, joten ymmärrän kyllä, jos jollakulla on kuuma pukkarissa. Ja kyllä mä ainakin rasvaan itseni alastomana, koska muutoin se on vaikeaa. Kuivaan hiukset alusvaatteisillani, ks, jälkihiki.
Vierailija kirjoitti:
Hyi, kuka käy yleisissä saunoissa.
Haluatko nimiä vai mitä oikeastaan kysyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten vielä hiiitaasti pukeudutaan joihinkin neliösentin pikkareihin, sitten taas ihaillaan itseään peilistä. Joskus joku pukeutui kuntosalilta lähtiessä sukkanauhoihin, aika teennäistä.
Mikäs tuossa sitten on? Pistääkö noin kateeksi keskimääräistä sipsi-siideri-dieetillä olevaa av-mammaa? Ne piirtää keillä on liitua = ne näyttää joilla on näytettävää!
Vierailija kirjoitti:
Sanokaa niille. Ei ilkeästi, mutta ihailkaa jotain intiimiä yksityiskohtaa. Esim. onpa sulla upean ulkonevat häpyhuulet ja värisävykin on just eikä melkein. Tekis mieli katsoa lähempääkin. Onnekkaita he, jotka ovat päässeet koskettelemaankin. Ja sitten sellainen chef's kiss -ele vielä.
Nolaaminen toimii usein.
Aika harva haluaa myöntää, että on kiinnittänyt oikeasti huomiota näihin huomiota hakeviin ja tuskin kukaan haluaisi kuvailemallasi tavalla ketään kommentoida ilman että leimaantuu täysin pervoksi. Vai tekisitkö saman miesten puolella heidän värkkejään kommentoiden?
19-v teinipojat peilaa itteään kuntosalin pukkarissa ilman paitaa. Naurattaa saatana.
Onneks on -5 silmät, niin ei näe mitään tollasia. Hyvä kun saunan oven löytää. Ja usein päätyykin siivouskomeroon.
Näitä näkee välillä kylpylöissä ja oon törmännyt myös suositussa kuntokeskuksessa.