Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suihkussa ja pukuhuoneessa "esiintyjät"

Vierailija
17.01.2025 |

Miesten puolella olen huomannut, että on tiettyjä tyyppejä jotka ylpeästi kuljeskelevat ympäriinsä ilkosillaan ja selkeästi rehvakkaasti itseään esitellen. Välillä tämä huvittaa ja välillä vituttaa, kun huomaa, että hakemalla hakevat huomiota kun jutustellemalla pitkiä aikoja tai jopa kuivataan hiuksia alasti tai sitten saunassa viedään puolet lauteista. En ole koskaan sanonut mitään näille tyypeille, mutta välillä tekisi mieli kyllä avautua, mutta ei tee mieli antaa näille sitä tyydytystä että ovat saaneet huomioni.

Onko naisten puolella vastaavia hahmoja ja kommentoiko näille kukaan mitään?

Kommentit (306)

Vierailija
41/306 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On niitä, joskus mennään pukuhuoneessa kuin catwalkilla ilkosillaan edes-takaisin ilman että on pyyhettä tai vaatetta edes tarkoitus hakea. Tai hiukset pitää tosiaan kuivata föönillä ilkosillaan ja poseerailla.

Tämä. On muuten niin ärsyttävää/ällöttävää. Eikä voida sanoa olevan edes suomalainen ilmiö, koska olen törmännyt samaan myös ulkomailla pukkareissa. 

Laita nyt joku pyyhe päälles vaikka ja hoida hommas. 

Vierailija
42/306 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten puolella yleensä pestään selkä muihin päin paitsi itsensä posliiniksi ajelleet ovat etupuoli muihin päin pienessä haara-asennossa, että karvattomuus varmasti näkyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/306 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse kasvanut ns kobservatiivisessa perheessä ja alastomuus oli lähinnä tabu, ei millään tavalla luonnollista.

Aikuistuttuani minulla oli todella epävarma olo omassa kehossani ja alastomuus sai minut kiemurtelemaan epämukavuudesta.

Nyt aikuisena kun käyn uimahallissa niin alastomuus on hyvin luonnollista ja välillä hävettää jälkikäteen kun olen törmännyt tuttuihin ja siinä vaan ilkosillaan on tullut kuulumiset vaihdettua. Toisaalta siinä ei ole mitään ihmeellistä mutta tiedän että voisi jollekin olla kiusallista.

Vierailija
44/306 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten puolella yleensä pestään selkä muihin päin paitsi itsensä posliiniksi ajelleet ovat etupuoli muihin päin pienessä haara-asennossa, että karvattomuus varmasti näkyy.

Hiuksiaan pesee ihanan voimaantunein kasvoin.

Vierailija
45/306 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten puolelta löytyy vielä näitä vehkeidensä venyttäjiä suihkussa ja saunassa, jotka yrittävät saada vehkeensä näyttämään isommalta :D

Vierailija
46/306 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö siis pukeutua, että voi kuivata hiukset?

Nyt oli kyse elostelusta!

Vierailija
47/306 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama myös miesten puolella.

Vierailija
48/306 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kumma juttu, normaalisti en todellakaan esittelisi itseäni mutta humalassa saunailloissa minustakin tuli sellainen vehkeet esille tyyppi. M33

Vierailija
49/306 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa viikossa käyn uimahallissa. Milloinkaan en oo tollasta huomannut. Käyn ilman laseja ja silloin nään huonosti, joten vaatimaton show kyllä jää multa huomaamatta

Vierailija
50/306 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap taitaa olla homo. Itse en elämäni taipaleella ole kiinnittänyt moiseen kuviteltuun käytökseen huomiota, mukaa lukien eilen kun kävin poikien kanssa Nokian Edenissä. Tai, koska tosiaan en ole homo, niin en automaattisesti etsimällä etsi muista miehistä omia piirteitäni.

- M56

Vierailija
51/306 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten puolelta löytyy vielä näitä vehkeidensä venyttäjiä suihkussa ja saunassa, jotka yrittävät saada vehkeensä näyttämään isommalta :D

Joo joo, tämä varmasti telakoitumisharjoitusten välillä Porvoossa.

Vierailija
52/306 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama myös miesten puolella.

Porvoossa.

Vierailija
53/306 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pari kertaa viikossa käyn uimahallissa. Milloinkaan en oo tollasta huomannut. Käyn ilman laseja ja silloin nään huonosti, joten vaatimaton show kyllä jää multa huomaamatta

Et ole tuollaista huomannut, koska sellaista ei ole. Paitsi palstahomojen haaveissa.

- M56

Vierailija
54/306 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hämmentynyt tästä ketjusta. Totta kai pukuhuoneessa saa olla ilman vaatteita, eikä tarvitse kastella silkkipuseroa hiuksista tippuvalla vedellä tms.

On toki kohteliasta ettei vie liikaa tilaa lauteilla ruuhka-aikaan, mutta se että pöyristytään siitä etteivät ihmiset riittävästi köyristele ja peittele itseään peseytymis- ja pukeutumistiloissa on aivan uutta minulle.

Vierailija
55/306 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä nähnyt tällaisia itsensäesittelijänaisia uimarannoillakin.

Vierailija
56/306 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin pitkä ketju, mutta edelleenkään kukaan itsensä esittelijä ei ole tullut valaisemaan MIKSI tekee tällaista.

Vierailija
57/306 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehet esiintyvät tuolloin , niin  ÄIDIT  esiintyvät   usein julkisissa paikoissa  lastensa kautta.  Se on erittäin  ärsyttävää.

Esim kauppakeskuksissa,  busseissa, junassa,  hotelleissa  ja kaikkialla.

Äiti koilottaa esim näin :  " Ei rakas Cindy (4v) ei, älä nyt   t a a s   aloita !  Hei Cindy ostettaisiinko sinulle toi ihana juttu....  Cindy pieni voitko nyt kuunnella ( äiti koilottaa)... Cindy katso, Cindy  miten ihana sä oot,   Cindy hei, mentäuakö illalla sinne/tänne/ tuonne.. . 😤.. 

Äiti esiintyy . Katsokaa äitiä miten hän on huomionkipeä.

Vierailija
58/306 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen hämmentynyt tästä ketjusta. Totta kai pukuhuoneessa saa olla ilman vaatteita, eikä tarvitse kastella silkkipuseroa hiuksista tippuvalla vedellä tms.

On toki kohteliasta ettei vie liikaa tilaa lauteilla ruuhka-aikaan, mutta se että pöyristytään siitä etteivät ihmiset riittävästi köyristele ja peittele itseään peseytymis- ja pukeutumistiloissa on aivan uutta minulle.

Ei tässä nyt tuollaisesta ollut kyse, kuten varmasti itsekin hyvin ymmärsit. Kunhan tulit saivartelemaan.

Vierailija
59/306 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On naisten puolella myös varsinkin kuntosalilla. Nämä samat tyypit tuijottavat omaa persettään koko treenin ajan peilistä ja kuvaavat itseään.

...tilittää katkera incel. Täysin mahdotonta tuijottaa omaa persettään peilistä, mutta tekniikkaa korjatakseen varmaan katsoo välillä peiliin, jos ei ole ketään ohjaamassa. Ja sinä katsot niitä naisia etkä keskity omaan treeniisi, reppana.

Vierailija
60/306 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tämän silkkipuseron takia on tarve pyllistellä ja venytellä ja tehdä kaikki suihkunjälkeiset toimenpiteet hitaasti ja nautinnollisesti täysin alasti? Alusvaatteet ja pyyhekin on varmaan silkkiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi