Miten hävittäisit kymmeniä liian pieniä alushousuja?
Käytettynä myyntiin vai suoraan roskiin? Osa on lähestulkoon uusia.
Kommentit (162)
Käytettynä myyntiin. Pervot maksaa niistä enemmän kuin uusista. Kaikki voittaa.
Vierailija kirjoitti:
Pyh. Millainen tollo ostelee itselleen liian pieniä pöksyjä? Joku nopeasti lihova?
Ne on ostettu 1-4 vuotta sitten. En tietenkään ole viime viikolla käynyt ostamassa nippua liian pieniä alushousuja. Järki käteen nyt.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puskaradioon ilmoitus: Annetaan normaalikokoiselle alushousuja.
Mikä on nykyään normaalikoko?
Ap
M-L
Marja-Leena kuka?
Vierailija kirjoitti:
Roskiin vaan
Roskiin (sekajäte) tietysti. Muuten, miksi joku varastoi kymmeniä liian pieniä alushousuja hyllyillään..en oikein ymmärrä.
Hietaniemenkatu 3, kodittomien avustuspiste.
Neuvonta ja päivystys ma-su 24h p. 09 3104 6628
Naisten käytetyille alushousuille löytyy aina markkinat.
Vierailija kirjoitti:
Käytettynä myyntiin. Pervot maksaa niistä enemmän kuin uusista. Kaikki voittaa.
Käyvät ihan valuuttana.
Vierailija kirjoitti:
Pidä jokaista niitä päällä muutama vuorokausi ja laita käytön jälkeen minigrip pussiin niin ostan ne sinulta pois kunhan et pese niitä käytön jälkeen.
No miten AP niitä kymmeniä liian pieniä pöksyjään yllään pitäisi? Liian pienet, eihän ne mahdu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidä jokaista niitä päällä muutama vuorokausi ja laita käytön jälkeen minigrip pussiin niin ostan ne sinulta pois kunhan et pese niitä käytön jälkeen.
No miten AP niitä kymmeniä liian pieniä pöksyjään yllään pitäisi? Liian pienet, eihän ne mahdu.
Mahtuu ne päälle, mutta kiristävät epämukavasti.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niihin voi pyyhkiä vessakäynnin jälkeen ja sitten pussittaa ja myydä. Hinnoittelu raidan värin mukaan: keltainen, punainen, ruskea, tupla, trikolori!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne polyesteripikkarit käy hyvin esimerkiksi silmälasien puhdistukseen. Minulla on aina sellaiset taskussa ja jos lasit tuntuu nuhruisilta kaivan pikkarit esiin.
Niksi-Pirkkaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puskaradioon ilmoitus: Annetaan normaalikokoiselle alushousuja.
Mikä on nykyään normaalikoko?
Ap
M-L
Marja-Leena kuka?
No se jolle Leevi soitti
"Mitä kuuluu Marja-Leena
Minä juomaan ratkenneena
Olen yksinäinen ja onneton" 😢🍺👙
Mulla myös kymmeniä liian pieniä alushousuja ja suurin osa täysin käyttämättömiä, nämä ostettu tosin jo 15-20 v sitten, kun olin vielä nuori ja hoikka, en vaan ole raaskinut hävittää, kun tosiaan uusia ja rahaa kuitenlin niihin palanut....
Onko punaisia tai pinkkejä? Minä voisin tarvita huomioväriksi aurauskeppien päähän, teen nitä itse. Ei tarvitse pestä.
Markku, Pöytyä
Alkkareita on tosi hankala ostaa sopivia. Silmämääräisesti kaupassa näyttää siltä, mutta kotona kiristää jostain kohtaa. Minullakin on puolet laatikollisesta uusia huonosti istuvia joita ei tule käytettyä.
Kuuluu ehdottomasti sekajätteeseen alkkarit, ei mihinkään keräykseen voi laittaa.
Minä heitin roskiin muuton yhteydessä. Kaapien perältä löytyi vanhoja, kulahtaneita alkkareita mistä oli kuminauhat mennyt ja ties mitä vikaa. Jostain syystä varmuuden vuoksi tai laiskuutta ne oli jäänyt sinne kaappiin ja en kyllä edes ajatellut pistää niitä myyntiin.
Hah hah, olipa hauskaa. Not.