Miten hävittäisit kymmeniä liian pieniä alushousuja?
Käytettynä myyntiin vai suoraan roskiin? Osa on lähestulkoon uusia.
Kommentit (162)
Vierailija kirjoitti:
Miksi et veisi niitä vähävaraisille? Esimerkiksi on paljon yksinäisiä mummoja jotka ilahtuisivat ja ihan voisit vaikka johonkin vanhusten palvelutaloon tai vastaavaan paikkaan lahjoittaa.
Oletko täysi idiootti?
Heitä ne lavalle Frederikin keikalla.
Vierailija kirjoitti:
Miksi et veisi niitä vähävaraisille? Esimerkiksi on paljon yksinäisiä mummoja jotka ilahtuisivat ja ihan voisit vaikka johonkin vanhusten palvelutaloon tai vastaavaan paikkaan lahjoittaa.
Mikä sun osoite on? Ajattelin ilahduttaa sua mun vanhoilla pikkareilla <3
On selvää että kun vaatteet kutistuu ja lihaksisto kasvaa niin sinunkin pikkupöksyt ovat käyneet pieniksi. Sitten kun tekee inventaariota niin on aika keskustella minne nämä kutistuneet vaatteet laitetaan.
Katoisin että sinun pöksyt on niin pyhät, ettei niitä kannattaisi roskiin tai luutuksi laittaa vaan minä kyllä mielelläni kierrättäisin nämä ja lopulta ne saisi kunniakkaan tuhkauksen tulisessa uunissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä sun osoite on? Ajattelin ilahduttaa sua mun vanhoilla pikkareilla <3
Minä kyllä voisin ottaa vastaan sinun ilahduttavan paketin, muuta kun osoite ja puhelinnumero on syytä nykyisin pitää salaisena. Kaikkia hörhöjä on liikkeellä.
Vierailija kirjoitti:
SPR:lle lahjoitus.
Lähetä Pekalle Kulikseen.
Myy runkkareille, niin saat vähintään ostohinnan takaisin. Kai sellainen onnistuu anonyymistikin?
Vierailija kirjoitti:
Missä voi myydä kalsareita?
Kuule Reijo, kukaan ei halua sun kalsareita.
Älä myy vaan lahjoita jollekin joka niita tarvitsee, se ei ole sinulta pois. Outo että niinkin normaalia toimintaa kuin itsetyydytystä häpeillään.
Pyyhkäset persettä niillä ja myyt pervoille jonkun tekoäly sexbatäng animenaisen kuvan kera
Käytettynä myyntiin. Ilman pesua tietenkin.
Iida 15
Nykyään kuuluu kait sanoa että pidä päivä, älä pese ja sitten myy jollekin pervolle moninkertaiseen hintaan netissä.
Itse heittäisin roskiin mutta olenkin köyhä.
Vierailija kirjoitti:
Laita paketeissa lahjoiksi hyvä kiertämään. Postilaatikoihin ja postiluukuista sisään naapureille. Firmojen tuulikaapin postiluukusta esim Kelaan tai Nordeaan.
Vierailija kirjoitti:
Heitä ne lavalle Frederikin keikalla.
Heitä lavalle jonkun naispoliitikon puhetilaisuudessa. Huom. ei kannata valita näitä nuoria viher- tai vasemmistonaisia kun ne vaan uhriutuu tuostakin.
Vierailija kirjoitti:
Pyyhkäset persettä niillä ja myyt pervoille jonkun tekoäly sexbatäng animenaisen kuvan kera
Menisi ne kaupaksi mun omankin takapuolen kuvilla ;)
Ap
Eduskuntaan postissa.
Eduskunnan portaiile.
Eduskuntaan nimellä paketissa "sille" kansanedustajalle.
Nuoret miehet esittää jotain machoja. Julkisivu on että ollaan oikeita panomiehiä, mutta totuus on jotain aivan muuta.
roskapussihan se on oikea paikka
Sama ongelma täällä. Havahduin hamstranneeni, ja nyt pyörittelen niitä kaapeissani. Tuskin koskaan niihin enää mahdun. Kun ei niitä oikein ilkeäisi kenellekään pienikokoisemmallekaan lahjoittaa, vaikka kuinka käyttämättömiä olisivat.