Nyrkkeilymatsi Immu vs Stagala, kumpaa kannatatte?
Kokemus vs nuoruus...vanhan ajan parannuksen tehnyt (?) rötöstelijä vastaan uuden ajan voimakkaita mielipiteitä herättävä tiktokkaaja.
Kommentit (548)
Nyrkkeily on herrasmieslaji ja näiden kavereiden käytös on lajille häpeäksi.
Oliko souta vai ei?
Mutta eivähtän nämä ole mitään nyrkkeilijöitä alkuunkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllästynyt raakaa väkivaltarikollisuutta harjoittaneiden palvontaan Suomessa. Siksi Stagala. Häntä ei ole koskaan tuomittu oikeudessa.
No mutta kun Joni sanoi, että naiset ovat itse aiheuttaneet raiskatuksi joutumisensa yhyy yhyy. Siksi vaikka Breivik tai Jeffrey Dahmer ovat paljon parempia ihmisiä.
Tämä on mielenkiintoinen pointti.
Immu on hakannut ihmisiä sairaalakuntoon ja myös siten, etteivät nämä uhrit koskaan toivu normaaleiksi. Immu on myös sanonut, ettei kadu tekojaan, eikä parannuksen tekemiseen liity moraaliset seikat ollenkaan. Immu on toki selitellyt asiaa rosvojen koodistolla, mutta on myöntänyt hakanneensa ihan taviksiakin, ja p
Ihan karsea ukko!
Kyllähän se aina niin menee että läskimpi häviää.
Mua oikeasti naurattaa nämä jääkkiekkolaiset ja Jake Paulit jotka lähtee nyrkkeilemään.
Lajin maine kärsii ja lajista tulee eräällä tavalla pelleurheilua, en tykkää yhtään suoraan sanottuna.
Toki oletetaan että nämä jannut ja naikkoset sitten käy oikeasti lajireeneissä hyvissä seuroissa treenaamassa ja heillä on valmentaja taustalla sekä lajiliiton lisenssit maksettuna, niin ok. Amatöörien otteluita. Ihan ok.
Hassua et näillä saadaan sitten yleisöä. Toki jonkun silmään voi olla paremman näköistä "mättöä" kun lajia osaamattomat takoo toisiaan kupoleihin kuin vanhoissa Chaplin elokuvissa konsanaan. Taisi Pekkassa ja Pätkässäkin tätä tapahtua. Elokuvahan oli Pojat sammakkomiehinä.
Pitäisi ottaa vakavasti. Ammattilaiset ja lajin harjoittajat tietää riskit ja ottelee fiksusti sekä taidokkaasti.
Muutenkin olen nähnyt monia amatöörien otteluita ja niissä näkyy hölmö tapa otella. Voi henki mennä.
Kamalinta mitä olen nähnyt, niin vuosikymmeniä sitten oliko karaten tai tae-kwondon kilpailut, jossa selvästi kokenut ottelija pahoinpiteli täysin kokematonta ottelijaa. Siitä oli täysin urheiluhenki pois. Meni suoraan sanottuna maku koko touhusta, vaikka pääsääntöisesti monet ottelut oli hyvin tasaväkisiäkin. Miksi ei vihelletä poikki?
Ei hirveen sankarimaista kuvaa anna ottelijasta joka murskaa täysin kokemattoman vastustajan ja selvästi leikittelee tällä.
Nyrkkeilyssä näki olympialaisisaskin että vastapuoli osasi kunnioittaa toista, jos näki tämän kokemattomuuden.
Tiedetään että ne kädet on huippuunsa viritettyjä aseita. Ei ole tarvetta vahingoittaa toista liikuntakyvyttömäksi. Vaan toinen pääsee taas pian salille. Tästä pitäisi olla kyse.
En tykkää näistä sou otteluista yhtään. Huonoa mainetta lajille. Älkää tukeko pellematseja.
"Ei Immun tekoset tee stagalan puheista sen järkevämpiä"
Mutta näköjään Stagalan puhumiset tekee Immun tekemiset järkevämmiksi. 🤦🏻 Kumma miten väkivaltarikolllista fanitetaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllästynyt raakaa väkivaltarikollisuutta harjoittaneiden palvontaan Suomessa. Siksi Stagala. Häntä ei ole koskaan tuomittu oikeudessa.
Tämä. Jotenkin myös kuvottaa, että vanha aikuinen mies haluaa hakata nuoren lapsellisen klopin. Kuvottavaa toimintaa.
Vierailija kirjoitti:
"Ei Immun tekoset tee stagalan puheista sen järkevämpiä"
Mutta näköjään Stagalan puhumiset tekee Immun tekemiset järkevämmiksi. 🤦🏻 Kumma miten väkivaltarikolllista fanitetaan.
Eiköhän niitä onneksi fanita vaan toiset samanlaiset sekopäät.
Immu on hidastunut. Immu hakkasi säkkiä ja lyönnit olivat hitaita. Stagala voi liikkua alta pois ja nakuttaa pistevoiton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Stagala on myös abouttiarallaa Suomen komein äijä, mister Finland vähintään. Itkekä vaa narukädet.
Huonosti menee Suomessa, jos Stagalaa pidetään komeana. :D
Aiiiika moni köyris Stagalan alla mielummin ku Immun! ;d todennäköisesti sinäkin!
Nää kirjoitti mun veli.Näin ite.
Stagala pisti ainakin tokassa erässä tosi nopean avarin ja meni läpi.
Stagala ärsytti ja sylki myös naamaan ennen avaria. Pieni tauko ja pari sekunttii niin Immun käsi nyki. Hidasta touhua, voimalla voi voittaa puskemalla Stagalan. Veikkaan Stagalaa.
Immun teot ei tee stagan puheista järkevämpää...?nii ehkä tässä haluttiin pistää väkivalta ja provosoiva sekä huomionhakuinen puhe vaakakuppiin? Jos minä sanon että on miesten oma vika jos he tulevat pahoinpidellyiksi kun lähtevät haahuilemaan humalassa mamulähiöön versus se että minä olen se joka pahoinpitelee taviksia suuharkan takia ja teen väkivalta ja huumerikoksia, ai niin mutta naisia ei saa syyllistää, miehiä saa ja pitääkin.
Stagala laittoi Immua nekkuun vähän kuin spoilerina siitä mitä tuleman pitää.
Stagala saattaa jopa voittaa matsin, Stagala on nuori ja nopea ja kuulemma hyvä treenaamaan ja jaksaa yllättävän hyvin.
Immu kertoi IG-stooreissa loukkaantuneensa. Toivottavasti ei ole aprillipila.
https://gekkonen.net/immun-ja-stagalan-nyrkkeilyottelu-peruttu-immu-loukkaantui/
Voi paska. toivottavasti on pilaa. :(
Voiko tyhmiltä helpommin poimia viimeisetkin rahat?
Joku rikollisuudellaan "ylpeilevä" julkkikseksi nykyään ylennyt!
Kaverille ex. poliisille näyttää hyvältä!
Niin sovittu juttu että huoh mutta RAHAT POIS TYHMILTÄ
Miksi KUKAAN ei muista näitä hänen väkivallan UHREJA?
Jotkut menevät tähänkin kusetukseen mukaan samoin, kuin menevät pyramidi huijauksiinkin!
Onneksi evoluutio korjaa tyhmimmät sillä heillä perimä ei pääse jatkumaan (kiitos siitä kuuluu viisaille naisille)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mutta kun Joni sanoi, että naiset ovat itse aiheuttaneet raiskatuksi joutumisensa yhyy yhyy. Siksi vaikka Breivik tai Jeffrey Dahmer ovat paljon parempia ihmisiä.
Tämä on mielenkiintoinen pointti.
Immu on hakannut ihmisiä sairaalakuntoon ja myös siten, etteivät nämä uhrit koskaan toivu normaaleiksi. Immu on myös sanonut, ettei kadu tekojaan, eikä parannuksen tekemiseen liity moraaliset seikat ollenkaan. Immu on toki selitellyt asiaa rosvojen koodistolla, mutta on myöntänyt hakanneensa ihan taviksiakin, ja pari kertaa todella pahasti.
Mutta koska Immun uhrit ovat olleet miehiä ja Stagala on puhunut pahaa naisista, Stagala on tässä se pahis.
&nb
Näin ajattelee vain aito fasisti.
Nyrkkeilyssä ei pyyhitä lattioita kenelläkään, vaan kyseessä on miekkailuun verrattava taitolaji, jossa osumat ja taitavuus ratkaisee.
Kyseessä on enemmänkin shakkiin verrattava laji kuin siivoukseen verrattava asia.