Nyrkkeilymatsi Immu vs Stagala, kumpaa kannatatte?
Kokemus vs nuoruus...vanhan ajan parannuksen tehnyt (?) rötöstelijä vastaan uuden ajan voimakkaita mielipiteitä herättävä tiktokkaaja.
Kommentit (548)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllästynyt raakaa väkivaltarikollisuutta harjoittaneiden palvontaan Suomessa. Siksi Stagala. Häntä ei ole koskaan tuomittu oikeudessa.
No mutta kun Joni sanoi, että naiset ovat itse aiheuttaneet raiskatuksi joutumisensa yhyy yhyy. Siksi vaikka Breivik tai Jeffrey Dahmer ovat paljon parempia ihmisiä.
Dahmerhan on lähes tulkoon sankari woke-kulttuurissa, koska oli homo
Dahmer oli painonnostaja. Hän ei nyrkkeillyt tai paininut tietääkseni. Hänellä oli myös lievä alkoholiongelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko nämä molemmat jotain ottelijoita?
En ole kuullut kummastakaan koskaan.
Eivät ainakaan ole nyrkkeilijöitä tai potkunyrkkeilijöitä.
Immu on otellut, mutta siitä on jo useampi vuosikymmen aikaa
Eli molemmilla on ottelusilmä hukassa. Immulla voi olla ehkä vähän parempi, mutta ei terässä enää.
Ottelusta tulee suorien ja koukkujen hautuumaa. Hupaisaa katsella mutta niille jotka tykkää taidokkasta ottelusta, kauheeta kateltavaa.
Jake Paulni ja Tysonin ensimmäiset erät oli viihdyttävää katsottavaa, mutta pian Tysonin jalat väsyi ja homma olisi pitänyt pistää pauselle.
Stagala on kaikkien incelien sankari ja sensei
Stagala kosk se o komee. T innie-Iina
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllästynyt raakaa väkivaltarikollisuutta harjoittaneiden palvontaan Suomessa. Siksi Stagala. Häntä ei ole koskaan tuomittu oikeudessa.
No mutta kun Joni sanoi, että naiset ovat itse aiheuttaneet raiskatuksi joutumisensa yhyy yhyy. Siksi vaikka Breivik tai Jeffrey Dahmer ovat paljon parempia ihmisiä.
Tämä on mielenkiintoinen pointti.
Immu on hakannut ihmisiä sairaalakuntoon ja myös siten, etteivät nämä uhrit koskaan toivu normaaleiksi. Immu on myös sanonut, ettei kadu tekojaan, eikä parannuksen tekemiseen liity moraaliset seikat ollenkaan. Immu on toki selitellyt asiaa rosvojen koodistolla, mutta on myöntänyt hakanneensa ihan taviksiakin, ja pari kertaa todella pahasti.
Juu. Kertoi tubessa mm. tapauksessa jossa mäiski suunsoittajan sairaalaan. Sitten mopokaverit veivät sorakuopalle ja hoitivat siten, ettei tyyppi nostanut syytettä. Voinemme olettaa, että siellä tapahtui muutakin kuin sivistynyt keskustelu.
Muistan Immun myös kertoneen tapauksesta jossa joku satunnainen vastaantulija valitti herran törttöilystä liikenteestä, ja päätyi tajuttomaksi siihen kadulle.
Nämä siis Immun omia kertomuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko nämä molemmat jotain ottelijoita?
En ole kuullut kummastakaan koskaan.
Eivät ainakaan ole nyrkkeilijöitä tai potkunyrkkeilijöitä.
Immu on otellut, mutta siitä on jo useampi vuosikymmen aikaa
Eli molemmilla on ottelusilmä hukassa. Immulla voi olla ehkä vähän parempi, mutta ei terässä enää.
Ottelusta tulee suorien ja koukkujen hautuumaa. Hupaisaa katsella mutta niille jotka tykkää taidokkasta ottelusta, kauheeta kateltavaa.
Jake Paulni ja Tysonin ensimmäiset erät oli viihdyttävää katsottavaa, mutta pian Tysonin jalat väsyi ja homma olisi pitänyt pistää pauselle.
Mun veikkaukseni on, että matsista tulee yhtä vitsi kuin lehdistötilaisuudestakin. Stagala juoksee karkuun eikä hidas Immu saa kiinni.
Immua kannatetaan luonnollisesti, koska sillä oli sentään itseironiaa kutsua tuota homma Kummelimatsiksi, joka tuo oikeille kamppailijoille enemmän yleisöä. Ihan kummelia se Stagala olikin, koska näköjään mikä tahansa perseily kelpaa keinona saada huomiota.
Stagala on mun entinen työkaveri fressi äijä annan sille äänen! Oli ehkä kovin myyjä meiä tiimis!
Vierailija kirjoitti:
Ihanat mamunaiset on Stagiksen mielestä kaikessa suomalaisia naisia parempia, että en olisi sun mahdollisuuksista ollenkaan niin varma
Stagala varmaan itse avaa näitä keskusteluja :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanat mamunaiset on Stagiksen mielestä kaikessa suomalaisia naisia parempia, että en olisi sun mahdollisuuksista ollenkaan niin varma
Mist tiiät mu ihonvärin lol
Ei ole ihan läpihuutojuttu Immulle. Tysonin ja Paulin matsissa nähtiin, että kun ikää tulee, niin sillä ei ole mitään merkitystä, vaikka olisit joskus ollut yksi kaikkien aikojen parhaista nyrkkeilijöistä. Kun on vastassa nuori, jolla refleksit ja nopeus on kunnossa, ei siinä oikein pysty millään tempuilla vanhempi pääsemään niskan päälle. Immulla pitää olla joku todella varma ja toimiva taktiikka, jos meinaa tuosta selvitä. Vastaavasti Stagalan pitää olla täysin treenaamatta, että Immulla olisi mahdollisuuksia.
Plot tvist Immu o Stagalan faija
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Immu on hakannut ihmisiä sairaalakuntoon ja myös siten, etteivät nämä uhrit koskaan toivu normaaleiksi. Immu on myös sanonut, ettei kadu tekojaan, eikä parannuksen tekemiseen liity moraaliset seikat ollenkaan. Immu on toki selitellyt asiaa rosvojen koodistolla, mutta on myöntänyt hakanneensa ihan taviksiakin, ja pari kertaa todella pahasti.
Mutta koska Immun uhrit ovat olleet miehiä ja Stagala on puhunut pahaa naisista, Stagala on tässä se pahis.
&nb
Onhan tuossa perää.
Kuvitellaan, että Immu olisi sitonut huumevelkaisia naisia nippusiteillä tuoliin ja hakannut heitä niin pahasti, että naiset ovat tauhoittavia popsivia hermoraunioita lopun ikäänsä. Olisi myös hakannut satunnaisia vastaantulijanaisia.
Stagala olisi sanonut, että miesten kannattaisi katsella miten pukeutuvat, etteivät tulisi raiskatuiksi.
Olisiko Immu yhä kansansuosikki?
Vierailija kirjoitti:
Stagala on mun entinen työkaveri fressi äijä annan sille äänen! Oli ehkä kovin myyjä meiä tiimis!
Oon Stagalan ex pomo pyydän sen takas tiimii! Joni pliis tuu bäkkii!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta koska Immun uhrit ovat olleet miehiä ja Stagala on puhunut pah
Tuoliin sidotun narkin hakkaaminen ei kyllä vaadi mitään taitoja. Pikkulapsikin pystyisi siinä tilanteessa hakkaamaan pesäpallomailalla jonkun sairaalakuntoon.
Stagala on sympaattinen ja ihmislähtöinen persoona, jolle on erityisen tärkeää hoitaa asiat alusta loppuun kunnialla.
- Jonin esihenkilö
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mist tiiät mu ihonvärin lol
Mua rupes kiinnostaan nyt. -eri