Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten katkaista välit kaverimieheen?

Vierailija
16.01.2025 |

Otsikko hämää, hän ei ole kaverini. Pantiin joskus kun olin tosi epätoivoinen, en halua sitä enää koskaan. En tiedä haaveileeko hän edelleen seksin perään, vaikka olen sanonut, etten enää halua mitään seksuaalista. Mutta asiaan.

Tuo mies ilmeisesti pitää minua kaverinaan, vaikka ollaan täysin eri maailmoista. Laittaa koko ajan viestiä. Hän käyttää kaiket päivänsä harrastukseensa, on työtön. Itse käyn töissä. Kun tapaamme, hän jauhaa yksityiskohtia harrastuksestaan (asioista joista en tajua mitään) ja toitottaa monta kertaa, kuinka hän on niin onnekas, kun hänen ei tarvitse tehdä töitä. Miksi joku toitottaa tuollaista toiselle? Varsinkin jollekin, joka käy töissä! Ja vielä monta kertaa. Meillä ei ole mitään puhuttavaa, mutta silti hän laittaa koko ajan viestiä ja haluaa tavata.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Nussitiin aikoinaan, tuo tyyppi on vain kaveri, mutta nyt hän kuvittelee jotain muuta kuin pelkkää kaveruutta".  

Okei . 🤣

Vierailija
22/25 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös täällä palstalla ja kaikkialla muutenkin aina jauheta, kuinka ghostaaminen on törkeää. Miksi siihen kannustetaan nyt?

Koska joidenkin hahmojen kohdalla on pakko toimia näin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovaa kyr"ää neidot ovat vailla. Älä kuitenkaan kaiva nenää hovissa.

( Lainaus keskiajan ritarien oppaasta )

Vierailija
24/25 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako hän sinut tuntemaan itsesi tärkeäksi? Oletko yksinäinen?

Vai mitä saat tästä suhteesta?

Minulla ei ole kovin montaa kaveria, mutta en koe itseäni yksinäiseksi. Olen vähän erakkoluonne. Joskus silti kaipaan seuraa, mutta en edes koe että voisin jutella tuon miehen kanssa luontevasti, juttelu on väkinäistä. Minulla on läheisriippuvuustaustaa ja minulla on suuri tarve miellyttää muita.

Mietin niin, että mitä se haittaa, että tuo mies on lähipiirissäni? En tiedä saanko suhteesta mitään, ei tee mieli tavata ja juttelu on puoleltani väkinäistä, eikä ole mitään yhteistä. Ehkä en vaan halua tehdä häntä yksinäiseksi.

ap

Vierailija
25/25 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saako hän sinut tuntemaan itsesi tärkeäksi? Oletko yksinäinen?

Vai mitä saat tästä suhteesta?

Minulla ei ole kovin montaa kaveria, mutta en koe itseäni yksinäiseksi. Olen vähän erakkoluonne. Joskus silti kaipaan seuraa, mutta en edes koe että voisin jutella tuon miehen kanssa luontevasti, juttelu on väkinäistä. Minulla on läheisriippuvuustaustaa ja minulla on suuri tarve miellyttää muita.

Mietin niin, että mitä se haittaa, että tuo mies on lähipiirissäni? En tiedä saanko suhteesta mitään, ei tee mieli tavata ja juttelu on puoleltani väkinäistä, eikä ole mitään yhteistä. Ehkä en vaan halua tehdä häntä yksinäiseksi.

ap

Kuulostaa hyvin samanlaiselta kuin oma keissini. Erona se, ettei meidän välillä ollut koskaan mitään fyysistä, ei edes pikkupusua tai halailua. Tosin tämä johtui siitä, että mies oli niin estynyt, ehkä myös jotain autismia siinä. Pysyin hänen kaverinaan, koska minullakaan ei ollut kummoisia. Ehkä pidin häntä salaa "varjopoikaystävänä", vaikka tuskin meille koskaan sen syvempää suhdetta tulisi. Meillä oli kumminkin yhteisiä harrastuksia, joiden puitteissa tapasimme myös. Juttelu oli kumminkin väkinäistä. Kun itse kypsyin ja paranin(?) niin, etten kokenut tarvetta esittää muuta kuin oikeasti olin, minua ei enää kiinnostanut edes viesteillä tämän miehen kanssa. Hänellä on paljon jonkin sortin kavereita, on mistä valita. Minulla ei edelleenkään kuin pari mutta aitoa ystävää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän