Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen melko varma että kertomani henkilökohtainen asia on levitetty eteenpäin

Vierailija
16.01.2025 |

Tämän arkaluontoisen, henkilökohtaisen asian olen kertonut vain yhdelle ihmiselle, luottamuksellisesti. Hän lupasi ettei kerro kellekään. Nyt olen aika varma että hän on kertonut. En haluaisi kysyä asiaa häneltä koska en haluaisi mitään ylimääräistä draamaa ja tällä hetkellä välimme ovat melko etäiset enkä välttämättä haluaisi olla hänen kanssaan tekemisissä. Tämä salaisuuden kertominen tapahtui jo paljon aiemmin. Asia on sellainen että jos se leviää, se tulee vaikuttamaan koko elämääni negatiivisesti. En ole tehnyt mitään laitonta kuitenkaan. Enemmän on kyse sen minulle tuomasta häpeästä, ahdistuksesta ja nöyryytyksestä. Haluaisin kuitenkin että ihminen, joka sen mahdollisesti minulle tulee aiheuttamaan, joutuisi siitä vastuuseen ja saisi tietää miten iso vaikutus asialla on mielenterveyteeni ja kuinka hän on siihen osallinen. En vaan tiedä miten edetä. Toisaalta mietin, onko parempi etten edes tiedä onko hän kertonut asian eteenpäin vai ei. Asia häiritsee todella paljon. 

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, a bimp olen kertonut kaikille mitä sä taulua t täällä:)

Vierailija
42/43 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsit vastauksia ongelmiisi väärästä suunnasta. Eivät ulkopuoliset ole vastuussa sinun tunteistasi. Et pysty kontrolloimaan tunteitasi kontrolloimalla muita ihmisiä. Sillä muiden ihmisten puhumiset eivät ole sinun vallassasi.

Kontrolloinnin sijaan sinua auttaisi se, että käsittelet omalla sisäisellä työskentelyllä häpeäsi. Silloin häpeäsi ei enää hallitse sinua, ja samalla tarpeesi kontrolloida muita ihmisiä häpeän paljastumisen estämiseksi katoaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua pelottaa, että kohta koko maailma saa tietää, mitä hirveyksiä olen tänne kirjoittanut! 

///

No niin.

Tee toimintasuunnitelma.