Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yhtäkkiä aikuisiällä alkanut r-vika, mitä ihmettä?

Vierailija
16.01.2025 |

Mistä voi johtua? Ärrä surahtaa yhtäkkiä ihan eri tapaan kuin ennen. Ei pahasti mutta huomaan että eroa on. Onko kellään ollut vastaavaa ja palautuiko enää normaaliksi?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöpä kielessä tai suun lihaksissa.

Vierailija
2/8 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla ollut r-vika lapsena? Minulla on, ja se palaa, jos olen kovin stressaantunut. Levon kanssa sitten häipyy taas. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma kokemus vai pelkkä heitto?

Vierailija
4/8 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neurologinen asia vai stressi /jännitys? Lepo hyvä, ettei mene liian vauhdilla. Vai osaako hammaslääkäri sanoa onko joku paikka irti.

Vierailija
5/8 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on käytössä e-pilleri onko haitat kyseessä tai muu valmiste jota on käytetty.

Vierailija
6/8 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma kokemus vai pelkkä heitto?

Ihan sama mistä vaivasta täällä kysyy niin aina löytyy joku ketä luulee sen olevan syöpä ja pahimmillaan kehotetaan jopa lähteä PÄIVYSTYKSEEN sitä näyttämään!

Vierailija
7/8 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu, kestänyt jo muutaman vuoden. Alussa oli satunnaista ja muuttui siitä pysyväksi. Kiinnostaisi tietää syy, mutta liian mitätön vaiva terveydenhuollolle. Lapsuudessa ei ole ollut puhevikoja. Kielikin on ok. Kummastuttaa vaan miksi.

Vierailija
8/8 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole mitään puhevikoja, olen puheammatissa. Mutta kun minulla on niskat oikein jumissa sekä purentalihakset (hampaiden narskuttelu, stressissä lisääntyy), niin saatan pariksi päiväksi saada "L-vian". Eli l-kirjain muuttuu sellaiseksi riikinruotsin ällää muistuttavaksi, pehmeäksi. Auttaa niska-hartiajumppa ja stressin purku, yleensä pari päivää niin normaali ällä palaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kaksi