Olen melko varma että kertomani henkilökohtainen asia on levitetty eteenpäin
Tämän arkaluontoisen, henkilökohtaisen asian olen kertonut vain yhdelle ihmiselle, luottamuksellisesti. Hän lupasi ettei kerro kellekään. Nyt olen aika varma että hän on kertonut. En haluaisi kysyä asiaa häneltä koska en haluaisi mitään ylimääräistä draamaa ja tällä hetkellä välimme ovat melko etäiset enkä välttämättä haluaisi olla hänen kanssaan tekemisissä. Tämä salaisuuden kertominen tapahtui jo paljon aiemmin. Asia on sellainen että jos se leviää, se tulee vaikuttamaan koko elämääni negatiivisesti. En ole tehnyt mitään laitonta kuitenkaan. Enemmän on kyse sen minulle tuomasta häpeästä, ahdistuksesta ja nöyryytyksestä. Haluaisin kuitenkin että ihminen, joka sen mahdollisesti minulle tulee aiheuttamaan, joutuisi siitä vastuuseen ja saisi tietää miten iso vaikutus asialla on mielenterveyteeni ja kuinka hän on siihen osallinen. En vaan tiedä miten edetä. Toisaalta mietin, onko parempi etten edes tiedä onko hän kertonut asian eteenpäin vai ei. Asia häiritsee todella paljon.
Kommentit (43)
Sitten on kertonut. Ei sille mitään voi.
Hahaha, minä kerron usein muiden salaisuuksia eteenpäin :D
Et kuitenkaan tiedä 100 % varmaksi? Jos et niin kysy hyvä ihminen. Jos et luota ihmiseen niin älä ole tekemisissä.
Varmaan iso asia sinulle, muille ei niinkään.
Ellei kyseessä tyyliin ole joku todella, todella outo fetissi.
Kysy siltä kaverilta, että onko kertonut. Useimmat ihmiset on huonoja valehtelijoita, kyllä se naamasta näkyy kun kysyt ilman varoitusta ihan pokkana.
Eli olet kännissä sekoillut jotain.
Vierailija kirjoitti:
Kysy siltä kaverilta, että onko kertonut. Useimmat ihmiset on huonoja valehtelijoita, kyllä se naamasta näkyy kun kysyt ilman varoitusta ihan pokkana.
No tuon jälkeen hän saa varmasti ideakseen kertoa asiasta eteenpäin!
Minua pelottaa, että kohta koko maailma saa tietää, mitä hirveyksiä olen tänne kirjoittanut! :(
Ap
Et tule koskaan saamaan tietämään miten asia on.
Ap, tuo märehtiminen ei auta mitään, päinvastoin pahennat vain omaa oloasi ja mielentervettäsi. Keskity muihin asioihin, todennäköisesti sinun "salaisuutesi" ei olisi muille ihmisille mikään ihmeellinen juttu. Tuo asia on kasvanut pääsi sisällä aivan liian isoksi. Suosittelen terapiaa.
Ilmeisesti ei kuitenkaan vaikuta juurikaan, jos kerran et tiedä, onko kertonut.
Jatka elämääsi. Anna etäisen ihmisen olla, älä kysy mitään. Pidä huolta itsetunnostasi ja mielenterveydestäsi. Olet arvokas.
Mistä olet saanut epäilyn, että on kertonut asioitasi? Sen riskin ottaa aina kun puhuu arkoja asioita.
Ohje tulevaisuutta varten: älä kerro yksityisasioitasi kenellekään.
Et ole älykäs? Sen me tiesimme jo.
Minut kaveri joskus käräytti siitä, että se olin minä, joka pierasi.
Elämä jatkuu.
Ap, kerro nyt! Ei se voi olla pahempaa, mitä minä olen tehnyt.
Kerro meillekin!!!!