En pidä ulkonäöstäni, silti miehet ihastuvat minuun
Erosin keväällä joten sinkku. Mielestäni en tällä hetkellä ole yhtään hyvän näköinen. Silti miehet ihastuvat minuun jatkuvasti. Outoa. Yksi nainenkin ihastui minuun vaikka olen täysin hetero (hän ei ole).
Kommentit (48)
Päivän porvooannos oli siinä, olkaa hyvä.
t. trollinne
Otan osaa. Itsellä ollut samaa ja miehiltä saatu huomio tuonut elämään paljon ikävää.
Sivusta kommentoin:
Lukutaidottomuus tuntuu olevan yleistä
" tottunut saamaan seksuallista huomioita" = ei tarkoita että kommentoija olisi lähestynyt alaikäisiä, vaan sitä mitä siinä lukee.
En pidä ulkonäöstäni eikä miehetkään ihastu muhun. Onko se sitten parempi? En nyt ihan hahmota mikä sun ongelma on.
Vierailija kirjoitti:
Koskahan naiset ymmärtävät, että miehet ei lähesty liian hyvän näköisiä naisia. Ne ovat liian uhkaavia. Jos miehet pörrää ympärillä niin olet keskiverto tai siitä plus tai miinus, et universaali unelma.
Tätä uskoin itsekin nuorempana, kun itse katselin seinäruusuna kun kavereita jatkuvasti pyydettiin treffeille.
Iän myötä sitä oppi hyväksymään, että en ole millään tavalla vetävän näköinen, siitä tuo johtui. Muutama parisuhde kun oli niin, etten ollut toiselle kuin Joku jonka kanssa olla Sitä oikeaa odottaessa, totesin eläväni sitten loppuelämäni yksin.
Ja ei, kaikki eivät muutu superkauniiksi meikeillä ja kampauksilla.
Vierailija kirjoitti:
Koskahan naiset ymmärtävät, että miehet ei lähesty liian hyvän näköisiä naisia. Ne ovat liian uhkaavia. Jos miehet pörrää ympärillä niin olet keskiverto tai siitä plus tai miinus, et universaali unelma.
Okei no tää selittää miksi mä ja mun frendit saadaan olla rauhassa.
T. Pirre
Se, mistä ulkonäöstä sinä pidät itselläsi, ei välttämättä ole sama kuin se, mistä ulkonäöstä muut pitävät. Joten rumanakin saatat olla jonkun toisen silmään unelmanainen. Ja ehkä omasta mielestäsi kauniina taas et olisi noiden kyseisten ihmisten mieleen.