En pidä ulkonäöstäni, silti miehet ihastuvat minuun
Erosin keväällä joten sinkku. Mielestäni en tällä hetkellä ole yhtään hyvän näköinen. Silti miehet ihastuvat minuun jatkuvasti. Outoa. Yksi nainenkin ihastui minuun vaikka olen täysin hetero (hän ei ole).
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koskahan naiset ymmärtävät, että miehet ei lähesty liian hyvän näköisiä naisia. Ne ovat liian uhkaavia. Jos miehet pörrää ympärillä niin olet keskiverto tai siitä plus tai miinus, et universaali unelma.
Kyllä minä sain huomiota nuorempanakin kun tein mallin töitä. Liikaakin.
Tuo riippuu naisesta.
Esimerkiksi minä tunsin hyvin nuorena kaksi naista joista toinen osallstui missikisoihin ja toinen teki mallin töitä. Missin luo oli aina jono miehiä, mallia ei lähestytty juuri koskaan. Missinainen oli ystävällinen kaikille, helposti lähestyttävä ja otti aina katsekontaktia. Mallinainen pitkä, atleettinen, ja vähän tomboy käytökseltään.
Helppo lähestyttävyys ratkaisee eniten. Vanhempia naisia on pääsääntöisesti helpompi lähestyä,
Samaiset mimmit tuovat seksuaalisuuttaan häpeilemättä esiin, ja todellakin toivovat että komea ja röyhkeä poika lähestyisi. Mutta kun lähestyjä onkin ujo poika joka ei ole riittävän komea, se v*tuttaa.
Älyysi ei ainakaan ihastuta, joten sen on pakko johtua ulkonäöstä.
"Just. Seksuaali en ahdistelu alkoi jo alle 13v. Kyllä pitääkin olla kylmäkiskoinen että saa olla rauhassa. Miksi pitää iskeä, flirttailla ja vongata? Eikö voisi olla vain normaalisti ystävällinen. Ei useimpia kiinnosta aloittaa paraiutumisesta tai seksistä.
Semmoinen 'humble brag' sitten tällä kertaa..."
Tottahan tuo on. Itselläni alkoivat ystävät ja luokkakaverit huokailla jo kun olin jotain 10, että miten kaunis olen (siis sekä tytöt ja pojat). 12-vuotiaana alkoi flirttailu miehiltä. Ja siitähän se vain jatkui.
Ihan kivaahan se on ja tietysti sitä tajusi minkä vallan se antoi. Mutta pitkän parisuhteen jälkeen (jonka aikana mies ei halunnut minun meikkaavan tai laittautuvan) se vain tuntuu omituiselta katsoa peiliin ja olla itse täysin tyytymätön, sillä tosiaan muutuin tavoiltani harmaavarpuseksi parisuhteen aikana, ja silti muut sanovat ihan muuta. Sitä tulee sellainen olo, että älä valehtele, en ole hyvän näköinen, olen sitä vasta kun olen ehtinyt taas panostaa ulkonäkööni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alfat haistaa heikkoitsetuntoisen naisen, joka on vain poimimista vailla.
En mäkään pidä mun ulkonäöstä ja itsetunto on pohjamudissa, mutta eipä musta kukaan ole kiinnostunut millään tavalla.
Itselläni ei ole ongelmia itsetunnossa, mutta kuten sanoin, en pidä ulkonäöstäni koska en ole viime aikoina panostanut siihen. Joten siksi suorastaan ärsyttävät nämä lukuisat ihmiset (sekä miehet että naiset) jotka hönkäilevät miten kaunis olen. No kun en ole tällä hetkellä, haluan vaatia enemmän itseltäni. Tiedän kyllä itse milloin näytän hyvältä enkä halua kenenkään toistelevan miten kaunis olen kun tiedän etten ole parhaimmillani. Eniten ehkä ihmetyttävät nämä naistuttavuudet (joista toinen kyllä bi) jotka tuota toistelevat.
Tosiasia nyt vaan on se, että meikkaaminen näyttää monen miehen mielestä rumalta, eli meikkaamattomana saatatkin olla kauneimmillasi. Mutta ymmärrän sen ja tavallaan samastunkin lievästi tuohon, että oma fixe idée estää kehuista nauttimisen.
Vierailija kirjoitti:
Älyysi ei ainakaan ihastuta, joten sen on pakko johtua ulkonäöstä.
No, olen tohtori.
"Tosiasia nyt vaan on se, että meikkaaminen näyttää monen miehen mielestä rumalta, eli meikkaamattomana saatatkin olla kauneimmillasi. Mutta ymmärrän sen ja tavallaan samastunkin lievästi tuohon, että oma fixe idée estää kehuista nauttimisen."
Kiitos, jos joku edes yhtään ymmärtää. Itse katson ihaillen naisia, joiden hiukset, kulmat, ripset jne. on viimeisen päälle laitettu, kosmeettisia toimenpiteitä, meikki upeasti, pukeutuminen viimeisen päälle. Ja haluan itse taas (parisuhteen jälkeen) olla sellainen. Joten siksi oikeasti turhauttaa kun muut toistelevat miten kaunis olen kun haluan itse parantaa. Ehkä tässä on osaksi myös sitä, että parisuhteessa mies ei yhtään tykännyt minun meikkaavan tai laittautuvan, joten tuntuu siltä kuin edelleen minua latistetaan.
Vierailija kirjoitti:
"Tosiasia nyt vaan on se, että meikkaaminen näyttää monen miehen mielestä rumalta, eli meikkaamattomana saatatkin olla kauneimmillasi. Mutta ymmärrän sen ja tavallaan samastunkin lievästi tuohon, että oma fixe idée estää kehuista nauttimisen."
Kiitos, jos joku edes yhtään ymmärtää. Itse katson ihaillen naisia, joiden hiukset, kulmat, ripset jne. on viimeisen päälle laitettu, kosmeettisia toimenpiteitä, meikki upeasti, pukeutuminen viimeisen päälle. Ja haluan itse taas (parisuhteen jälkeen) olla sellainen. Joten siksi oikeasti turhauttaa kun muut toistelevat miten kaunis olen kun haluan itse parantaa. Ehkä tässä on osaksi myös sitä, että parisuhteessa mies ei yhtään tykännyt minun meikkaavan tai laittautuvan, joten tuntuu siltä kuin edelleen minua latistetaan.
Eli sinusta tuntuu, että meikkaamattomana et saa optimoitua tasoasi. Haluat ensin olla tip top kunnossa, jotta saat miehen jonka ulkonäkö+raha+status ovat korkeimmalla mahdollisella tasolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli sinusta tuntuu, että meikkaamattomana et saa optimoitua tasoasi. Haluat ensin olla tip top kunnossa, j
Kenties niin. Eikä kyse ole vain meikistä, vaan kaikesta ulkonäköön panostamisesta. En halua miestä, jolle kelpaan jossain verkkareissa vaan sellaisen, joka vaatii itseltään paljon ja myös minulta.
Miehet ihastuvat minuun jatkuvasti. Yksi nainenkin ihastui minuun vaikka olen täysin hetero.
Kuulostaa rankalta. Otan osaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli sinusta tuntuu, että meikkaamattomana et saa optimoitua tasoasi. Haluat ensin olla tip top kunnossa, j
Ja siis tosiaan, niin kyllä. Tietysti. Mitä vikaa siinä on?
Minä taas pidän ulkonäöstäni mutta miehet ei ihastu minuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli sinusta tuntuu, että meikkaamattomana et saa optim
Lisään vielä, että haluan miehen joka uskaltaa vaatia minulta asioita. Ja itse haluan vain sellaisen, joka kunnioittaa itseään niin paljon että vain paras kelpaa. Saa minut halveksimaan ihmistä, että kelpuuttaa minut meikkaamattomana, hiukset ponnarilla ja casuaalissa vaatteissa.
Täältä löytyisi yksi sellainen vaativa mies. Voisit aloittaa persoonan kehittämisen psykoterapialla sekä filosofian ja kaunokirjallisuuden klassikoiden lukemisella. Ehkä muutaman vuoden päästä kelpuutan sinut.
Oletko ajatellut, että syynä ei olekaan ulkonäkösi vaan suloinen luonteesi? Yritä olla vastenmielinen niin ehkä ihastuneitten määrä vähenee.
Vierailija kirjoitti:
Täältä löytyisi yksi sellainen vaativa mies. Voisit aloittaa persoonan kehittämisen psykoterapialla sekä filosofian ja kaunokirjallisuuden klassikoiden lukemisella. Ehkä muutaman vuoden päästä kelpuutan sinut.
Jaa, no nuo ovat jo luettu. Kaksi maisterintutkintoa ja yksi tohtorintutkintoa. Nytkin kaksi tapailumiehistä tohtoreita, tosin eivät ole niitä kiinnostavimpia. Mutta haluan enemmän!
Vierailija kirjoitti:
Oletko ajatellut, että syynä ei olekaan ulkonäkösi vaan suloinen luonteesi? Yritä olla vastenmielinen niin ehkä ihastuneitten määrä vähenee.
No se olisi toki kiva jos näin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa, no nuo ovat jo luettu. Kaksi maisterintutkintoa ja yksi tohtorintutkintoa. Nytkin kaksi tapailumiehistä tohtoreita, tosin eivät ole niitä kiinnostavimpia. Mutta haluan enemmän!
Et ole sisäistänyt lukemaasi lainkaan, ymmärryksesi ei ole edes pintapuolista ja se paistaa läpi kirjoituksistasi. Jos tuo pitää paikkansa, niin olet valitettavasti toivoton tapaus ja siinä tapauksessa joudun perumaan sanani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koskahan naiset ymmärtävät, että miehet ei lähesty liian hyvän näköisiä naisia. Ne ovat liian uhkaavia. Jos miehet pörrää ympärillä niin olet keskiverto tai siitä plus tai miinus, et universaali unelma.
Tuo riippuu naisesta.
Esimerkiksi minä tunsin hyvin nuorena kaksi naista joista toinen osallstui missikisoihin ja toinen teki mallin töitä. Missin luo oli aina jono miehiä, mallia ei lähestytty juuri koskaan. Missinainen oli ystävällinen kaikille, helposti lähestyttävä ja otti aina katsekontaktia. Mallinainen pitkä, atleettinen, ja vähän tomboy käytökseltään.
Helppo lähestyttävyys ratkaisee eniten. Vanhempia naisia on pääsääntöisesti helpompi lähestyä, koska isompi osa ilahtuu flirtistä ja pakit ovat harvoin tylyt. Nykypäivän nuoret naiset ovat äärimmäisen röyhkeitä, koska he ovat tottuneet 13-vuotiaista saakka saamaan huomiota seksuaalisuudellaan.
"tottuneet 13-vuotiaista saakka saamaan huomiota seksuaalisuudellaan" eli siis tottuneet 13-vuotiaista saakka siihen, että he joutuvat puolustautumaan aikuisilta miehiltä (eikä lapsi tietenkään heikompana pysty puolustautumaan aikuiselta ellei ole valmis käyttäytymään todella raivokkaasti ja "röyhkeästi"). Lapsiparat.
Semmoinen 'humble brag' sitten tällä kertaa...