Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En pidä ulkonäöstäni, silti miehet ihastuvat minuun

Vierailija
16.01.2025 |

Erosin keväällä joten sinkku. Mielestäni en tällä hetkellä ole yhtään hyvän näköinen. Silti miehet ihastuvat minuun jatkuvasti. Outoa. Yksi nainenkin ihastui minuun vaikka olen täysin hetero (hän ei ole).

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hätää, aika parantaa ongelmasi.

M

Vierailija
2/48 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alfat haistaa heikkoitsetuntoisen naisen, joka on vain poimimista vailla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et tykkää ulkonäöstäsi? Jotain siinä on jos se vetoaa miehiin.

Vierailija
4/48 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole pitänyt siitä viime aikoina huolta. En ole ehtinyt treenata kunnolla enkä ole investoinut mihinkään kosmetologisiin juttuihin. Kuljen pääosin meikittömänä.

Vierailija
5/48 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskahan naiset ymmärtävät, että miehet ei lähesty liian hyvän näköisiä naisia. Ne ovat liian uhkaavia. Jos miehet pörrää ympärillä niin olet keskiverto tai siitä plus tai miinus, et universaali unelma.

Vierailija
6/48 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koskahan naiset ymmärtävät, että miehet ei lähesty liian hyvän näköisiä naisia. Ne ovat liian uhkaavia. Jos miehet pörrää ympärillä niin olet keskiverto tai siitä plus tai miinus, et universaali unelma.

Kyllä minä sain huomiota nuorempanakin kun tein mallin töitä. Liikaakin.

Vierailija
7/48 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavaa monen itsekehu, tuskin olet malli tai filmitähden näköinen. Johtuiskohan että sinulta irtoaa pimpsaa?

Vierailija
8/48 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo riippuu naisesta.

Esimerkiksi minä tunsin hyvin nuorena kaksi naista joista toinen osallstui missikisoihin ja toinen teki mallin töitä. Missin luo oli aina jono miehiä, mallia ei lähestytty juuri koskaan. Missinainen oli ystävällinen kaikille, helposti lähestyttävä ja otti aina katsekontaktia. Mallinainen pitkä, atleettinen, ja vähän tomboy käytökseltään.

Helppo lähestyttävyys ratkaisee eniten. Vanhempia naisia on pääsääntöisesti helpompi lähestyä, koska isompi osa ilahtuu flirtistä ja pakit ovat harvoin tylyt. Nykypäivän nuoret naiset ovat äärimmäisen röyhkeitä, koska he ovat tottuneet 13-vuotiaista saakka saamaan huomiota seksuaalisuudellaan.

Vierailija
9/48 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo riippuu naisesta.

Esimerkiksi minä tunsin hyvin nuorena kaksi naista joista toinen osallstui missikisoihin ja toinen teki mallin töitä. Missin luo oli aina jono miehiä, mallia ei lähestytty juuri koskaan. Missinainen oli ystävällinen kaikille, helposti lähestyttävä ja otti aina katsekontaktia. Mallinainen pitkä, atleettinen, ja vähän tomboy käytökseltään.

Helppo lähestyttävyys ratkaisee eniten. Vanhempia naisia on pääsääntöisesti helpompi lähestyä, koska isompi osa ilahtuu flirtistä ja pakit ovat h

Mmmmiksi lähestyt seksuaalisesti käyttäytyviä 13-vuotiaita??? Mitä on 13-vuotiaan seksuaalinen käytös?? Haloo nyt

Vierailija
10/48 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyykö hölskyvät jättilollottimet 🤔

Vierailija
11/48 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

en mäkään mutta mieheni sanoo että olen söpö ja kaunis. On kai rakstunut

Vierailija
12/48 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mäkään pidä mun ulkonäöstä ja itsetunto on pohjamudissa, mutta eipä musta kukaan ole kiinnostunut millään tavalla.

Vierailija
13/48 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mäkään pidä mun ulkonäöstä ja itsetunto on pohjamudissa, mutta eipä musta kukaan ole kiinnostunut millään tavalla.

Itselläni ei ole ongelmia itsetunnossa, mutta kuten sanoin, en pidä ulkonäöstäni koska en ole viime aikoina panostanut siihen. Joten siksi suorastaan ärsyttävät nämä lukuisat ihmiset (sekä miehet että naiset) jotka hönkäilevät miten kaunis olen. No kun en ole tällä hetkellä, haluan vaatia enemmän itseltäni. Tiedän kyllä itse milloin näytän hyvältä enkä halua kenenkään toistelevan miten kaunis olen kun tiedän etten ole parhaimmillani. Eniten ehkä ihmetyttävät nämä naistuttavuudet (joista toinen kyllä bi) jotka tuota toistelevat.

Vierailija
14/48 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka ei tykkää ulkonäöstään?! 

Vierailija
15/48 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkää pamputtaa pientä pimppiäsi ;)

Vierailija
16/48 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni tummahiuksinen ei tykkää hiustensa väristä ja vaalentaa.. 

Moni vaaleahiuksinen ei tykkää hiustensa väristä ja tummentaa ne..

... mitä tästä opimme.

Se että sä et tykkää moni muu voi tykätä.

Vierailija
17/48 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti raskasti mutta koita kestää. Aika tekee tehtävänsä.

Vierailija
18/48 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykkää pamputtaa pientä pimppiäsi ;)

minäkin tykkään kun pamputtaa sitä. Tuntuu hyvälle

Vierailija
19/48 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pantavan näköinen kiinnostaa miehiä vaikkei muuten kaksinen olisikaan. Sellainen puitava nallukkako olet?

Vierailija
20/48 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo riippuu naisesta.

Helppo lähestyttävyys ratkaisee eniten. Vanhempia naisia on pääsääntöisesti helpompi lähestyä, koska isompi osa ilahtuu flirtistä ja pakit ovat h

Just. Seksuaali en ahdistelu alkoi jo alle 13v. Kyllä pitääkin olla kylmäkiskoinen että saa olla rauhassa. Miksi pitää iskeä, flirttailla ja vongata? Eikö voisi olla vain normaalisti ystävällinen. Ei useimpia kiinnosta aloittaa paraiutumisesta tai seksistä.