Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailu - seksuaalinen vetovoima puuttuu

Vierailija
16.01.2025 |

Tapailen miestä, josta pidän ihmisenä, meillä yhteisiä asioita, emotionaalista yhteyttä ja jonkun verran yhteistä huumoriakin. Halutaan samanlaisia asioita tulevaisuudeltakin. Hän on paperilla sopivan oloinen. En vaan tunne intohimoa tai suurta halua häntä kohtaan. Hän on ihan kivannäköinen objektiivisestikin ajatellen. En pidä häntä epäviehättävänä. En vaan erityisemmin tunne halua pussailla hänen kanssaan tai himoitse seksiä hänen kanssaan, ellei ole mennyt pidempi aika ja puutteessa. Tää ei ole mulle tyypillistä. Olen tuntenut aiemmin seksuaalista vetovoimaa ja halua, olen halunnut repiä vaatteet toisen päältä ja olla lähellä. Olen seksuaalisesti ihan halukas, mutta jostain syystä hän ei innosta mua. Ollaan harrastettu seksiä ainakin 15 kertaa ja se on alkukankeudesta parantunut, mutta edelleen vain ihan ok, ei mitään ihmeellistä. 

Mulla on traumataustaa lapsuudesta ja edeltävä parisuhde oli toksinen. Olen yrittänyt tutustua sopivaan mieheen rauhassa, jos ajan kanssa voisi syntyä terve parisuhde. Ihastumisen ja intohimon tunteet eivät vaan ole vielä syntyneet. Onko mies vain väärä vai vaikuttaako lapsuus, etten vain innostu seksuaalisesti tämäntyyppisistä turvallisista ja tasaisista miehistä? Kuinka kauan kannattaa yrittää? 

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
22/34 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot pulassa muutaman vuoden päästä kun kiinnostus joka tapauksessa laimenee. Mitä jää jäljelle? Onko silloin mukavampi erota. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa alkaa lässyttämään sitä mä haluan olla vain kaveri, sä kyllä teet jonkun vielä onnelliseksi. Toki jos on yhtään itsekunnioitusta, niin katkaisen välit sinuun.

Vierailija
24/34 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et syty turvallisista miehistä niin jätä se toiselle naiselle ja hae se vastakohta niitä kyllä riittää seksileikkeihin vaikka kuinka paljon. Mikä tuossa nyt on se ongelma jos ei kiinnosta niin ole rehellinen Itsellesi ja hänelle. 

Vierailija
25/34 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pyrin pitämään seksuaalisen jännitteen mahdollisimman matalana, koska on todettu ihan yleisenä kirjoitettuna totuutena että naiset vihaavat 'sen' perässä juoksevia miehiä. Eli miten se nyt on.

Vierailija
26/34 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tärkeintä on seksuaalinen vetovoima. Minä en ikinä pystyisi tapailemaan ihmistä jos tuo energia puuttuisi.

Vierailija
27/34 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hyväksikäytät kilttimiestä?

Vierailija
28/34 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:lle kelpaisi incel, mahtavaa.

Vierailija
29/34 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Himokaskin suhde tyyntyy alkukiiman jälkeen. Jos kiimaa ei koskaan ollutkaan, toisen naama alkaa jossain vaiheessa rassata pahasti. 

Luota vaan siihen himoon. Nykyään sitä tahdotaan vähätellä liikaa ja ihmetellään, kun suhteet eivät kestä. 

Luulen että asia on juuri toisinpäin kun suhteet ei kestä. Mitä jää jäljelle kun liitto on pääosin perustunut seksuaaluseen vetovoimaan. Ei siitä jää kuin laimea vetovoima ja huomaaminen että arvot ja muut asiat eivät kohtaa. Joo ja tiedetään että aina on poikkeuksia, mutta silloin siinä on ollut jo alussa niitä muitakin asioita tai sitten tuurilla osuneet kohdalleen vaikka ne ovat olleet toissijaisia asioita suhteen alussa.

Vierailija
30/34 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä oikeasti tuhlaa sen miehen aikaa. Jos tuo on tunne nyt, niin on ihan sama mitä tapahtuu niin tuo tunne palaa jossain vaiheessa ja silloin sinä vaan tyydyt kun kaikki muu on kohdillaan, mutta mies katkeroituu ja miettii miten paljon paremmin hänellä voisi olla asiat jos olisit ollut rehellinen alusta asti. Tiedän että tuo rehellisyys on helposti naiselle vieras käsite samalla tavalla kuin vastuun ottaminen omista toimistaan, mutta yritä silti. Ei sun tarvitse heti laittaa kaikkea poikki, mutta kerro rehellisesti miehelle sama minkä kerroit nyt täällä meille, voin vannoa että oli lopputulos mikä tahansa niin ainakin hän joko heti tai jossain vaiheessa arvostaa sitä, että kerroit suoraan miten asia on, toinen vaihtoehto on että hän tuntee samalla tavalla ja päätätte yhdessä yrittää ja silloin homma voi jollain tavalla onnistua ja jos ei onnistu niin ei ole ainakaan kenenkään syy.

Vierailija
31/34 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin: "Tapailen miestä, jota pidän ihmisenä". 

Vierailija
32/34 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos seksuaalisuus on sulle tärkeää, niin hän ei ole sinulle se oikea. En voisi kuvitella suhdetta, jossa ei olisi voimakasta seksuaalista vetovoimaa. Ja komea ulkonäkö ei takaa vetovoimaa. Minun mielestäni vetovoimainen mies  ei ole välttämättä kaverini mielestä sellainen. Voit saada sekä tasapainoisen että viehättävän miehen

Vierailija
33/34 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toinen ei sytytä, ei jatkoon. On hirveän väärin myös tuota miestä kohtaan, jos et ole rehellinen.

Vierailija
34/34 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä nyt jostain syystä luulet että vetovoima ja turvallisuus ei voi kuullua samaan pakettiin. Kyllä ne voi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä