Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Peräaukon fissuura ei parane, leikkaus edessä

Vierailija
16.01.2025 |

Kokemuksia leikkauksesta? Itselleni aikovat tehdä sulkijalihaksen viillon sijaan peräaukon venytyksen. Tämä hieman ahdistaa, koska kuulemma (google-hakujen perusteella) se ei ole suositeltava toimenpide. Mietinkin, olisiko turvallisempi vaihtoehto maksaa itse sulkijalihaksen leikkaus yksityisellä? Vaikka toki siinäkin toimenpiteessä kuulemma on riskinsä.

Kommentit (402)

Vierailija
401/402 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tuskaillut, kun sormella on niin vaikea laittaa voidetta. Varmaan 90% voiteesta jää reiän suulle, tuntuu että meneekö haavaan yhtään mitään. Sitten löysin, että tähänhän on näköjään markkinoilla oma asetin, DoseRite. ...mitä ei tietenkään Suomesta saa. Argh.

Vierailija
402/402 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni jonkun ihan Suomi-apteekista saatavan tuotteen mukana on tullut vastaavanlainen suutin rasvan asettamiseen. Olisiko ollut Sheriproct Neo.

Siinä oli kierteet ja ei mitään ruiskuosaa mukana, mutta saisi sen varmaan integroitua ruiskuunkin.

Itse kuvittelin että nuo asettimen kierteet olisi vain tarkoitus ruuvata suoraan rasvatuubiin, ja puristaa suoraan tuubista rasvaa asettimen kautta anukseen. En tuota koskaan testannut, koska mielestäni etusormella saa kyllä aivan riittävästi rasvaa sisällekin asti, kun tunkee sen sormen muutaman sentin reiän sisään.

Nyt kun vähän googlailin, niin näkyy olevan tilattavissa muitakin vastaavia noita esim. apteekki360 löytyisi tuollainen ActiProct Geeli + asetin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi