Neuvoja miten saada määräaikaisesta työstä kenkää?
Työsopimus on määräaikainen ilman irtisanomisehtoa. Työmarkkinat ovat huonossa jamassa, joten työpaikan vaihto toiseen ei taida nyt onnistua. Työpaikka on aivan hirveä. Miten voisin saada työnantajan antamaan kenkää siten, että välttyisin karenssilta?
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Jätät menemättä töihin. Ei ne kauaa sinua roikota listoilla sen jälkeen.
Yleensä teen työt etänä.
Ala myöhästelemään ensin tunnilla tai parilla ja sitten älä ilmesty töihin lainkaan. Itsekin olen tuollaisessa paperinpyörittäjä työssä ja joku sai potkut juurikin noin. Ensin sai huomautuksen, sitten varoituksen ja lopulta tuli potkut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka pitkä määräaikaisuus? Koeta nyt jotenkin lusia se, siitä on hyötyä myöhemmin että olet ollut loppuun. Ei tietysti nyt tarvitse hirveästi stressiä ottaa työstä, jos ei ole mitään hävittävää.
Olen todella lopussa. En nuku öisin stressin takia juuri lainkaan. En oikein usko, että tästä on minulle myöhemmin hyötyä.
Nyt ap sovitaan tässä ja nyt että olet loppuun ja ihan minimipanostuksella etkä stressaa kun illalla töistä lähtiessä laitat firman oven kiinni. Aamulla aivot narikkaan ja menet työmaalle, illalla aivot narikasta ja alat illan viettoon.
Ajatustyössä tuo on haastavaa. Vaatimuksia tulee ovista ja ikkunoista.
Ei ole mitenkään haastavaa. Annat vaatimusten mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos ja teet vain omat hommasi minimipanostuksella. Ei pidä olla lammas ja hypätä aina kun joku keksii vaatia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka pitkä määräaikaisuus? Koeta nyt jotenkin lusia se, siitä on hyötyä myöhemmin että olet ollut loppuun. Ei tietysti nyt tarvitse hirveästi stressiä ottaa työstä, jos ei ole mitään hävittävää.
Olen todella lopussa. En nuku öisin stressin takia juuri lainkaan. En oikein usko, että tästä on minulle myöhemmin hyötyä.
Työterveyshuoltoon yhteys heti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä teen työt etänä.
Eikä kapasiteettisi riitä keksimään, miten "jätät menemättä töihin" toteutetaan etänä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut, mutta sanottiin ettei asialle voi oikein tehdä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut, mutta sanottiin ettei asialle voi oikein tehdä mitään.
Älä jauha paskaa. Kyllä sille voi tehdä sellaisen asian kuin sairasloman kirjoittamisen, jos et ole työkykyinen. Lopeta lapastelu ja kasvata selkäranka.
Voi vaikuttaa uuden työn saantiin, yritä kestää vaikka lyhyen sairasloman pitämisellä.
Miten siis onnistuit pääsemään tuollaiseen paikkaan hommiin?
Ja sossun loiseksi pitäisi päästä heti, työnteko ei siis kiinnosta. Ilmaannut vaan kännissä muutaman kerran työpaikallesi ja kohta saat potkut ja pääset tukirahoilla kaljoittelemaan ja loisimaan. Lusmu mikä lusmu.
Ole aivan kädetön ja hidas. Ole vain kömpelö ja hidas mutta samaan aikaan tietenkin kohtelias. Ylipitkät vessatauot. Toimien jäädyttäminen kun et tiedä vaikka tiedät ja kysyt muilta neuvoa ja varmistat vielä jälkikäteen että olihan tämä juuri se oikea tapa tehdä. Ahdistussaikutus jos hitaudesta valitetaan. Krooniset myöhästymiset.
Mene parin promillen humalassa töihin
Vierailija kirjoitti:
Ja sossun loiseksi pitäisi päästä heti, työnteko ei siis kiinnosta. Ilmaannut vaan kännissä muutaman kerran työpaikallesi ja kohta saat potkut ja pääset tukirahoilla kaljoittelemaan ja loisimaan. Lusmu mikä lusmu.
Juopa rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä olen etänä hommissa. Voi mennä viikkoja ennen kuin kukaan palaverissa tajuaisi etten ole selvänä.
Viisas ei joudu tilantaaseen missä fiksu selviää töhöilemällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä olen etänä hommissa. Voi mennä viikkoja ennen kuin kukaan palaverissa tajuaisi etten ole selvänä.
Aika hurjaa, että olet selvinpäin niin samanlainen kuin perseet olalla, ettei kukaan edes huomaisi eroa :D
Tiedän tuskan. Ei ikinä enää määräaikaisuutta ilman irtisanoutumismahdollisuutta! Ihan piipussa, ei pysty öisin itsekään nukkumaan ja jatkuva uupumus. Pakko lusia loppuun tekemällä niin vähän kuin mahdollista, saikku kuulostaa unelmalta. Omaa jalkaansa kyllä ta tässä sahaa kun porukka palaa loppuun ja lähtee lätkimään.