Miksi ranskalaiset naiset on niin paljon tyylikkäämpiä kuin suomalaiset naiset?
Pariisissa käydessä huomaa kyllä suuren eron vaikka Kouvolaan..
Kommentit (219)
Suomalaiset naiset pukeutuvat talvisin tyylikkääseen, mustaan ruumispussiin, jos ulkona käyt
Joku iltsikka vois tehdä juttusarjan, jossa joku pariisitar tulee viikoksi Suomeen neljänä eri vuodenaikana.
Talven 0 asteen liukkailla, 30 asteen sydäntalvella, sivuttaisessa vesisateessa, ja 13 asteen juhannuskesäsäässä, normaaleissa Pariisilaisvaatteissa.
Pelottavia karviaisia naisia, joilla on liikaa huulipunaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eihän meillä vaatekaupoissa myydä kun mustaa,valkoista ja harmaata. Riittää mennä ihan Tukholmaan samaan liikkeeseen mitä meillä on, niin siellä tarjonta on värikkäitä vaatteita. Hautajaisiin meidän kivijalka kaupoista kyllä löytyy.
Kyllähän noillakin väreillä saa tyylikkyyttä aikaan. Se on se, miten ne yhdistelee. Ei värikkyys lisää tyyliä yhtään sen enempää jos ei sitä tee taitavasti.
Silti kun näkee ihmisiä,niin kaikilla mustaa tai yhdellä harvalla vaikka valkoinen takki.
Just katsoin yhtä hoikkaa naista, jolla oli ihan meikäläisittäin mustat maiharit. Mutta sitten oli valkoinen neule yläosassa ja mustat suorat housut. Korviin se laittoi vähän isommat kullanväriset korvikset. Ja takiksi pitkä villakangastakki. Ihan sopisi meillekin tuollainen asu. Vaikka just nyt kun on plussakelejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eihän meillä vaatekaupoissa myydä kun mustaa,valkoista ja harmaata. Riittää mennä ihan Tukholmaan samaan liikkeeseen mitä meillä on, niin siellä tarjonta on värikkäitä vaatteita. Hautajaisiin meidän kivijalka kaupoista kyllä löytyy.
Kyllähän noillakin väreillä saa tyylikkyyttä aikaan. Se on se, miten ne yhdistelee. Ei värikkyys lisää tyyliä yhtään sen enempää jos ei sitä tee taitavasti.
Silti kun näkee ihmisiä,niin kaikilla mustaa tai yhdellä harvalla vaikka valkoinen takki.
Mulla on valkoinen takki :)
Asun Lapissa ja läheisessä majapaikassa on talven aikana majaillut lukuisia ranskalaisia turisteja. Ihan tavallisen näköisiä naisia toppavaatteissaan ja pipoissaan.
Vierailija kirjoitti:
Naiset ja miehet (!!) Pariisin paremmilla asumisalueilla ovat paremman näköisiä koska:
Ovat hoikempia
Ovat tyylitietoisempia
Ovat rikkaampia
Siinähän se.
Meidän koulussa saattoi saada välitunnilla turpaan jos oli pukeutunut liian hienosti. Tasapäistävä peruskoulu.
Tervetuloa näyttäytymään tänne kaamokseen ja räntäsateeseen. Catwalk auki 24/7.
Vierailija kirjoitti:
Ne ei ole valaita verkkareissa.
Ei. Eikä laahusta collareissa ja reinoissa.
Vierailija kirjoitti:
Ja eritoten miehissähän tuon eron vasta huomaakin.
Juurikin näin. Samoin Italiassa, ja Tukholmassa.
Vierailija kirjoitti:
Ne ei ole valaita verkkareissa.
Kyllä, ranskalaiset miehet eivät ole valaita verkkareissa, kuten suomalaiset miehet.
Kouvola suomen rumin kaupunki, ei siellä voi tyylikkäästi elellä 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli joskus. Lähdin sitten upouusi takki päällä kävelylle rapakelillä ja arvata voi kun bussi meni ohi,niin pienen pientä kuraroisketta koko takki täynnä. Siihen loppui valkoisten käyttö.
Ranskalaiset tuppukylät syrjemmässä saattaa olla eri meininkiä.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä. Pitäisikö sinun muuttaa ranskaan ja tutkia asiaa tarkemmin? Vaikka loppuelämäsi ajan?
Joo ja perustaa sinne samalla ranskattarille legginssejä, tunikoita ja crocseja myyvä Suomi boutique!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli joskus. Lähdin sitten upouusi takki päällä kävelylle rapakelillä ja arvata voi kun bussi meni oh
Jaa. No voi voi. Mä kuljen usein autolla ja saa siinäkin olla tarkkana. Mun takin voi onneksi pestä ihan pesukoneessa.
Vierailija kirjoitti:
Lähinnä pariisilaiset. Menkääpä sinne maaseutukyliin ja pikkukaupunkeihin katsomaan, ihan yhtä lailla löytyy kehopositiivista emäntää mahdollisimman mukavissa rönttävaatteissa, kuin Suomessakin.
Meinasin just tulla kertomaan mitä siellä.maaseudulla.asuessani näin. Mutta yksi ero on sielläkin. Ranskalaiset naiset eivät tee raskaita tai likaisia.hommia, koska ne kuuluu miehille. Suomessa naiset teke eoaljon "miesten hommia" ranskalaisilmin. Ja Tanskassa mies kantaa vastuun. Suomessa nainen.
Joo, ranskalaisissa miehissä on kyllä sitä jotain... Ne on usein lyhyehköjäkin, minkä pitäisi olla turn-off tämän palstan mukaan, mutta useimmat on kyllä tyylikkäitä ja söpöllä tavalla seksikkäitä.