Lue keskustelun säännöt.
Seuraavaksi laitan ketjun
01.03.2007 |
joka saa teidät kaikki kommentoimaan. Ja juttu ei o sitten tosi,vedätän vaan. Uskomattoman läpinäkyviin viesteihin vastaatte!
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Eikös ole kiva lueskella toisten kiihkeää " riitelyä" ja sopivalla hetkellä vettä myllyyn lisää ;)