Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihmettelen miten jotkut vanhemmat viitsivät nostaa shown ihan mitättömistä asioista

Vierailija
16.01.2025 |

Kuten päähineestä ruokapöydässä, "rumista" sanoista tai vaikka jos lapsi haluaa kaupassa jotain.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten käytöstavoista? 

Oleellisempi käytöstapa on olla satuttamatta ketään. Minusta ei ole mikään maailmanloppu, jos ruokapöydässä istutaan lippis päässä tai lapsi sanoo perkele. Eivät varsinaisesti haittaa yhtään kenenkään elämää.

Ap

Huonot käytöstavat kyllä haittaavat lasta itseään. Hän voi joutua noloihin tilanteisiin ja jäädä paitsi asioista/kutsumista, jos ei osaa käyttäytyä.

Vierailija
22/24 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Mitä se haittaa jos joka toinen sana on v*ttu?

Ei se ainakaan satuta ketään. Mitä haittaa siitä sinun mielestäsi on?

Ap

Kuulostaa typerältä.

Olis ikävää jos omat muksut identifioituisi idiooteiksi.

Ei mun lapset ole juurikaan kiroilleet. Ehkä juuri siksi, että sillä ei ole saanut vanhempia reagoimaan?

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mä olen miettinyt. 2 olen aikuiseksi kasvattanut, eikä ole ikinä jaksettu tuommoisista vääntää. Jos ei ole päivällinen maistunut, on saanut olla syömättä. Seuraavaa ateriaa ei toki saa ennen kuin seuraavaan normaaliin ruoka-aikaan. Jos ei ole huvittanut pukea ulkovaatteita, on menty sinne talvipakkaseen ilman. Kyllä se Siperia opettaa tehokkaammin kuin äidin jäkätys ja vaatiminen. Tahtonsa on saanut läpi useimmissa asioissa, mutta täytynyt myös sitten kestää oman valintansa seuraukset.

Jostain rumista sanoista en ole jaksanut koskaan välittää. Ne on vain sanoja. Olen toki sanonut, ettei ole sopivaa tilanteessa tms, mutta en ole alkanut mitään show:ta nostaa. Jos lapsi on halunnut vaikka rallatella kakkaa tai pimppiä kassajonossa, niin sen kun. Ei siihen maailma kaadu. Jos lapsi haluaa kaupassa jotain, niin päätän joko ostetaan tai ei osteta, eikä siitä tehdä sen enempää showta. Lap

Kyllä ne lapset kasvaa aikuisiksi vaikka olisivat heitteillä. Rajat on rakkautta. Jos niitä ei aseta niin lapsilla on turvaton olo.

Mutta niitä rajoja on aivan mahdotonta vetää jokaiseen pikkuasiaan. Siksi pitää valita mikä on tärkeää ja mikä vähemmän tärkeää. 

Vierailija
24/24 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä vaan jos rahvas ei osaa käyttäytyä. Helpompi erottaa kunnon kansalaisista.