Jokainen Suomalainen voi osallistua talkoisiin
Jokainen täysi- ikäinen voi kuukausitulon verran osallistua talkoisiin. Oli kyseessä palkka tai muu saatu korvaus. Tämä auttaisi maamme tilannetta.
Kommentit (28)
No enkä voi koska tarvitsen ne rahat itse.
Entä Ruotsalainen, Virolainen, Virtanen?
Suomalaista kohden valtion velka on 30300 euroa, että vuositulojahan tuo vastaa
Työssäkäyviä ei kuitenkaan ole kaikki, joten työssäkäyvien selkä katkeaa kohta
K-kaupassamme ei ole talkoolaisten ruokahyllyä!
josta lainaus: Yhä suurempi osa veroistasi menee velan korkojen maksuun eikä enää hyvinvoinnin rakentamiseen. Suomen huoltosuhde heikkenee nopeasti, ja maksajia on yhä vähemmän. Kuinka kauan tällainen meno voi jatkua?
Onko MENKÄÄ TÖIHIN idiootti muuttanyt profiiliaan. Kirjoittelee pienillä kirjaimilla ettei porukka tunnistaisi, mutta ei aloittaja tajua, että hajua ei pienet kirjaimet pysty peittämään. Haiset !
Ministerit varmasti näyttävät meille ensin esimerkkiä kuinka toimitaan.
Vierailija kirjoitti:
Etenkin Saksi-Käsi-Leikkuulauta.
Vierailija kirjoitti:
Törsätään rahat kokkeliin.
Onko talkoot tarkoitettu Arkadianmäen huumeiden hankkimiseen ja uuden asekaapin ostoon ?
Ei todellakaan voi. Laskut ja lainan lyhennykset pitää maksaa joka kuukausi.
Minä hoidin itse vanhempani hautaan, ja siitä syystä on jäänyt todella monta kuukausipalkkaa saamatta. Paljonko vielä haluat minun osallistuvan? Nyt teen töitä saadakseni sitä kuukausipalkkaa minäkin vuorollani. Ja maksaakseni kolmen talon kiinteistöverot, perintöverot, ja kaiken sen mistä on pakko maksaa vaikkei käyttäisikään. Sähkölaskuista en edes ala.
Ei sinänsä huono idea, että jokainen voisi maksaa haluamansa summan valtiolle ja rahat käytettäisiin suoraan valtionvelan maksuun. Jos jokainen suomalainen aikuinen maksaisi vaikka 1000 euroa, niin siitäkin tulisi jo yli kolme miljardia euroa. Joku voisi maksaa enemmän, joku vähemmän. Nythän sellaista mahdollisuutta ei edes ole.
Ap voi kysyä tästä osoitteesta tilinumeron, johon hän voi maksaa oman osuutensa:
Mihin talkoisiin ja miten? Mitä sillä saadaan aikaan?