Paljonko teiltä saa vielä leikata?
Paljonko teiltä saa vielä leikata ennen kun ootte valmiita lähtee kaduille osoittamaan mieltä ja kaatamaan hallituksen? Vai hyväksyttekö kaiken vaikka tuhkatkin vietäisiin pesästä?
Työssäkäyvät ja hyvin tienaavat jotka kuvittelee ettei koska heitä ei taida tajuta että kun suurelta osalta kansasta viedään kaikki ylimääräinen niin lopulta lähtee heiltäkin työt alta kun asiakkaita ei enää ole.
Kommentit (79)
Palkat voisi puolittaa niin jäisi enemmän itselle.
Vierailija kirjoitti:
Mulla jää tukien jälkeen 450€ ylimääräistä. Mielestäni 20% voisi leikata lisää.
Huono provo!
Ei minulta ole leikattu yhtään, koska en saa vastikkeettomia etuuksia. Olen töissä alalla joka ei tarvitse rahvaan ostovoimaa. Joten anti mennä vaan hallitus, seuraan katseella ja aplodeeraan.
Noin 20 prosenttia tuloista voi ottaa, kunhan se otetaan jokaiselta, (myös isotuloisilta ja eläkeläisiltä) ja ne rahat käytetään ulkomaanvelan pois maksamiseen ja pesämunan kasvattamiseen että tulevien sukupolvien ei tarvitse tätä velkahelvettiä enää koskaan kokea.
Vierailija kirjoitti:
Ei minulta ole leikattu yhtään, koska en saa vastikkeettomia etuuksia. Olen töissä alalla joka ei tarvitse rahvaan ostovoimaa. Joten anti mennä vaan hallitus, seuraan katseella ja aplodeeraan.
Minultakaan ei ole leikattu mitään. Olen eläkkeellä ja saan maataloustukia, kumpaankaan ei ole koskettu.
Rauhassa voi leikata. Tarpeeseen tekevät näitä päätöksiä.
Ei enää yhtään. 4 lasta. Aikoinaan jo kaikki 2015 vuoden veronkorotukset heikennykset ja maksut osuivat meille. Onneksi mun palkka nousi.
Tehdään itse ruoka, ei osteta valmisruokia juuri koskaan. Ravintolassa syömässä koko perheellä 1-2/krt vuodessa lopetettiin 2020.
Autoajelut minimiin. Toinen auto romutettu.
Nettotulot ovat nyt 3700e/kk.
Ei kenenkään omia rahoja leikata,muiden antamia rahoja kyllä.
Kaksi senttiä ja vain latvoista,kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Meidän jokaisen rahat ovat EKP:lta alunperin saatu. Toki jos käyttää jotain muuta valuuttaa kuin euroja, niin sitten en tiedä.
Jos lopettaa uskon äänestyslupauksiin, sen jälkeen tiedostaa paljon. Jos uskoo että leikkuri loppuu äänestämällä ja sossutätiuskolla, sitä se ei ole koskaan tehnyt. Pitää olla aika tiedostavia ihmisiä siis. Jos halutaan pelastaa tilanne, kannattaa ihmisten herätä ja miettiä inhimilliseltä kannalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla jää tukien jälkeen 450€ ylimääräistä. Mielestäni 20% voisi leikata lisää.
Huono provo!
Jäisi tuo minullakin jos nostaisin soviteltua Kelarahaa,en vaan siedä työkkärin kuulusteluja.
Vierailija kirjoitti:
No siis palkat ovat muiden antamia rahoja neropatti.
Kuka maksaa eduskuntatalon töhriöiden hörhöilyt.Lisää putsausta keväällä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No siis palkat ovat muiden antamia rahoja neropatti.
Näin on. Kenen nää kuvittelee esimerkiksi poliisien palkat maksavan? EU:n?
Vierailija kirjoitti:
Kuka maksaa eduskuntatalon töhriöiden hörhöilyt.Lisää putsausta keväällä?
Artisti maksaa!
Multa ei oo leikattu. Palkka se aina vaan nousee. Tosin vaikka nousee,niin sekin menee. Mut hyvin tässä tuloillaan vielä pärjää.
Työssäkäyvöt maksavat ne teidän tukenne.
Kauanko luulet, että aamulla kuudelta nouseva ja takaisin viideltä tuleva työssäkäyvä jaksaa vielä elättää teitä ennen kuin nousee barrikadeille ja katkaisee rahavirran?
ei kannata haukkua sitä kättä joka ruokkii
Kokopersehallitus on järkyttävä tuhohallitus