Olisi sairaanhoitajan paikka auki omalla työpaikalla, mutta kun en ole vielä valmistunut...
On siis viimeinen harkka menossa ja opinnäytetyö pian valmis. Valmistun ehkä maaliskuussa.
Tuo paikka vain on haussa 12.2 saakka eikä mulla siis ole vielä sairaanhoitajan papereita tuohon mennessä. Mietin silti, että laitanko hakemuksen menemään. Toki työpaikan tuntien niin ottavat jonkun uuden sinne töihin jos joku vain hakee ja mut halutaan pitää sh:n sijaisena niin saadaan lisää väkeä taloon.
Kannattaako mun edes hakea tuota paikkaa?
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otetaan sellainen vaihtoehto, että saisitkin paikan, ahaa, enpä sitten teekkään opiinäytetyötä, et valmistu. Olisivat siinä tapauksessa palkanneet valehoitajan.
Huoh. En kai mä nyt opiskeluita hukkaan heitä ja jätä tekemättä opinnäytetyötä!! Mulla on palanut rahaa ja aikaa näihin opintoihin ja olen täysin burnoutin partaalla ja sä kuvittelet, että en halua suorittaa tutkintoa loppuun?! Anteeksi nyt vain, mutta oletko vähän yksinkertainen??
Ap
No sinä ainakin olet ilkeä.
Ei työnantaja voi ottaa sellaista riskiä, että palkkaa epäpätevän henkilön. Olet kelpo vasta kun paperit kourassa.
Sä itse aloit kuvit
Ei voi olla. Kyllä palstan besserwisserit tietää sen paremmin. Kuten tuo yksi tiesi omasta mielestän, että ap ei tule tekemään opinnäytetyötä. :D
Minkä ihmeen takia kysyt täältä etkä työpaikaltasi?
Vierailija kirjoitti:
Minkä ihmeen takia kysyt täältä etkä työpaikaltasi?
Mä en halua. En halua tuoda ennakkoon ilmi, että olen kiinnostunut tuosta vakipaikasta.
Ap
Kyllä voi. Minun vuosikurssilla monella oli jo ennen valmistumista tiedossa vakituinen työpaikka.