evita kolmonen
Toivottavasti saa kunnon vankilatuomion, sillä hän vaikuttaa psykopaatilta. Ei saa antaa kauniiden blondihiusten hämätä. Tutkitusti kauniit rikolliset saavat pienemmät tuomiot kuin tavallisen tai ruman näköiset, mikä on todella väärin. Kunnon kakku sellaiselle joka on uhkana tai satuttanut lapsia kuten juuri tuo Evita Kolmonen!
Kommentit (266)
Vierailija kirjoitti:
Ja samat urpot ihmettelee miks muijat kuolaa jotain linnakundia kun ite kuolaavat tätä..
Olet väärässä. Linnakundit menevät naimisiin linnassa ollessaan ja saavat perheenlisäystä. Kumpaakaan ei yksikään miespuolinen ole edes vitsillä sanonut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja samat urpot ihmettelee miks muijat kuolaa jotain linnakundia kun ite kuolaavat tätä..
Olet väärässä. Linnakundit menevät naimisiin linnassa ollessaan ja saavat perheenlisäystä. Kumpaakaan ei yksikään miespuolinen ole edes vitsillä sanonut.
Eikös täällä pari sivua sitten ollut palstauli jo kovasti rouvistamassa Evitaa. Kyllä taitaa ihan tosissaan olla monen toiveissa, sinunkin
Miesten kuolaamisella on sentään joku raja, tämäkään tapaus ei mitään lopulta tehnyt vaikka aikoi. Naiset taas kuolaavat ihan estoitta jotain raiskaajamurhaajaa jos on tarpeeksi hyvännäköinen.
"Ei saa antaa kauniiden blondihiusten hämätä"
Värjätyt. Feikkiblondi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös täällä pari sivua sitten ollut palstauli jo kovasti rouvistamassa Evitaa. Kyllä taitaa ihan tosissaan olla monen toiveissa, sinunkin
Palstauleista en tiedä enkä ole Ylilaudalla vaan ihan normaali suomalainen mies. Olen vakaasti harkinnut ottaa yhteyttä romanttisessa mielessä tähän naiseen. Olen sinkku ja ihastunut, joten ymmärtääkseni ei mitään estettä ole. -eri
Vierailija kirjoitti:
Värjätyt. Feikkiblondi.
No on juuri minun makuuni todella nätit ja kauniit hiukset sekä kasvot voisin helposti ihastua tai jopa rakastua. En ole vartalokuvaa varmaan nähnyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstauleista en tiedä enkä ole Ylilaudalla vaan ihan normaali suomalainen mies. Olen vakaasti harkinnut ottaa yhteyttä romanttisessa mielessä tähän naiseen. Olen sinkku ja ihastunut, joten ymmärtääkseni ei mitään estettä ole. -eri
Itse ajattelin myös katsoa saisiko mahdollisesti asiallesesti hänelle kirjoittaa? Olen omasta mielestäni ihan normaali mies mutta jotenkin vain jo kauniit kasvot ja hiukset tekevät hänestä kauniin naisen mihin voisin rakastua jos vielä juttuun tultaisiin.
Ulkonäöllisesti toki normi nuori kaunis nainen näin nuoren miehen näkökulmasta. Toki miltei kaikki nuoret naiset ovat kauniita, jos vain ovat hoikkia, joten siinä ei sinänsä ole mitään poikkeuksellista. Itse en vain pidä tuosta hänen katseesta. Se on joka kuvassa täysin ilmeetön ja tyhjänoloinen. Ei minkäänlaista lämpöä. Vastaavanlaisen katseen olen nähnyt skitsofrenia-potilailla ja psykopaateilla. Katse merkitsee itselle todella paljon ihmissuhteissa. Silmät on sielun peili.
Vierailija kirjoitti: Suurin osa ei ikinä tule saamaan tuon tasoista naista.
Monilla kavereillani on tuon tasoiset naiset tyttöystävinä ja vaimoina. Ovat ihan normi nuoria miehiä kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Värjätyt. Feikkiblondi.
Mistä tiedät? Oikeussalista otetuissa kuvissa ei näy minkäänlaista juurikasvua, vaikka ollut jo jonkin aikaa vankilassa.
Vierailija kirjoitti:
Monilla kavereillani on tuon tasoiset naiset tyttöystävinä ja vaimoina. Ovat ihan normi nuoria miehiä kaikki.
Ja silti sulla ei oo eikä tuu, ei ees sun kavereiden mielikuvitustyttöystäviä:DD
Saamaan =D kuka ihme haluaa tuollaisen naisen? ei kukaan terve
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Värjätyt. Feikkiblondi.
No on juuri minun makuuni todella nätit ja kauniit hiukset sekä kasvot voisin helposti ihastua tai jopa rakastua. En ole vartalokuvaa varmaan nähnyt.
Olet todennäköisesti sinkku niin kauan kunnes Evita on kuollut ja kuopattu.
Nainen on oman saapumiseränsä kävelevä dna-tietokanta.
Vierailija kirjoitti:
Saamaan =D kuka ihme haluaa tuollaisen naisen? ei kukaan terve
Joku massamurhaa suunnittelevako akka on tuon tasoinen nainen.pahempaa sekopäätä saa takuulla etsiä pitkään. Ei tuosta enää hullumpi voi olla.
Harva deittailee murhaajia, sarjamurhaajia, massamurhaajia yms. Eli varsinainen taso todella? Kyllä täällä monenlaista idioottia kirjoittelee.
Toivottavasti en saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vit tu mikä nimi! 🤣
Ei taida vanhemmatkaan käydä ihan kaikilla kierroksilla. Nimi on kieltämättä hirveä.
Niin, mikseivät antaneet nimeksi edes Evaa - Eva Braunin mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SUOMEEN PITÄISI SAADA KUOLEMAN TUOMIO. tuo jonkun kellariin kylän pantavaksi olisi toisaalta hyvä saisi pelätä joka sekuntti.
Eipä tuo rikollisuutta ole missään vähentänyt.
No vähentäähän se rikollisuutta ainakin sen kuolemaantuomitun osalta. Rangaistusten tarkoitus ei muutenkaan ole ehkäistä rikoksia vaan rangaista tehdyistä rikoksista.
Kiva kuulla, sitten tuun sun perää köyrimään
M63