Miten aiot juhlia 70v tai 80v synttäreitäsi?
Kommentit (29)
Vitsi tästä kysymyksestä tuli niin positiivinen fiilis, kiitos ap! :D Ehkä suunnittelisin ekana lähitulevaisuuden merkkipäiviä mutta onhan unelmointi ihan mahtavaa! Jos mulla vaikka 70-vuotiaana olis joku kuuma italialainen rakastaja ja voitais yhdessä juhlistaa jossain oliivipuiden katveessa ison porukan ympäröimänä :D Ai pahus, mut oon syntynyt talvella, joten bileet pitäisi ehkä pitää sisällä. Kierrettäis jotain taidenäyttelyä ja viinisteltäisiin fiinisti. Ja ap, sut on kutsuttu! ;D N30+
En mitenkään. En ole aikuisiällä juhlinut mitään muitakaan synttäreitä, muuta kuin joskus juomalla yksin kotona viinaa. Ei mulla ole ketään läheisiä tai tuttuja, jotka juhliin tulisivat. Viimeksi täytin 50, ja join pullon rommia samalla kun pelasin tietokoneella. Ihan mukavaa oli.
Kaveri täytti 30v ja piti isot juhlat. Itse täytän saman ensi vuonna, mutta en aio juhlia vaan normi päivä siinä missä muutkin. Ehkä juhlin jos elän kun täytän 80v.
Mulla 60v sp viime vuonna, en taatusti juhlinut. Se hirvittää kun puoliso täyttää 60v tämän vuoden puolella ja arpoo järkkääkö juhlat vai ei. Mä kyl lähden karkuun jos juhlat toteutuu 😱
Vierailija kirjoitti:
Mun vanhemmat täyttää molemmat kesällä 70, lähdetään perheen kesken risteilylle. Isä ja äiti kysyivät et onko meillä ehdotuksia miten halutaan juhlia ja tämä sopi kaikille lähipiirin ihmisille.
Minkälainen risteily teillä on suunnitteilla?
Suunnitelmassa tehdä lemppariani, metsämansikka boolia, hakea kebabbia ja pitsaa. Sitten asetun sohvalle viltin alle katselemaan leffoja. Siinä on kaikkein mukavin synttäripäivä. 🥳 😊 🍕 🍷
Kesän paras booli
Mansikkainen, raikas kesäbooli on takuuvarma ratkaisu ainaisiin booliongelmiin. Kauniin värinen ja varsin sopiva moneen makuun.
Reseptin ainekset
1 kpl
Fresitaa (iso pullo)
5 dl
vodkaa
5 dl
metsämansikkalikööriä
3 l
Sprite-juomaa
1 l
mansikoita
Pakastetaan litra mansikoita. Jäähdytetään juomat jääkaapissa. Sekoitetaan ensin booliastiassa alkoholilliset juomat keskenään ja lisätään haluttu määrä Sprite-juomaa sekaan. Alkoholipitoisuuden voi itse säädellä sopivaksi. Lopuksi sekoitetaan joukkoon jäiset mansikat, jotka pitävät juoman pitkään kylmänä.
Ihan rennosti jälkeläisten ja heidän perheittensä kanssa. Historiakävely tästä lähiöravintolaan syömään hyvin, historiakävely toista kautta tähän takaisin ja täällä kahvia ja virvokkeita.
Mun vanhemmat täyttää molemmat kesällä 70, lähdetään perheen kesken risteilylle. Isä ja äiti kysyivät et onko meillä ehdotuksia miten halutaan juhlia ja tämä sopi kaikille lähipiirin ihmisille.