Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uskovaiset! Miten pitaisi suhtautua, kun pyysin Jumalalta apua vaikeaan asiaan ja tilanne meni vain huonompaan suuntaan? Eiko han silloin vastannut minulle? Jos ei, niin miksi?

Vierailija
01.03.2007 |

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
01.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi itse tietää omaa parastasi. Kaikki on osa suurempaa suunnitelmaa.

Vierailija
2/11 |
01.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jälkeenpäin huomaat, että asiat menivätkin juuri niinkuin oli parasta!

Itse olen monta kertaa kummastellut, että miksi näin käy, kunnes myöhemmin ymmärrän, että niiden huonojen aikojen kautta on saatu jotain paljon parempaa. Minulla on myös monia hyviä esimerkkejä jos tahdot kuulla :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
01.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeintä on pyytää Jumalalta apua ja luottaa siihen että ajallaan se sitten kyllä tulee ymmärsi sitä sitten itse tai ei.

Vierailija
4/11 |
01.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ts. jos esim. on pettänyt ja puoliso on saanut tietää, täytyy lopettaa sekä pettäminen että puolisolle valehteleminen, jotta Jumalalla on mahdollisuus auttaa

Vierailija
5/11 |
01.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus itse antoi esimerkin ihmisille kuinka toimia.

Hän rukoili kun oli ahdistunut lakkaamatta, esim. sinä yönä kun hänet luovutettiin tuomittavaksi, hän valvoi koko yön ja rukoili lakkaamatta koko yön, niin että hiki tippui kuin veripisarat, siis todella kovasti.

Raamatussa sanotaan myös että tulee rukoilla lakkaamatta, uskoen saavansa sen mitä pyytää. Siis usko on se tärkein ja luottamus siihen että hän kuulee meitä. Jumala vastaa kyllä, mutta vastaus ei aina ole sellainen kuin mitä ihminen odottaa. Jos se on jotenkin Jumalan tahdon vastainen pyyntö, hän ei sitä toteuta.

Jeesus sanoi myös että kukaan ei voi mennä Jumalan luo muutoin kuin hänen kauttaan, joten lähesty häntä Jeesuksen kautta. Jeesus on välittäjä ihmisten ja Jumalan välillä. Jeesus on se tie.

Vierailija
6/11 |
01.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanteeni ei ole tuo muutenkaan, mutta tuli vain mieleen että mihin sitä Jumalaa sitten tarvitaan, jos ihmisen pitää kuitenkin itse tehdä valintansa? ap

Vierailija
7/11 |
01.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siis kuitenkaan tarvitse rukoilla hiessä piehtaroiden vaan siis lakkaamatta uskoen että hän kuulee. Mutta täytyy myös toimia oikein, jumalan tahdon mukaisesti.

Vierailija
8/11 |
01.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

rukoilla häntä. Mutta sinun tulee avata sydämesi hänelle ja rukoilla antumuksella, niin saat kyllä vastauksen.

" Lähesty Jumalaa, niin hän lähestyy teitä." ja Raamatussa sanotaan myös " Kolkuttakaa niin teille avataan, etsikää niin te löydätte."

Mutta tämä vaatii kärsivällisyyttä ja nöyryyttä.. mutta älä anna periksi.

Vierailija
9/11 |
01.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että Jumalan rakkaus saa ihmisen haluamaan oikein tekemistä, ts. Raamatun mukaan elämistä. Jos tiedät eläväsi synnissä (tekeväsi) väärin, tuskinpa voit odottaa Jumalan apua ja siunausta

Vierailija
10/11 |
01.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitäpaitti kyllähän Jeesuskin auttoi ihmisiä jotka elivät ns. " synnissä."

esim. se nainen kaivolla jolla oli ollut 5 miestä, eikä yksikään niistä ollut aviomies. Jeesus ilmaisi ensimmäisenä syntiselle naiselle että oli Jumalan poika.

Ei läheskään kaikki, vaikka oltaskin jotain näennäisesti uskovia luterilaisia, tunne Jumalaa.

Mutta ap. tulee muistaa että sinulla tulee olla myös halu toimia Jumalan tahdon mukaan, jos sinä haluat että hän kuulee ja auttaa sinua.

8-

Vierailija
11/11 |
01.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

8.