Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hoikka äiti jolla on venynyt vatsamakkara

Vierailija
16.01.2025 |

Millaisia paitoja käytät?

Olen itse todella hoikka kahden synnytyksen jälkeen mutta vatsa on jäänyt pömpöttäväksi, ehkä enimäkseen venynyttä nahkaa. 

Ongelma on että ihan sama millaiset housut on niin vatsa pullottaa läpi. korkeavyötäröissä vatsa tursuaa ylempää ja pömpöttää läpi ja matalissa jää sellainen laukku housujen päälle ja normaaleissa paistaa läpi ja tursuaa. Ja siis edelleenkin ihan sama millaiset housut, isot, pienet, löysät kireät, farkut, kollarit, shortsit jne.

Olen tämän vuoksi käyttänyt vuosia vaan miesten t-paitoja tai huppareita että maha ei näkyisi. 

Haluaisin jotain naisellisempaa vaatetta mutta vaikka sovitan päivän vaatteita vaatekaupassa niin ei löydy vaatteita tälle vartalolle. Löysät mekot menettelee muttei talvella tee mieli pukea mekkoa. 

Ja en ole mitenkään liian kriittinen vaan tämä on oikea onglema. Jos puhun tästä jollekkin, hän sanoo "älä puhu tuollaisia, olet niin laiha" ja kun nostan paitaa vastaus on hitusen yllättynyt "aaa, no entä jotkin löysät housut ja löysä paita?"

jooo mutta haluaisin naiselliset vaatteet! Ei enää miesten paitoja.

Kommentit (61)

Vierailija
61/61 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä oli tullut hirveästi kommentteja mutta vähän vastauksia kysymykseen

Koitan katsella noita sukkahousu, mekko ja neule yhdistelmiä sekä noita korkeita alushousuja. Millainen takki olisi hyvä talvella mekon kanssa?  En osaa yhtään ajatella kun tosiaan pukeutuminen ollut tällaista kauan. AP

Itse ainakin puuttuisin tuohon juurisyyhyn enkä yrittäisi epätoivoisesti etsiä sopivia vaatteita, kun ap:n kertoman mukaan niiden löytäminen on todella vaikeaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yksi