Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi tunteeni miestä kohtaan katosivat kun hän kertoi olevansa ihastunut työkaveriin?

Vierailija
16.01.2025 |

En ole sen jälkeen kokenut romanttisia tunteita miestä kohtaan

Kommentit (245)

Vierailija
221/245 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastiko täällä rinnastetaan ajatukset pettämiseen? Mites noi sek si fantasiat sitten?

Vierailija
222/245 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeastiko täällä rinnastetaan ajatukset pettämiseen? Mites noi sek si fantasiat sitten?

Ihmiset on tosi epävarmoja nykyään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/245 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä vaiheessa kun ihastus on niin pitkällä, että sen kokee tarpeelliseksi kertoa kumppanille tai muuten epäilee tämän huomaavan minun käyttäytyvän erilailla ihastukseni vuoksi, niin ihastus on liian pitkällä. Siinä vaiheessa pitää aktiivisesti ottaa takapakkia ja jäädyttää täysin kaikki suhteet tuohon ihastukseen. Petos tapahtuu jo siinä kohden, kun se ihastuksen kohde lukee minusta, että olen ihastunut häneen.

No ei välttämättä. Ihmisillä on erilaisia tapoja kommunikoida ja erilaisia "rehellisyyden tasoja". Joku voi kokea, että olisi väärin salata tuollaista omalta rakkaalta kumppanilta tai ei suorastaan pysty pitämään mitään tämän tason salaisuuksia toiselta.

Tulisi mullekin aika salakähmä olo, jos salailisin tuollaista asiaa ja voi olla, että se salailun aiheuttama ahdistus saisi mutkin kertomaan asian, vaikka en olisi asialle mitään tekemässä tai

Mutta tällaisessa asiassa - kun ei ole varsinaisesti tehnyt mitään sellaista, mikä pitäisi "tunnustaa" - kannattaa kysyä itseltään, kenen takia tällainen informaatiopläjäys oikein tehdään?

Onko se, että helpotat omaa oloasi (koska sinusta tuntuu jotenkin väärältä), sen arvoista, että kumppanille tulee kurja olo? Ja periaatteessa ihan turhaan. Kaikki tämä pelkkien pään sisällä pysyvien ajatusten takia.

Vierailija
224/245 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä vaiheessa kun ihastus on niin pitkällä, että sen kokee tarpeelliseksi kertoa kumppanille tai muuten epäilee tämän huomaavan minun käyttäytyvän erilailla ihastukseni vuoksi, niin ihastus on liian pitkällä. Siinä vaiheessa pitää aktiivisesti ottaa takapakkia ja jäädyttää täysin kaikki suhteet tuohon ihastukseen. Petos tapahtuu jo siinä kohden, kun se ihastuksen kohde lukee minusta, että olen ihastunut häneen.

No ei välttämättä. Ihmisillä on erilaisia tapoja kommunikoida ja erilaisia "rehellisyyden tasoja". Joku voi kokea, että olisi väärin salata tuollaista omalta rakkaalta kumppanilta tai ei suorastaan pysty pitämään mitään tämän tason salaisuuksia toiselta.

Tulisi mullekin aika salakähmä olo, jos salailisin tuollaista asiaa ja voi olla, että se salailun aiheuttama ahdistus saisi mutkin kertomaan asia

No mun mielestä olis kiva tietää, millaisia asioita se mies tällä hetkellä elämässään kaipaa. Muutenkin ollaan tosi läheisiä ja haluan ymmärtää hänen ajatusmaailmaansa. Usein näissä ohimenevissä pikaihastuksissa on kuitenkin ollut paljon samaa kuin minussa, ja pidänkin luonnollisena että jos päivät pitkät viettää aikaa jonkun rakasta ihmistä muistuttavan työkaverin kanssa, ne tunteet jotenkin heijastuu siihen työkaveriin. Se voi olla ihastumista, halua ystävystyä tai vaikkapa suojelemisen halua. En oikein osaa ottaa ihastumisia kovin vakavissani ja minut tuntevat ihmiset tietää, että mulle voi kertoa mitä vain -eri

Vierailija
225/245 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksifantasiat on ok, mutta jos oma puoliso on ihan aww 😍 jostain toisesta, niin sellaista ei jaksa. 

Vierailija
226/245 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska haluat olla ainut ja ykkönen. 

Vierailija
227/245 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta tämä on myös hyvin outoa. Eikö näillä ihmisillä ole mielikuvitusta, erilaisia hyvinvoinnin muutoksista tai stressitasoista johtuvia tajunnantilan muutoksia tms.? Vaikka sellaista, että pitkän stressaavan työjakson mukana olisi tullut vähän hassuja ajatuksia päähän tai pienen lapsen vanhempana olisi ollut kuukausia nukkumatta kunnolla ja ei ole oikein oma itsensä.

Ihmisistä joku 85 prosenttia saa pakkoajatuksia ja pakko-oireisesta häiriöstä kärsivät eroavat muusta 85 prosentin porukasta siinä, että USKOVAT näiden ajatustensa olevan mielessään jotenkin TOTTA ja siksi ne satuttavat näitä ihmisiä.

Ikinä ennen tätä keskustelua en ole kuullut ihmisten ottavan näin tosissaan asioita jotka ovat PELKÄSTÄÄN pään sisällä. Siis jos se ihastiminenkin on siellä tai ihan mikä tahansa muu asia. Eikö ihminen saa enää edes ajatella mitä haluaa? Ihan sairasta.

Vierailija
228/245 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä logiikalla ajateltuna, jos miehellä on seksifantasia, niin menkööt sen fantasiaeukon luokse sitten! Jota ei ehkä ole edes olemassa vaan on mielikuvituksen tuote.

Haiskahtaa epävarmojen, mustasukkaisten ja mustavalkoisesti ajattelevien ihmisten kirjoituksilta. Ei ole mitään käsitystä ilmeisesti inhimillisten tunteiden ja ajatusten kirjosta.

Vierailija
229/245 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska haluat olla ainut ja ykkönen. 

Kyllä se on vähän niin kuin lähtökohta parisuhteessa, hyvänen aika sentään.

Vierailija
230/245 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällä logiikalla ajateltuna, jos miehellä on seksifantasia, niin menkööt sen fantasiaeukon luokse sitten! Jota ei ehkä ole edes olemassa vaan on mielikuvituksen tuote.

Haiskahtaa epävarmojen, mustasukkaisten ja mustavalkoisesti ajattelevien ihmisten kirjoituksilta. Ei ole mitään käsitystä ilmeisesti inhimillisten tunteiden ja ajatusten kirjosta.

Mä olin eilen illalla mustasukkainen vauvan ja isänsä (mieheni) lämpimästä suhteesta. Mä jo mietin, että muutan muualle niin että voivat olla keskenään :D Nytkö oon jo hylännyt perheeni mielessäni? :D

Vierailija
231/245 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te sotkette nyt keskenään seksifantasiat ja sen, että suhteessa oleva ihastuu koko sydämellään toiseen ihmiseen ja ruokkii sitä ajatusta. Eikö nuo ole vähän eri asioita?

Vierailija
232/245 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te sotkette nyt keskenään seksifantasiat ja sen, että suhteessa oleva ihastuu koko sydämellään toiseen ihmiseen ja ruokkii sitä ajatusta. Eikö nuo ole vähän eri asioita?

Se on edelleen vain sen ihmisen pään sisällä vaikka se ruokkisi sitä kuin Versaillesin puutarhaa!

Vierailija
233/245 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No toi on nyt vähän kun sanois, että "et oo mun mielessä ykkönen" ja sit ihmettelee, et toistakaan ei enää kiinnosta. 

Riippuu tietysti, et mitä muuta on sanottu. Et onko oltu samalla, että tottakai se oma oikee suhde on ykkönen, että toinen on vaan ajatus (jolla ei oo niin väliä tms). 

Vierailija
234/245 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta tämä on myös hyvin outoa. Eikö näillä ihmisillä ole mielikuvitusta, erilaisia hyvinvoinnin muutoksista tai stressitasoista johtuvia tajunnantilan muutoksia tms.? Vaikka sellaista, että pitkän stressaavan työjakson mukana olisi tullut vähän hassuja ajatuksia päähän tai pienen lapsen vanhempana olisi ollut kuukausia nukkumatta kunnolla ja ei ole oikein oma itsensä.

Ihmisistä joku 85 prosenttia saa pakkoajatuksia ja pakko-oireisesta häiriöstä kärsivät eroavat muusta 85 prosentin porukasta siinä, että USKOVAT näiden ajatustensa olevan mielessään jotenkin TOTTA ja siksi ne satuttavat näitä ihmisiä.

Ikinä ennen tätä keskustelua en ole kuullut i

Eihän ap ole mitään ajatuksia kieltämässä. Ihmettelee vaan omia ajatuksiaan, et miten sitä ton ilmoituksen jälkeen omat tunteet noin viilentyikin. 

Vierailija
235/245 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on edelleen vain sen ihmisen pään sisällä vaikka se ruokkisi sitä kuin Versaillesin puutarhaa!

Totta. Sama juttu sellaisten ihmisten kanssa, jotka ajattelevät ilkeästi ja pahansuovasti muista ihmisistä ja toivovat muille pahaa, niin ne on ihan hyviä tyyppejä, koska eivät tee mitään noiden ajatusten pohjalta.

Onneksi meillä kaikilla on mahdollisuus valita seuramme, ei näistä kannata vääntää. 

Vierailija
236/245 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetyttää suuresti joidenkin naisten ajatuksenjuoksu. 

Tuntuu, että ensinnäkin termistö on hukassa, tai että jotkut taitavat nyt sekoittaa ihastumisen rakastumiseen ja toiset panemiseen. Osa ei tunnu tajuavan, että ihastuminen voi olla täysin yksipuolista, jossa ihastuksen kohteella ei ole aavistustakaan toisen tunteista. 

Lisäksi tuntuu, että osalla naisista on olematon elämänkokemus ja/tai kokemusta vain jostain max 2 vuoden suhteista. Sen verran prinsessaunelmilta kuulostaa. 

Kun olette olleet vaikkapa 15 vuotta parisuhteessa, niin voin vakuuttaa, että suurimmalla osalla teidän miehistä on ollut jossain vaiheessa ihastumisen tunne jotain toista naista kohtaan. 

Eli älkää nyt hyvät naiset kuvitelko, että suhteen arkipäiväistyttyä olisitte edelleen miehen mielessä koko ajan ja hän keskittyisi kaikissa ajatuksissaan vain sinuun. 

Maailma on väärällään ihastuttavia ihmisiä. Jotkut ihastuvat usein ja jotkut harvemmin. 

En minäkään miehenä kuvittele sekuntiakaan, etteikö pitkän liittomme aikana vaimoni olisi ihastunut johonkin esim. työpaikalla tapaamaansa mieheen. Ihan varmasti on. Kysymys on siitä, että silti hän on valinnut jäädä minun kanssani ja todennut, että ihastuminen on ohimenevä tunne, joka laantuu kyllä ajallaan.

Te, jotka haluatte olla ykkönen ja ainoa, ja joita miehen ihastuminen loukkaa ja sen ykkösaseman vie täysin ja pyyhkii kaikki tunteet, oletteko nyt sitten tyytyväisiä, kun se teidän mies on ollut ihastuksistaan hiljaa?

Ette koe tulleenne petetyiksi?

Vierailija
237/245 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ihastuin jo kauan sitten toiseen mieheen ja olen yhä ihastunut häneen, vaikka hän on nyt jo kuollut. En silti olisi koskaan harkinnutkaan, että pettäisin miestäni hänen kanssaan. Tunteeni häntä kohtaan eivät yksinkertaisesti ole koskaan olleet riittävän voimakkaita siihen, ja sitä paitsi rakastan miestäni paljon enemmän, edelleen, vaikka miehenikin on jo kuollut.

Vierailija
238/245 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulisi mullekin aika salakähmä olo, jos salailisin tuollaista asiaa ja voi olla, että se salailun aiheuttama ahdistus saisi mutkin kertomaan asia

Olen eri, mutta käsittääkseni osa kertoo siksi, että kertomalla tunne laantuu nopeammin. Salailu lisää kielletyn hedelmän tunnetta ja ruokkii viehätystä.

Vierailija
239/245 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ihastuvat pitkissä suhteissa. Kyse on vaan siitä, miten sen kanssa toimii. Ap ei halua näemmä ihmistä, joka on tällaisessa tilanteessa avoin ja rehellinen. Seuraavaksi kannattaa sitten etsiä valehtelija (ja pettäjä), niin ei vahingossakaan tarvitse kohdata mitään epämukavaa.

Vierailija
240/245 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, siinä on kaksi vaihtoehtoa. Ihastus syvenee ja mies haluaa olla tämän toisen kanssa tai mies valitsee naisen, jonka kanssa on suhteessa. Muuhun ei voi vaikuttaa kuin omaan itseensä. Ketään kun ei voi omistaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kaksi