Kiinan "jämismuijat" ovat epätoivoisia mutta vaatimukset ovat tapissa.
"olen 40v, mutta miehen pitää olla pitkä, komea ja varakas, enintään 50v" tyylisiä juttuja.
China's Older Single Women Are Truly Incomprehensible; Even When Desperate, They Are Arrogant
Kommentit (121)
Vierailija kirjoitti:
Kiinassa pitää alkaa markkinoimaan mammoille matkoja Ghanaan ja muualle Afrikkaan. Sieltä niitä sulhoja löytyy.
Niille ei kelpaa afrikkalainen.
Rahaa, rahaa. Kaikki haluaa vaan rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aasiassa miehen koulutus on tärkeä asia, kuten työ yleensäkkin. Esim. insinööriä arvostetaan ihan eri tavalla kuin suomessa. Suomalaiset naiset lähinnä nauravat insinööreille tai vastaavanlaisille tutkinnoille ja ottavat sen vaimonhakkaajan, alkoholisoituneen duunarin tms.. Hieman kriminaalitausta on myös plussaa tai yleinen renttumaisuus.
Sinkkumarkkinoilla kun olin, oli parempi olla mainitsematta koko insinöörikoulutusta. Jos esitti hieman renttua taivaanrannanmaalaria niin flaksi kävi. Joka kerta jos vedit insinöörikortin esiin niin johan homma kylmeni.
Insinööriajattelu ei tosiaan ole mikään meriitti. Nyt tiedät.
Kiitos, vahvistit tuon kirjottamani. Eli sama pätee vielä. Parempi esittää työtöntä muusikkoa vaikka niin pesää tulee. Kyllä osa naisista on tyhmiä.
Vierailija kirjoitti:
Niin se vaan kuule on. Vaatimuksia voi vapaasti heitellä niin miehille kuin naisillekin ja verkkoja saa heitellä kaikille vesille.
Ei niillä silti ole mitään velvollisuutta ottaa vaikka lihavaa ja viinaan menevää pientilalillista misogynipersua vaikkei parempaa olisikaan tarjolla. Itse asiassa sama koskee myös suomalaisnaisia.
On kovaa kun tajuaa olevansa huonompi puolisoehdokas kuin ei ollenkaan puolisoa. Joudut kuitenkin jatkossakin pyykkäämään omat kalsarisi ja lämmittämään omat mikroateriasi. Mgtow forever, eikö.
Puhut kuin pyykkien peseminen tai ruuan laittaminen olisi jotain rakettitiedettä🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä nyt on universaali ilmiö, että nainen haluaa puolisoksi "pitkän, komean ja varakkaan", ihan etnisyydestä riippumatta.
Tietenkin. Mutta ei pelkästään ihmiset vaan myös eläimet ovat ronkeleita. Haluavathan esim linnutkin sellaisen urhon, joka osaa rakentaa hyvän ja kestävän pesän, puolustaa perhettään, tuo apetta pöytään ja lisäksi poikaset ovat elinkelpoisia.
Plus naaraat säätelevät myös populaatiota suuressa mittakaavassa. Ihmisen biomassa on nisäkkäistä suurin ja eläimistä toisiksi suurin. Tämä on iso ongelma koko maapallolle. Tämä vaatii sitä, että iso osa naisista tai miehistä ei lisäänny ollenkaan, ja jos tätä ei tapahdu, pariutuminenkin on turhaa. Ylipäätään lisääntymisen vuoksi siittäjän kanssa kimppaan meneminen on enemmän kuin kyseenalaista, jos siittäjillä on jotain muutakin tekemistä. Sellainen energia perheen sisällä, missä halutaan vaan siittää ja tapella, on todella ongelmallinen. Ja koska miehellä ei kuitenkaan ole kohtua tai nisiä, kaikki miesten loisiminen äitiysprosessissa on itse asiassa haitallista poikasille. Miesten olisi hyvä keksiä itselleen jotakin järkevämpää tekemistä, kuin siitosjutut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin se vaan kuule on. Vaatimuksia voi vapaasti heitellä niin miehille kuin naisillekin ja verkkoja saa heitellä kaikille vesille.
Ei niillä silti ole mitään velvollisuutta ottaa vaikka lihavaa ja viinaan menevää pientilalillista misogynipersua vaikkei parempaa olisikaan tarjolla. Itse asiassa sama koskee myös suomalaisnaisia.
On kovaa kun tajuaa olevansa huonompi puolisoehdokas kuin ei ollenkaan puolisoa. Joudut kuitenkin jatkossakin pyykkäämään omat kalsarisi ja lämmittämään omat mikroateriasi. Mgtow forever, eikö.
Puhut kuin pyykkien peseminen tai ruuan laittaminen olisi jotain rakettitiedettä🤣
Ei olekaan ja siksi sitä ei kukaan teidän puolestanne enää teekään
Kiinassa on 31 miljoonaa parinhakuikäistä miestä enemmän kuin naisia, ja jokainen heistäkin haluaisi kulttuurillisista syistä naimisiin ja perheen. Vähintään 31 miljoonaa jää silti ilman. Naisilla on varaa olla juuri niin nirsoja kuin haluavat. Ja kiinalaiset vanhemmat saavat toki syyttää tästä itseään, tyttövauvoista hankkiuduttiin eroon ja haluttiin vain poikia, joten nyt monessa perheessä suku tyssää siihen vanhaanpoikaan, jos olisivat antaneet tyttövauvan tulla jos oli tullakseen, olisi suvun tulevaisuus taattu.
Kiinalainen on soiva kampe, mutta japanilainen vasta onkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei olekaan ja siksi sitä ei kukaan teidän puolestanne enää teekään
"Teidän puolesta" eli kaikkien miehien? Ettei nyt vähän rankasti mene yleistyksen puolelle? Ethän sinä nyt niin hölmö ole, vai?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinassa pitää alkaa markkinoimaan mammoille matkoja Ghanaan ja muualle Afrikkaan. Sieltä niitä sulhoja löytyy.
Gambiaan kans.
Onko kiinalaisnaisillakin sama löysyysongelma, että normaalikokoinen ei tahdo piisata?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aasiassa miehen koulutus on tärkeä asia, kuten työ yleensäkkin. Esim. insinööriä arvostetaan ihan eri tavalla kuin suomessa. Suomalaiset naiset lähinnä nauravat insinööreille tai vastaavanlaisille tutkinnoille ja ottavat sen vaimonhakkaajan, alkoholisoituneen duunarin tms.. Hieman kriminaalitausta on myös plussaa tai yleinen renttumaisuus.
Sinkkumarkkinoilla kun olin, oli parempi olla mainitsematta koko insinöörikoulutusta. Jos esitti hieman renttua taivaanrannanmaalaria niin flaksi kävi. Joka kerta jos vedit insinöörikortin esiin niin johan homma kylmeni.
Kiitos, vahvistit tuon kirjottamani. Eli sama pätee vielä. Parempi esittää työtöntä muusikkoa vaikka niin pesää tulee. Kyllä osa naisista on tyhmiä.
Juuri tuo on sitä insinööriajattelua. Naisen, joka ei valitse minua, koska olen insinööri, täytyy olla tyhmä. Mä en tiedä valikoituuko teidän alalle jo valmiiksi ylimieliset vai tuleeko teistä sellaisia koulutuksen myötä, mutta se on se mikä tökkii. Et ole ihan ainutlaatuinen, osa teistä pilaa kaikkien maineen.
Hauska että nainen on aina vaatimassa mieheltä täydellisyyttä, mutta onko nainen itse täydellinen. Onneksi tälläset nokkaapitkin kattelijat jää yksin
Nää naiset oli ihan sketsihahmoja kaikki. Pituusvaatimus 1.75-1.8, ei siis olla edes yli 180cm ja miehellä tulee olla auto, jonka pitää maksaa vähintään 600 000 yuania. Se on 80 000 euroa😆😆😂
Vierailija kirjoitti:
Nää naiset oli ihan sketsihahmoja kaikki. Pituusvaatimus 1.75-1.8, ei siis olla edes yli 180cm ja miehellä tulee olla auto, jonka pitää maksaa vähintään 600 000 yuania. Se on 80 000 euroa😆😆😂
Naisten vaatimukset ovat kapitalismin moottori.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös kiinassa ollut miljoonia epätoivoisia sinkkumiehiä liikaa, koska yhden lapsen politiikka? Päättäisivät jo.
Oli. 40 vuotta sitten.
Ja näköjään vielä viime vuoden lopussa 36 miljoonaa leftoveria (south china morning post, esimerkiksi). Kylä siinä saattaa pilunpuute vaivata.
Täh? Eihän se jakauma mihinkään katoa 40 vuodessa?
Itse asiassa tuo miesten yliedustus katoaa väestöpyramidista sukupolven aikana, n.25 vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Kiinalainen muija ei koskisi gambian mieheen pitkällä tikullakaan. Toisin kuin suomalaisilla naisilla, heillä on edes jotain tasovaatimuksia.
Juuri näin. Kiinassa on pitkä kulttuuri- yms. historia kun Gambiassa ollaan jääty kivikauden tasolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
onneksi ei vois vähempää kiinalainen kiinnostaa
Nuo naisethan ovat ihan niin kuin suomalaiset, paitsi että ovat kiinalaisia.
Eivät läheskään. Vinhosilmät on niin erilaisia kuin eurooppalaiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se välttämättä tyhmyyttä ole, ettei syty millään tasolla kuivakasta insinöörityylistä. Itsekin olisin täysin immuuni insinöörityyppisen miehen viehätysvoimalle, jos siinä ei olisi jotain adhd-tyyppistä pellepelotonta joukossa. Insinöörityyppi on liian "halki/poikki/pinoon" mekaanisesti ajatteleva, tylsän kuivakka ja pahimmassa tapauksessa vielä jossain superkiinnostuneessa tilassa jostain täysin randomista pikkuasiasta. Ihmisen psyyke ja sen monipuolisuus on insinöörityypille vieras ja kauhistuttava, kun se ei toimi täysin ennakoitavasti.
Työtön muusikko viehättää sitten täysin insinöörityypin vastakohtana monia: taiteilijuus nyt on aina siistiä, ja tiettyyn pisteeseen asti myös huoleton elämänasennekin on plussaa. Esiintyjillä on myös karismaa ja luontaista vetovoimaa.
Niin? Miksi miehet saavat vaatia tyttöjen poistamista väestöstä mutta vikisevät kun saavat itse vaatimuksia? Että te miehet olette kaksinaamaisia, kieroja ja ihan sairaita kiusaajia. En ikinä koskisi mieheen. Pieneksi jää naisten draama kun katsoo tätä heteroiden jatkuvaa vihaa, väkivaltaa ja sa*ismia. Seksielämännekin muistuttaa enemmän ki*utusta. Ja seksiin pakottaminenhan on teillä hirviöillä normi.
Tietenkin. Mutta ei pelkästään ihmiset vaan myös eläimet ovat ronkeleita. Haluavathan esim linnutkin sellaisen urhon, joka osaa rakentaa hyvän ja kestävän pesän, puolustaa perhettään, tuo apetta pöytään ja lisäksi poikaset ovat elinkelpoisia.