Ministeri Rantanen kekkuloi Canada Goose päällä!
Moukka mikä moukka!
PS - vähävaraisten asialla!
https://m.facebook.com/photo.php?fbid=1962954664226753
https://valtioneuvosto.fi/documents/1410869/3724348/FI+SE+ministerit+it…
Kommentit (162)
Kyllähän tämä Rantanen on oikein hyvä esimerkki elämmän koululaisesta ja juntista,
toki äänestäjät ovat samanlaisia
Vierailija kirjoitti:
Ap on oikeastaan aika liikuttava tuon Canada Goose-pakkomielteensä kanssa. Montako vuotta olet jo itsellesi sellaista himoinnut? Voi pientä, toivottavasti yhtenä päivänä saat ihan ikioman Canada Goosen, kun se noin tärkeä sinulle on.
Täytyypä mennä googlaamaa, miten ihmeellisiä ne oikein ovat...Ahh, siis untuvatakkeja, mut hei on noita vähän edullisempiakin:
https://www.stockmann.com/canada-goose-cypress-untuvatakki/13868215326…
https://www.stockmann.com/canada-goose-cypress-hooded--untuvatakki/1185…
Kuka tuommoista musukaapua kehtaa pitää. Sopii katujengiläisille ja muille tyylitajuttomille.
Lieneekö ap:lla muita suuria ongelmia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missäs kuteissa Lii Andersson sitten kekkuloi menemään? Jossain shortseissa varmaan sitten pakkasessa, ettei köyhä äänestäjäpolo näe.
Jos itselläni olisi ylimääräistä rahaa, niin varmasti hankkisin myös lämpimän canada goose untuvan itselleni. Nyt täytyy tyytyä halvempiin merkkeihin
Hah hah. Löysin Liistä face book päivityksen, missä Lii kekkuloi torilla kirkkaan punainen ...(rummutusta) canada goose takki päällään :DDD
Luetellaan tänne jokainen kansanedustaja joka on nähty canada goose päällään.
Sanna Marinille kanada goose on liian halpaa bulkkia, mutta hän onkin aina ollut köyhien asialla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missäs kuteissa Lii Andersson sitten kekkuloi menemään? Jossain shortseissa varmaan sitten pakkasessa, ettei köyhä äänestäjäpolo näe.
Jos itselläni olisi ylimääräistä rahaa, niin varmasti hankkisin myös lämpimän canada goose untuvan itselleni. Nyt täytyy tyytyä halvempiin merkkeihin
Kyllä mä mieluummin Fjällrävenin tms. hankin kuin mitään kanadan hanhea. Lintukin on oikea sähisevä paskiainen :(
Ihan oikein, että tuo sähisevä ja paskaava lintu päätyy takin täytteeksi.
Kuinkahan monella muulla kansanedustajalla on hand made in italy takki ja kengät. Kateelliset ei niitä tunnista.
Persu- tuo kaikkeen syyllinen, mm. eilen kaatuneeseen maitooni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hah hah. Löysin Liistä face book päivityksen, missä Lii kekkuloi torilla kirkkaan punainen ...(rummutusta) canada goose takki päällään :DDD
Luetellaan tänne jokainen kansanedustaja joka on nähty canada goose päällään.
-Orpo
-Rydman
-Urpilainen (ex kansanedustaja)
-Sara Seppänen
-Antti Kaikkonen
-Lotta Hamari
-Tytti Tuppurainen
-Pihla Keto-Huovinen
-Mari Kaunistola
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä mieluummin Fjällrävenin tms. hankin kuin mitään kanadan hanhea. Lintukin on oikea sähisevä paskiainen :(
Ihan oikein, että tuo sähisevä ja paskaava lintu päätyy takin täytteeksi.
Taitaa takki haista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rantanen on supermuija. Sai 18-vuotiaana vaikeasti kehitysvammaisen lapsen. Mies poistui kuviosta, Rantanen jäi yksin hoitamaan lasta. Nyt lapsi on 23 vuotta.
Siinä on ihmisellä moraali ja luonteenlujuus kohdillaan.On kuitenkin jaksanut uskoa tulevaan ja opiskellut mm. ensihoitajaksi ja poliisiksi. Kunnioittaa elämää suuresti ja tekee työtä ihmisten hyväksi.
Ennen kaikkea uskoo järjestelmään. Hyvä Mari!
Ainakin siihen järjestelmään, joka tuhoaa oman vaikeasti kehitysvammaisen lapsen tulevaisuuden ja hänestä huolenpidon. Hyvä Mari!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On ministerit sasnu jonkun edukkaan diilin hanhista?
Canada goose ei ole edes kotimainen. Pitäis ministereiden tietää että nyt pitää suosia suomalaista tuotetta.
Ostaisitko itse suomalaisia vaatteita? Kun olin lapsi oli vielä käsite Made in Finland. Tätä ei enää ole suomalaisissa tuotteissa.. ihan samaa laatua kuin kiinassa tehty.. ainoa eto on suomimerkki ja 400% hintaero.
Vierailija kirjoitti:
Rantanen on selkeesti sigma rizz giga keski-ikäinen muija. Tosin eihän noi Gänädä Kuus -takit taida edes olla nuorison suosiossa enää, siitä on jo muutama vuosi, kun niitä varasteltiin Helsingin Stockmannilta.
Monclaireja varastettiin se on nuorisojengien suosiossa. . Canada Ghoosit on erilaisten ihmisten suosiossa . Sellaisten suosiossa, jotka eivät välitä ansaraurapyynnin eettisyydestä. Voihan takki olla feikki.
Onhan se jotain ajatellut, koska ostanut takin ilman kidutettua kojoottia. Vai onko se karvakaulus irroitettava?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On ministerit sasnu jonkun edukkaan diilin hanhista?
Canada goose ei ole edes kotimainen. Pitäis ministereiden tietää että nyt pitää suosia suomalaista tuotetta.
Ostaisitko itse suomalaisia vaatteita? Kun olin lapsi oli vielä käsite Made in Finland. Tätä ei enää ole suomalaisissa tuotteissa.. ihan samaa laatua kuin kiinassa tehty.. ainoa eto on suomimerkki ja 400% hintaero.
Ostan suomalaista tai niin läheltä kuin mahdollista. Paljon suomalaisten brändien vaatteita tehdään Virossa. Ja Liettuassa tai portugalissa kankaat. Suomi ensimmäinen n, sitten naapurimaat ja Eurooppa. Itse katson aina missä tuote on valmistettu ja ostan lähimmästä kaupasta. Ellei hintaero ole 400%, mutta koskaan ei ole ollut. Ohis
Vierailija kirjoitti:
Persu- tuo kaikkeen syyllinen, mm. eilen kaatuneeseen maitooni.
No persu taas ei koskaan näe olevansa syyllinen, vaikka eilen kaatoi sen maidon selkeästi ja todistettavasti. Syy oli naapurin mamun.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se jotain ajatellut, koska ostanut takin ilman kidutettua kojoottia. Vai onko se karvakaulus irroitettava?
Mä vähän luulen, että Mari Rantasella pitää kiirettä. Sisäministeri ja vaikeavammaisen tyttären omaishoitaja. Ostanut nopeaan jotain lämmintä ja tyylikästä päälleen.
Ap, ihmisillä on yleensä kiire arjen ja työn kanssa.
Itse olen myös tehnyt hyviä löytöjä MarketPlacesta ja torista. Siellä noita Canada Gooseja saa puolet halvemmalla kuin liikkeestä. Ehkä minäkin sitten "kekkuloin"
Tyypillinen katkeroitunut persu joka hakee vihalleen kohdetta muualta, kun elämä on muka potkinut niin täytyy sitten potkia heikompiosaisempia köyhiä tai ulkomaalaisia. Tuon naamasta jo näkee ettei päässä ole kuin sontaa